kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ons 17, Tors 18, Fre 19, Lör 20, Sön 21 & Mån 22 November 2010






Onsdag 17 November 2010;

Skönt att få vara lite ledig idag, va bara hemma hos Tant och tog det lite lugnt. Sov, gick upp, tog det lugnt och bara va. :)

Tittade lite på tv, och satt lite vid datorn, :) Kollade på tv3play.se på Bartenderskolan, och sen tv6play.se på Paradise hotel. Duschade gjorde jag med, tog väl en stödvila med, mådde inte riktigt som jag brukar, kände mig lite hängig, snorig och så. =/
Så det va skönt med en stödvila och lite alvedon. :)

Sen pratade jag med Taantyy, sen lite tv igen, och sen kom Taantyy hem, och så åkte vi och hämtade Lilleman på dagis. Sen handlade vi lite, och så hem och busade lite. :)

Lagade lite mat, och så åt vi :) Busade med Willson, och så :)

Sen vart det läggdags för Wille, och jag intog datorn, och små kikade lite på tvn, :)
Massa Facebook vart det, och så lite msn och sms och så :)


Sen vart det sängen, sova någon timme innan det va dags att kliva upp igen, arbetsdag imorn, uppställning kl.5.40.


Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 18 November 2010;

Sjuuuuuukt trött när jag klev ur sängen, huah !
Men upp gick jag, slog på lite kaffe, gjorde mig iordning, och försökte väcka Taantyy, men det gick inte så bra. :P
Drack kaffe och begav mig mot jobbet. Kom fram, drack lite mer kaffe, och sen satte arbetet igång, och det gick bra som vanligt :)

Efter jobbet, eftersom att det vart en kort dag, åkte jag hem till Gimo, kollade posten och sådär.
På vägen hem, åkte jag förbi Linda drack lite kaffe och pratade lite.
Sen mot Gimo, plockade lite och fixade, drack lite mer kaffe med Linda.

Sen åkte jag in mot staden igen, kom till Taantyy, och då stod maten på bordet, :)
Åt lite, och så busade vi med Wille, :)

Klockan gick och det var dags natti natti för Wille, och jag intog datorn och kikade lite.
Kikade på Paradise hotel och så :D

Sen vart det sängen, trött som tusan, ladda inför ännu en arbetsdag :D

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 19 November 2010;

Ojah, trött som tusan idag med, huah !
Men upp gick man, gjorde sig iordning, och så åkte man mot jobbet.
Kom fram, drack lite kaffe och så satte arbetet igång. :)
Och allt gick bra idag med, som varje dag :)

Hade rast, rökte lite och så, sen upp och jobba lite till, sen fick man åka hemåt.
Åkte in mot stan, mötte Tant på hennes jobb, och pratade en stund med pp som körde efter mig. :)
Sen åkte jag och Taantyy, först hem, sen hämta vi upp Wille, och sen åkte vi ut mot Gimo, hämtade lite grejer, sen stannade vi i Alunda och Linda och hämtade mitt singstar, och sen åkte vi ut till Taantyys mamma.
Kikade på grisarna och på allt annat. :) Stoooooooora grisar må jag säga, :P Men lite söta med.



Hälsade på hundarna och så med. :) Trevligt :)

Sen åkte vi in mot staden igen, handlade lite mat på Coop, och sen hem och lagade mat. :)
Myys, och så vart det film med, Kommissarie Späck vart det, och ja lite rolig va den, men inte jätte rolig.
Sen vart det sängen för min del, med tanke på att jag ska upp och jobba imorn.

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 20 November 2010;

Ojah, uppe tidigt idag, huah. Men upp gick jag, klädde på mig och gjorde mig klar, rökte lite och så borstade jag av bilen, eftersom att det har snöat under natten, :)
Sen bar det av mot jobbet, så lugnt och skönt på vägen så, eftersom att det va en lördag morgon innan kl.7. Typ helt ensam på vägen till jobbet. :) Och jag fick inte hela bilen ner smutsad. :P

Kom fram, drack lite kaffe, och sen satte det hela igång, och ja det gick ju bra som vanligt. :)
Rast fick men med, och rökte lite grann, och sen på det igen.

När jag väl fick sluta så åkte jag ut till Kölinge för att byta lyckta till extraljuset, som gick sönder pga den dä jävka ugglan !
Det gick bra att byta och fick en extra lampa på köpet. :) Sen pratade jag lite med Natta, Jocke, Anna och pappa, dom höll på å bygga på utehuset till hästarna. :) Pratade lite med Taantyy med, :)

Sen fick jag beröm av Rose och Hanna för filmen jag gjorde på Maya, till hennes 5-års dag :) Alltid kul att få lite beröm, :D
Så pratade jag lite med Thomp och så busade jag lite med Maya. Drack lite kaffe och så, vart bjuden på mat, och fick gosa en stund med lilla Lisen :D<3

 

Pratade med Carro, och lekte med Maya, och drack lite mer kaffe. :)
Massa mys, bada Lisen gjorde vi med :D

Sen vart klockan mycket, och så var det dags för mig att rulla in mot staden. :)
Kom hem till Taantyy, böt om lite och så åkte jag ut igen, va ute ett tag men sen åkte vi hem igen. La Wille, och så kikade vi på tv, och satt vid datorn och så :)
Duscha gjorde jag med :)

Sen vart det sängen efter lite lördags mys :)

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 21 September 2010;

Wooow, sovmorgon idag, :) Nice. :)

Vaknade ändå på morgonen av Taantyy och Wille. :) Wille kom ut och ville kolla på Disneydags med mig, så han kom ut, hämtade tvdosan och så satte han sig breve mig i soffan, och så tittade vi på Disneydags lite :)

Taantyy kom ut hon med. Så kikade vi alla tre en stund, morgon mys på högsta nivå. :)
Jag gick ner, tog mediciner, rökte och fixade kaluffsen som stod åt alla håll :P

Sen vart det lite frukost, smörgås och te :)
Sen vart det lite tv tittande och slappande igen :) Och så vart det vil dags för William, så jag gick och gjorde iordning lite "lelle" och så gick jag och Willebuus och la oss i sängen en stund, han somnade efter en stund, så söt så :)



Vi kikade lite på tv, och pratade under tiden. :)
Och när Wille vaknade, så tyckte vi att det va dags att göra något, så jag och Taantyy åkte till G-sunda och kikade lite i affärer där, sen tillbaka till Taantyy, och sen åkte vi mot Arlandastad, och Barnens djungel för att leka massa, :)
William tyckte att det va jätte kul :D Och det tyckte nog mamman med :D Tant också, men Tant hade liiiiite svårt att hålla balansen i hoppborgen, :P Men det va kul ändå :D







Sen hemåt, och lillgos somnade i bilen på vägen hem, vi handlade på Willys, och sen hem och lagade mat, det vart korvstroganoff och ris :) Nom nom !

Sen vart det mys, Wille va trött, så han fick lägga sig lite tidigare, :) Men då vart han helt plötsligt inte trött längre. :P
Envis som satan, haha, men han somnade efter ett tag iaf. :) Då vart en cigg, och så vart det tvn och Beck. Fast lilla jag satt vid datorn och så messade jag med Stephan lite och så messa jag med Sara, och så pratade jag med Thomp en sväng med :D

Sen vart det datorn igen, och ladda upp lite kort och så skratta massa åt lite grejer på face :)
Och nu sitter jag här, tänkte lägga mig ner snart, men är ändå ledig imorn, väldans skönt. :)

Goodbye, and Goodnight !



Måndag 22 November 2010;

Ledig idag men, skööönt. :) Fast sov inte nå speciellt länge ändå, vaknar med den här förbenade nästäppan. Morr !
Nässpray och Bricanyl, sen mår man bättre ;)

Kikade lite på tv, och så vart det facebook, och så kikade jag på Hitta nemo på datorn :)
Taantyy kom hem mitt i allt, så vi åt lite tillsammans, och så gjorde vi ett ärende.
Sen vart det kaffe och sen försvann hon till jobbet igen. Och jag fortsatte titta på Hitta nemo. :)

Sen pratade jag med Handsome på msn, och så pratade jag med stora syster i telefon. :)
Och så kom Taantyy hem från jobbet, vi åkte ner till firman böt bil och sen åkte vi och hämtade Lilleman på dagis.
Sen vart det Citygross, fick ragg på vägen in, mums, skulle gärna ta honom med lite smör på ;) Yummie !
Handlade lite mat, och så åkte vi hem och laga lite mat och busade med Lillbus. Åt, badade lillbus, kikade på tv, och sen vart det godnatt för den lille.

Jag intog datorn ett tag, och kikade runt lite på Facebook. Lyssnade på msn, medans resten snarkade ikapp :)
Väckte Taantyy som somnat med Wille, och så rökte vi lite, och jag pratade med Bus och med Stephan :)

Sen vart det tvn, och facebook igen :)
Lite prat och lite kaffe, skickade över lite bilder till Taantyy, och så kikade vi på Paradise Hotel. :)
Och nu sitter jag här och skriver igen, och snart blir det sängen, imorn blir det jobb, men lite sovmorgon ändå :)
Börjar inte förns kl.15 :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback