kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17 - 24 Maj 2010



Måndag 17 Maj;

Skönt med sovmorgon efter helgen, och ta det lite lugnt. Fixade lite hemma innan det var dags att åka till jobbet och slita några timmar :)
Det gick ju bra som vanligt, less på allergier bara, täppt ont i huvudet, hostig och probelm med att andas, nej inge kul alls.
Kom hem där mot kvällen, kollade datorn, väldigt skönt med en dator igen, saaaaknat den så ! :D
Satt lite med bilder och allt sånt, inte klokt hur mycket bilder jag egentligen har tagit, haha, börjar förstå min kompisar lite nu, när dom klagar på att jag alltid knäpper massa kort på allt, men det är fina och framförallt roliga minnen, som jag nu har kvar tack vare recoveryn :)
Kikade lite på tv med, men intog sängen ganska snabbt :)

Goodbye, and Goodnight !



Tisdag 18 Maj;

Upp tidigt idag, jobba jobba jobba, men så är det :) Dagen gick bra iaf, men jobbigt med denna allergichock jag har fått, men sån årstid nu, allt kommer på en och samma gång, och då slår det till ordentligt märker jag. Och det är rätt så jäkla jobbigt må jag säga.. =/

Efter jobbet stannade jag hos Linda och Danne, fikade lite, klippte lugg på Linda och fixade :) Tok fin vart hon :)

Åkte sen hem med mina allergiska besvär, kämpade och hade mig.
Hostan är ju värst, känns som att man hostar sönder allt man har i kroppen =/
Och försöka få lite sömn på det, är ju inte så lätt..

Goodbye, and Goodnight !



Onsdag 19 Maj;

Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan, men det hade ju varit bra mycket skönare om jag hade fått sluppit den här förbannade allergi chocken.
Idag var det värst, kändes som att jag hade rostat sönder varenda revben jag har =/
Va bara hemma och tog det lugnt. Pratade med Bus, kikade på tv och sådär.
Försökte klara av dagen utan att självdö
Klockan vart mycket och jag kröp i säng.

Goodbye, and Goodnight !



Torsdag 20 Maj;

Jobb idag igen, upp tidigt och åka för att slita några timmar, dock skönt att sluta kl.13 och åka hemmåt.
Hem lyssnade på massa musik och tog det lite lugnt, satt på face.
Men höll mest på med alla dessa bilder fran recoveryn, sorterade i olika mappar och sådär och det tog sin lilla tid kan jag bara meddela, så klockan gick rätt fort.
Så i säng kom jag.

Goodbye, and Goodnight !



Fredag 21 Maj;


Upp tidigt och jobba idag med då :) Massa trevligt !
Gick bra som vanligt då :) Åkte hemmåt tog det lugnt, satt på face, fixade med massa bilder, igen, och fixade lite med musik med.
Men det vart sängen rätt så tidigt.

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 22 Maj;

Upp och jobba idag igen, trots att jag egentligen skulle ha varit ledig, men blir så när man vill vara ledig på födelsedagen :)
Och storhelg, ja tack ! :D
Man dagen gick rätt fort, åkte hemmåt efter jobbet, pratade med Bus, brände en ny skiva.
Åkte in till stan, hämta Bus och åkte ut till Läby :)
Kollade på tv en stund, sen vart det sängen för oss. :)

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 23 Maj;

Tog det mest lugnt hemma hos Bus :) Kollade på tv, va ute i garaget, tog det bara allmänt lugnt.
Men tyvärr så åkte jag hemmåt mot kvällen, kollade face satt lite på msn, och gick sen och la mig :)

Goodbye, and Goodnight !



Måndag 24 Maj;

Fick sova ut idag, jobbar kväll :) Skönt ibland men ändå jobbigt när det blir för många kvällar på raken.
Men det gick ju bra att jobba iaf :)
Kom hem efter jobbet, tog en dusch, och tog det lugnt, kolla face, fixade med bilderna, nu igen :P Evighetsgöra det där tror jag :P
Men orkade inte hur länge som helst, så det vart sängen efter ett tag. :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback