kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 14, Måndag 15 & Tisdag 16 November 2010;



Söndag 14 November 2010;

Jobba jobba jobba, yäääy !
Uppe med tuppen idag, i kylan och regn. :P Men gick upp iaf, klädde på mig slog igång lite kaffe och så gjorde jag mig klar till jobbet, drack kaffe och sen åkte jag mot jobbet. Trött som fasen.

Kom fram, drack lite mer kaffe, och sen satte arbetet igång. Och allt gick bra. Arbetade in min rast, så jag fick 1½ timmes rast på eftermiddagen istället. :)

Fick rasten, fick ett sms av Carro, och Lillan hade kommit, :D:D
Det vart ingen Fjodor, det vart ju en lillan istället, vilket jag inte trodde, :P



Rasten gick för fort, och så va det dags att arbeta lite till, och kvällen gick ganska fort, och det är skönt.
Sen vart det in till stan som gällde, in till min Taantyy. :)

Kom fram, åt lite, vart Max idag, hemskt gott, va ett tag sen :D Sen vart det duschen.
Sen lite film och datorn. Och sen vart det faktiskt sängen, mycket trött efter dagens arbete.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 15 November 2010;

Sovmorgon idag, väldigt behagligt måste jag säga :D
Gick väl upp någon gång på förmiddagen, slog igång lite kaffe och så, gjorde mig iordning, klädde på mig och drack lite kaffe.
Sen städade jag lite, plockade ur och i diskmaskinen, och startade en maskin tvätt. :)
Sen vart det mer kaffe, och så lite dator tid. Och lite tv med.
Ute regnade det som fasen, och sen vart det snöblandat, usch fy och blä :P

Men det vart dags att åka till jobbet med, yippie. Och det gick ju bra. Lite kaos på väg till jobbet bara, folk kan ju inte köra bil ordentligt bara för att det råkar snöa lite och bara för att det råkar vara vägarbeten på sidan av vägen, och självklart så stänger dom av en fil med så det står vakter på vägen så man får stå i kö, vilket man inte har tid med, när man är på väg till jobbet.

Men men, gick iaf bra att jobba. Lite mkt spring på mig bara men det är sånt man får ta. :)

Fick åka hem, och på vägen hem, vart jag less, och arg. Jävla äckliga uggel jävel, den va ju promt tvungen att mellanlanda i ett av mina extraljus, och det slutade med att den jävlen dog, och min lyckta gick sönder, va glad att det bara va extraljuset så att de inte va lycktan på bilen.
Men surt ändå. Försökte få tag på pappa, men det gick inte så bra, han låg antagligen och sov. :P

Men men, kom iaf in till Tant, visade henne min fiiiina lyckta, och sen vart det mat. Sen datorn, och tv.
Kikade på Paradise hotel, och sen försökte jag sova lite. Upp tidigt imorn och jobba. :)

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 16 November 2010;

Ojah, uppe tidigt idag med, huah. Trött som fasen, gick upp slog igång kaffebrygaren, och sen gjorde jag mig klar.
Sen gick jag upp och väckte Taantyy, och sa att kaffet va klart. :)

Drack kaffe, rökte lite och sen bar det av mot jobbet. Kom fram och mer kaffe vart det.
Sen satte det hela igång. Och det gick bra som vanligt, gick på rast, rökte lite och sen på det igen.
Fick sluta kl.13. Pratade med Ejik och så åkte jag och drack lite kaffe med honom, och pratade lite grann. :)
Sen vart det mot Kölinge, hälsade på mamma lite, och sen vart det över till grannen, och fick se det lilla bebis, Lisen :)
Väldigt söt, och väldigt gosvänlig. :) Fick gosa en stund med henne, sen vart det fika och lite bus med Maya med :)

 

Efter det så vart det in mot staden igen, till Taantyy, fick lite mat, och sen vart det bus med Wille, och lite tv, och massa mer bus ! :D
Pratade en sväng med Pappa med, han hade fixat ny lyckta till mig, han är bra han pappsen, ordning på honom :D

Sen vart det datorn en stund, medans Wille nattades. :)
Sen lite rök, och nu sitter man vid datorn och igen, och kikar på tv. :)

Blir väl sängen, om ett tag, inte allt för pigg nu. Ska försöka kika på Bartenderskolan på tv3play.se, och så Paradise hotel på tv6play.se, innan jag somnar.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback