kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 27 & Söndag 28 November 2010


Lördag 27 November 2010;

Kom hem kl.8 efter min natt på jobbet, kikade face lite och sen kröp jag ner i sängen för att sova.

Vaknade kl.16, och ja nu sitter man här igen, :)  Natten gick bra, va lite seg bara, trött och snorig, men så kan det gå.
Vaknade runt 16 tiden, lite seg men så är det :)
Tog mediciner, duschade, klädde på mig och rökte lite :)
Tog fram mat ur frysen, och tinade den. Sen vart det matlagning.
Kotlett och pommes, med bea sås, mumma ! Kollade på Oth säsong 7 medans jag åt, :)
Älskart, och så laddade jag ju för ännu en natt på jobbet :)

Tiden gick fort och det va dags att åka, :) Skottade fram bilen först bara, otroligt att det kan snöa så jäkla mkt, :P Finns det inget stopp liksom ? :P
När jag väl fick fram bilen så rullade jag mot jobbet, vägarna såg rätt fina ut, men inte yippie bra :P
Kunde ligga 90 iaf, vilket inte resten av trafiken förstod. Men men.
Kom fram till jobbet, och ja, parkade bilen på parkeringen och sen in och jobbade :)
Pratade med Mawlin, min apa, i telefon en sväng, och jag ska få låna hennes snowboard när det bär av mot Vemdalen den 26:e dec, ska bli gryyymt roligt. :D

Nej nu ska jag arbeta lite :)

Goodbye !



Söndag 28 November 2010;

Kom hem, efter ännu en arbetsnatt, trött och seg, men hade en trevlig stund med underbara arbetskamrater på morgonen, skratta fick jag göra iaf :D Lovely !
Kikade facebook, och sen vart det sängen, somnade efter 8 någongång.

Vaknade innan klockan på eftermiddagen, hade ställt den på kl.16, usch det låter mkt, men det är ju bara 8 timmar sen jag gick och la mig. :P
Men som sagt vaknade innan klockan, så gick väl upp 15.30 ist. Fick något ryck, så satte igång med städning, och julpyntning, startade en tvättmaskin, och så.
Gick ner till förrådet och hämtade upp det lilla julpynt jag hade, så det vart julgardiner i köket, och en julstjärna och juldukar i köket och i vardagsrummet :) Lite iaf, får se om man får för sig att köpa mer. Städade lägenheten gjorde jag ju med, dammsög, dammade och torkade, vilket ryck :P
Sen vart det en liten sväng över till grannen, :) Pratade en stund, sen gick jag mot affären och köpte mjölk, fanns liksom ingen, :P
Sen hem och lagade mat :) Vart kyckling, ris och currysås, nom nom. Messade lite med Andreas med.
Kollade på Oth när jag åt, älskart ! :D  Satt på msn, och så med.

Men sen vart det dags att fara mot jobbet, kallt satan ute, och bilen va frusen, :p
Men han startade min pärla, nya batteriet funkar alldeles utmärkt :) Men kallt satan i bilen med, ville knappt hålla i ratten för att den va iskall och höll på att förfrysa mina händer :P

Men det gick bra, vägarna va fina och kunde lätt ligga 90, och lite över kanske :P
Kom till jobbet, böt om och sen på det bra. :)

Skriver igen när jag vaknat imornbitti :)

Goodbye !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback