kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 3 & Torsdag 4 November 2010



Onsdag 3 November 2010;


Jobb idag med, massa jobb. Tar aldrig slut, haha :D
Är inne på 5e dag på raken nu, jobbat varje dag sen i fredags :)

Men men, that's life. Gjorde det vanligt, klädde på mig, gjorde mig iordning tog mediciner och så.
Sen tok jag en kopp kaffe, rökte lite, och sen vart det ut till bilen och rullade mot jobbet :)

Kom fram, efter att ha vinkat och blinkat till Stephan, drack lite kaffe och lullade lite innan allt satte igång :)
Och allt gick hur bra som helst, som vanligt. "Det går alltid bra för ett proffs." :)

Messade med Carro med, och bestämde att jag skulle åka ut dit efter jobbet och mysa lite :)
Dagen gick jätte fort kändes det som, och det är ju skönt.

Så fick sluta, böt om och så åkte jag till Vallby, köpte en sallad och så åkte jag till Kölinge :)
Kom dit, då låg Carro i soffan och vila, som jag sa åt na att göra :)

Vi åt, och pratade av oss lite. Sen drack vi kaffe och hade allmänt trevligt.
Sen åkte vi och hämtade Maya i bygdegården, och så hem och busade gärnet, jag och Maya alltså, som vanligt :)
Min lilla trollunge :) Och så duschade jag Maya, och sen lagade Carro mat medans jag och Mays spelade memory :)
Hon är ju så duktig på det, haha, man mår ju dåligt när man sitter där och spelar med henne, jag är ju jätte dålig på det. :P Men det gick bra ibland iaf.

Sen åt dom lite, och så drack vi kaffe. Och hade bara allmänt mys.
Thomp gick ut i boden och fixa, vi nattade Maya, sen så jag gick ut med lite kaffe till honom. Rökte lite, och pratade en stund, sen gick jag in. Masserade Carros axlar och nacke, sen masserade jag hennes fötter lite medans vi kollade på Bonde söker fru :)

Sen kom Thomp in, medans vi satt i soffan så fick vi se "Fjodor" massa, han rörde sig som tusan där inne, roligt och häftigt att se faktiskt. Och man kände verkligen hur han rörde sig, :)
Och såg gjorde man med, det såg ut som att han var påväg att sparka sig ut genom naveln vid ett tillfälle, man såg foten jätte tydligt. :) Hur coolt som helst. :D
Hoppas att han vill komma ut snart så att man får träffa honom, vill ju se va det är för vilde som ligger där inne och myser. :)
Det är jag nog inte ensam om att tycka heller tror jag.

Pratade med Tantyy med, :) Sen vart det hemfärd för mig.
Kom hem, tog en smörgås, och så kollade jag face och tvn lite, satt på msn.
Och sen pratade jag med Tantyy igen :D

Sen vart det sängen för min del, jäätte trött. Och så är det som sagt jobbdag imorn med :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 4 November 2010;


Ojah, 6e jobbdagen idag då, gick upp, klädde på mig, gjorde mig iordning och så drack jag lite kaffe och rökte lite.
Sen var det dags att åka till jobbet, drog igång musiken och basade iväg.
Vinkade till Stephan när jag svängde in mot jobbet. Kom fram, drack kaffe och lullade och så :) Rätt lugnt på morgon när man kommer. Men det är skönt :)

Men allt gick bra senare med, bestämde massage med en kollega, som är snäll och ställer upp :)
Ska få den imorn. :)

Dagen fortsatte, pratade med Natta i telefon med, om Vemdalen om sådär :)

Sen vidare, och allt gick jätte bra, som vanligt typ. :)

Fick lite massage av en annan kollega med :) Sen upp och pratade lite med mina kollegor uppe på avdelningen :)

Sen var det dags att åka hem. Kom hem, plockade fram lite mat ur frysen som jag la för att tina.
Sen satte jag mig vid datorn, kollade lite på tv och sådär :)
Messade lite med Stephan med. Hade planerat att ta en lite power nap, men det vart inte så. :)

Sen lagade jag mat, åt och kollade på tvn. Sen datorn igen. :)
Tog det bara allmänt lugnt, skönt när man jobbar så mkt nu.

Kollade på ph, och vart förbannad, jävla skit grejer, usch säger jag bara. Men nu har jag fastnat i den, så nu måste jag fortsätta kolla. :P

Sen vart det duschen, väldigt skönt måste jag säga. Prata med Anders och Tantyy på msn, :) Och nu kikar jag på American pie 2 :)
Snart blir det sängen, så att man orkar upp imorn med :D


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback