kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

23-30 April 2010

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men som jag har sagt så har jag varit utan dator ett bra tag, och ioch med det så skrev jag ner bloggen på papper istället, som jag sedan skulle skriva in här för er skull.
Men sen har massa saker kommit emellan, dels så har jag suttit med Recoveryn från gamla hårddisken, och det var mycket bara det. Men läser ni det jag uppdaterar nu så förstår ni vad jag menar.  :)


Fredag 23 April;

Gjorde inte så mycket på förmiddagen, tog det mest lugnt.
Kikade lite på tv, och sådär :) Försökte fixa med datorn men det gick inte så bra, :(
Sen var det dags att åka till jobbet. Jobbade mellan 15-21. Och det gick ju bra, kände mig bara väldigt deprimerad pga datorn. Men det fick väl gå ändå.

Efter jobbet så pratade jag en sväng med Linda. Sen åkte jag hem och försökte få iordning på datorn. Men det ville sig inte.. =/

Fick sms från Bus, han kolla vad jag gjorde och så, han ville att jag skulle komma in till stan, så åkte in och hämtade Bus och Tjockis, och så åkte vi hem till Natta och där va det lite folk. Så va där ett tag, sen åkte vi till stan igen för att Tjockis skulle äta lite, Bus åt han med.
Sen till statoil en sväng och sen hemåt.

Men på vägen hem så ville sig inte bilen vara med. Han ladda inte. Men hem till Tjockis åkte vi och lite sömn fick vi iaf, eller jag iaf. :)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 24 April;

Jo efter nån ynka timmes sömn så ringde klockan och upp gick jag, motvilligt ! Väckte Tjockis som fick hjälpa mig med bilen ifall han inte ville starta. Men det gjorde han :)
Ringde och väckte pappa och berättade om bilen och han skulle komma och hämta bilen under dagen. Sen var det bara jobb, jobb, jobb.
Pappa hämtade bilen, handlade lite grejer till han och skulle kika på han.
Jag fortsatte jobba, sen åkte jag hem till mamma och pappa och han hade lagat den :)
Och vi fick på sommardäcken och så tvättade jag bilen, och fixade massa, messade med Bus under tiden och skulle hämta honom när jag va klar. Gjorde iaf bilen jätte fin :)
Blänkte och så, hehe ! :D

Sen va jag klar efter ett par timmars slit. Då åkte jag ut till Rasbo och hämtade upp Bus och så åkte vi hem till honom, drack lite kaffe och kollade på tv och bara allmänt mys.

Åkte hem där mot natten, skulle jobba dagen efter så lika bra det. Kom hem och la mig på engång.

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 25 April;

Klockan ringde alldeles för tidigt. Men så är det när man jobbar :P
Åkte till jobbet iaf, och jobbade hela dagen 7-21, och det gick väl bra lite trött bara. Åkte hem tog det lugnt och bara va ett tag.
Pratade lite med Tant, och sen vart det sängen.

Goodbye, and Goodnight !



Måndag 26 April;

Jo, jobba idag även fast jag skulle ha varit ledig. Men det är ju så när man är snäll och byter så att det finns personal :)
Men vart bara en kort tur idag, så det är ju skönt :)
Pratade med Tant på rasten, och vi skulle höras när jag slutade. Sluta kl.13 och pratade med Tant, och åkte in till henne, drack kaffe och pratade lite.
Städade Tants bil, och lekte med lillbus. Sen kom M över och skulle fika lite. Och så kom mannen i huset hem.
Och vi pratade lite och så fikade vi. Fixade med bilar och sådär.
Sen åkte jag och tant och handlade lite, behövde en ny säkring till bilen, eftersom att lillbus hade lekt lite med bilnycklarna så att säkringen gick till stereon och så.

Handlade lite mat och jag köpte lite saker och säkringar.
Åkte hem och lagade mat och åt, umgicks lite. Åkte hem där mot kvällen, kollade på tv och tog det lugnt.
Sen gick jag och la mig.

Goodbye, and Goodnight !



Tisdag 27 April;

Vaknade där på morgonen, tvättade massa tvätt sen åt jag lite frulle. Sen ringde jag Hp support och satt i telefon med dem halva förmiddagen. Försökte få ordning på datorn. Det gick väl inte så jätte bra.
Men dom skulle skicka ut en ny hårddisk iaf, och sen ska jag försöka hitta ett ställe som kan göra en backup på hårddisken så att jag kan rädda alla bilder och så, det som är viktigast.
Hängde tvätten och sen åkte jag till jobbet, jobbade mina timmar och sen hem. Pratade lite med Tant.
Linda ringde när jag va på väg hem, och ville ha nr till Roma.
Hon fick nr och så beställde hon mat och så möttes vi vid Roma. Sen åkte vi hem till dem och åt och kollade på film :)

Efter det så träffade jag en kompis och så gick jag och la mig.

Goodbye, and Goodnight !



Onsdag 28 April;

Vaknade gjorde mig klar, kollade på tv, och sen åkte jag till jobbet.
Gjorde mina timmar och sen åkte jag hem. Tog det mest lungt och kollade på tv.
Finns inte så mycket annat att göra när man inte har någon dator, snyft.
Kollade på film och sen gick jag och la mig.

Goodbye, and Goodnight !



Torsdag 29 April;

Upp rätt tidigt idag, gjorde mig iordning och sen åkte jag in till stan. Ringde Tant och sa att jag va på väg :)
Kom dit och då stod hon och gjorde sig iordning, sen klädde vi på lillbus och så åkte vi ner till R-Center, lämna min bil och så åkte vi till ÖB och kollade lite, handlade på coop och åkte runt och letade efter ett apotek som hade min allerginässpray, och lyckades hitta den :)
Efter det så åkte vi ner på stan, handlade sallad från Cupido och sen åkte vi upp och hämtade min bil och hem till Tant för att äta.
Efter mat och så, busade vi lite, sen gick vi upp och kikade lite på film, och vilade lite.
Lillbus somnade, vi rökte och pratade lite. Sen la vi oss hos lillbus en stund till.
Lillbus vaknade och vi busade lite till.
Åt lite mat där mot kvällen, sen åkte jag till Gränby och hämtade upp Bus, och åkte sen ut till Läby.
Kollade på tv, och pratade lite, busade och så. :)
Sen åkte jag hemåt, för skulle jobba dan efter. Kom hem, gick och la mig på en gång.

Goodbye, and Goodnight !



Fredag 30 April;

Klockan ringde alldeles för tidigt idag med, men det va bara att gå upp.
Gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Jobba mina timmar, och det gick ju bra.
När jag äntligen fick sluta ringde jag Tant, prata ett tag med henne, åkte hem, duschade och så.
Träffa Linda och Jennie en sväng.
Sen ringde Tant, hon behövde lite hjälp, så jag packade ihop mina saker och åkte ut till Rasbo för att hjälpa dem.
Kom dit och vi fixa och trixa. Men lyckades inte fixa bilen, så vi tog min bil in till stan, köpte mat åkte hem till Tant och åt. Sen duschade dem och fixa, och jag gjorde mig klar.
Så åkte vi ut en sväng, de va massa folk på stan. Exakt överallt.
Och irriterad vart jag, haha ! Men vi åkte bara några varv sen åkte vi hemåt.
Släppte av Tant hemma hos henne, sen åkte jag hem till mig.
Kom hem, kikade på tv sen sov jag gott !

Goodbye, and Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback