kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17 - 28 Juni 2010



Torsdag 17 Juni;

Yes, ledig idag :) Men hade saker för mig ändå märkte jag, eftersom att inte mitt interner ville fungera så var jag ju tvungen att ringa till 3, och dom sa att jag skulle åka in till en 3 butik och uppdatera det. :)
Så gjorde det, och det gick ju bra :)

Pratade sen med Bus en stund, och så åkte jag ut till Läby och hälsade på en stund :)
Pratade lite, rökte lite och sådär :)

Men sen vart jag hungrig och rörde mig hemåt, för att laga lite mat.
Det vart grillad kyckling, och sallad :)

Kollade lite på tv, och satt lite vid datorn.
Men gick sen och la mig. :)

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 18 Juni;

Yes, ledig idag med :) Skönt :)

Tog det mest lugnt, kollade på tv, duschade och sådär :)
Handlade lite, och förberedde mat en :)
Pratade med Jocke, och han skulle komma över med Bonzo, eftersom att jag skulle va hundvakt.
Så han kom där mot kvällen, :)
Vi kollade lite på tv, och sen lagade jag lite mat, och så åt vi, pratade och så :)

Fick sms från Tjockis, och bestämde att jag skulle komma ut och hämta upp honom och åka till Läby när jag ätit upp :)
Så gjorde det, och pratade lite med Jocke, och plockade undan lite och så. Sen packa jag in Bonzo i bilen och åkte :)
Hämta upp Tjockis, och så åkte vi till Läby.
Bus va också hundvakt, :) Men det gick bra, Bonzo va lite väl exalterad bara så han fick sitta i bilen, ett tag, :)
Grabbarna mecka bil och jag titta på :D haha, alltid lika roligt.
Sen kom Michan över, prata lite och sådär, men hon åkte efter ett tag.
Då var det bara jag och grabbarna igen, regna gjorde det med, haha, uscha :P

Sen kom dom och hämta hunden Bus va hundvakt till. Och då fick Bonzo komma ut och leka han med :)

Va kvar ett tag, men sen åkte jag hemåt. Börja bli trött både jag och Bonzo.
Kom hem, prata lite i telefon och sen gick jag och la mig. :)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 19 Juni;

Vakna till där på morgonen, gick upp, gav Bonzo lite mat och sen gick vi på en promenad.
Kom hem, gjorde mig iordning, och så åkte jag och Bonzo ut till Kölinge för att laga min bil lite :)
Pappa skulle byta bromsar på min bil, och så :) Medans jag fixade med lite andra saker :)

Lilla Maya kom över en sväng och busa, gick över och hjälpte Thomp att raka håret och sådär, pratade lite :)
Vi åt lite, pappa grillade, sen började jag med extraljusen, slipade och fixade :)
Sen kom Jocke ut och hämtade Bonzo :) Och jag fortsatte med mina extraljus, :)
Och pappa kämpade med bromsarna på bilen. Men det gick bra, tror jag :)

Det va skönt när jag äntligen fick börja måla extraljusen, men dom skulle inte hinna torka så bra, så kunde inte sätta tillbaka dom idag. Måla dom två gånger iaf och fint vart det :)

Sen vart pappa äntligen klar, och jag fick åka hem, jag menar jag skulle ändå upp och jobba imorn.
På vägen hem, tyckte jag att det klonkade lite, men tänkte inte mer på det, tänkte väl att det va avgasröret :)
Så vart inte mer med det :)

Kom hem, kasta mig i säng på engång. :)

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 20 Juni;

Jo, jobba idag, lagom trött och mör, men nya bromsarna funkade bra, förrutom det där klonkandet =/
Men ringde pappa och skulle åka dit och så skulle han kika på det efter jobbet. :)

Så jobbade klart mina timmar, slutade och åkte ut till Kölinge, och pappa lyssna och titta men såg inget.
Så han tog en åk tur och så kollade han igen, och då såg vi att bromsoket vänster bak inte satt fast, bultarna hade lossnat, så det va ju mindre bra, men pappa letade och hittade bultar så fick han fast det igen, då var allt löst :)
Efter det så skruvade vi på extra ljusen igen, och insåg att ena inte fungerade. Men koppla in dom som va ändå.
Efter det så åkte jag över till chefen och hjälpte henne med en dator och fixa och troxa lite, fick ordning på det tillslut, :)
Vart bjuden på mat, och prata lite. Och åkte sen hemåt :)
Och skönt att slippa klonkandet :)

Kom hem, kollade datorn lite, kollade på tv, och kröp sen i säng :)

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 21 Juni;

GRATTIS KATE PÅ 22 ÅRS DAGEN ! :D<3


Satt lite vid datorn, och insåg att det bara va två veckor kvar till semester :) Älskart !

Men några arbetspass hade jag faktiskt kvar. :P Så åkte för att jobba kväll.
Försökte få tag på Kate, och sjunga lite, men det gick inte alls. :P Hon ville inte svara.

Så gjorde mina timmar, och så fick jag sluta.
Åkte då hemåt, och tog det lite lugnt :)
Satt vid face och msn och sådär. :)
Kollade på tv, och sen gick jag och la mig i sängen :)

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 22 Juni;

Dags för dag jobb idag, :)  Så åkte till jobbet även fast jag va trött, och jobbade tusan :)
Och det gick ju bra, fast det va förbannat varmt bara :P

Åkte hem till Natta efter jobbet, drack lite kaffe, och så åkte vi inte till stan och träffa Kim, åkte till ett "berg" som han så fint kallade det, men jag vette faen ja :P haha !
Satt där ett tag, men sen rörde vi oss hemåt, Natta skulle fixa med hästarna och jag skulle bara hemåt.

Kom hem, gjorde iordning lite mat, och så kollade jag på tv och bara tog det lugnt, njöt över att få vara ledig imorn :)
Kikade lite på face, och satt lite vid msn och pratade lite med folk, och sen gick jag och la mig.


I thought I could live with the pain, thought I was strong enough, but I guess I was wrong,


Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 23 Juni;

Yes, skönt att få vara ledig idag :)  Kändes jätte bra :)

Skönt i värmen om inte annat :)
Pratade med Natta, och så åkte jag hem till henne, och drack lite kaffe, och så åkte vi in till stan, till "berget" och träffade Kim.
Messade mes Bus lite, :)

Satt på "berget" med dom en stund, sen rörde jag mig mot Läby för att umgås lite med Bus :)
Pratade och gjorde lite korsord och sådär. :) Kikade på tv, och så :)
Åkte hemåt där mot kvällen, :)
Kom hem, kollade face lite och så gick jag och la mig sen, hade en jobbdag att se fram emot imorn :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 24 Juni;

Jobbade först mina timmar, sen åkte jag ut till mamma och pappa, och tvätta och städade bilen lite :)
Så fick en fin och ren bil när jag va klar :)
Sen tvätta jag och städade mammas bil med :) När jag ändå höll på så att säga.

Pappa kikade lite på mina lysen med, men kom inte på felet, man måste nog byta lite grejer och så, men klarar mig nog ett tag till.

Efter det så åkte jag hemåt, tog det lugnt, kollade på tv, kollade face och sådär.
Sen gick jag och la mig, ännu en jobb dag imorn. :)

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 25 Juni;

Midsommar afton, men jag jobbar ja, det är ju storhelg iaf :)
Och allt gick bra, :)
Efter jobbet så åkte jag hem, duschade och sådär, gjorde mig klar och satt lite vid face, och så åkte jag sen ut mot Rasbo, och firade midsommar med Kate och familjen :) Det var jätte trevligt :)

Efter massa prat och jordgubbsätande så åkte vi till Ekman och fortsatte fira midsommar där :D
Med massa gamlat men trevligt folk :) Alltid lika trevligt :)
Va där ett bra tag inpå natten, körde hem en kompis där på natten :)

Sen körde jag hem Nichlas och Kate, och så åkte jag hemåt själv. :)

Helt slut efter att ha jobbat, och så :)

Kröp i säng på engång,:)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 26 Juni;

Vaknade alldeles för sent där på förmiddagen, pratade med Kate och det vart ltie brådis :P
Klädde på mig och fixade och åkte sen hem till Kate och gjorde mig klar. :)
Sen vart vi hämtade av Creek och resten, i transiten som dom så fint hade klätt in med björkar :)
Musik och glatt humör så var vi på väg till Vattholma och dragkampen :) Nostalgi på hög nivå :D

Vi hade jätte trevligt, men Rasbo hade tyvärr inget lag iår, men vi åkte ändå :)
Kilen hade ett lag iaf, och utklädda var dom, och lite roligt hade dom åt Rasbo med :)
Dom hade gjort en kista där det stod R.I.P Rasbo 2010 på :P Men men..

Väl inne på området så träffa jag massa jag kände :) Och dragkampen började, och de ljuvliga trummorna fick mig att minnas massa och tänka tillbaka, Kilens trummor, älskart ! :D Dom har något speciellt över trummorna :)

Och iår vart det så att Kilen vann, både utklädnad och dragkampen. :)

Vi åkte hemåt, stannade vid pizzerian, och åt lite. Och Kate snuttan fixade en special rätt till mig, eftersom att jag inte kunde äta allt. :) Men det va gott det med :)

Sen åkte vi till Ekman och va där igen :) Och jag och Nichlas lyckades bli lite blöta, eftersom att det regnade, och det vart vatten samling på taket på transiten :P haha ! Men Nichlas var nog den som vart mest blöt :P haha !

Men vi fortsatte kvällen, och kul hade vi :) Sen kom Putte ut med, och vi prata massa och sådär.
Sen fick vi för oss att åka tillbaka till Vattholma, och jag fick köra, först Puttes Amerikanare, men det gick inte alls, för vi tappade ena dämparen, så vi fick ta Nichlas bil ist, och det gick bättre :)
Så dit kom vi iaf. :)

Men det va typ slut när vi kom dit, så det va ju tråkigt.
Så vi åkte hemåt igen, och stod hos Ekman och pratade ett bra tag.
Sen åkte vi hem till Kates mamma och pappa och så tog jag min bil hem till Gimo :)
Och gick och la mig på en gång, skulle in till stan och busa med Tant imorn så :)

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 27 Juni;

Jo, vaknade rätt sent idag men, så kan det gå när man är ute halva nätterna :P
Men iaf, gjorde mig klar och packade ihop lite saker och rörde mig mot staden :)
Skulle till Tant och vi skulle åka och bada lite och sen skulle jag sova kvar hos Tant. :)

Kom fram, och vi väntade på Hanna, Johan och Aron, och Triss :)
Jag hann, före dom, de va lite roligt :) haha !

Men dom kom och vi packade ihop och åkte till fjällis :) Det vart hundbadet, eftersom att vi hade triss med oss.
Men det gick bra det med, jag böt om och vi hoppade i, jag badade lite med Willebus, och så :)
Massa trevligt. :)

Sen åkte vi hemåt, och handlade lite och sen hem till Tant och så, lagade lite mat och pratade, och hade det trevligt :)

Kom i säng rätt sent dock, men det var så jäkla varmt med så det gick knappt att sova. Men somnade väl där efter ett tag.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 28 Juni;

Yes, jobba idag, gjorde lite kaffe och gjorde mig klar, sen gick jag upp och väckte Tant, vi drack lite kaffe och tig en cigg innan jag åkte till jobbet. :)
Kom till jobbet, drack lite mer kaffe, och satte igång med arbetet :)

Pratade med Linda undet rasten och hon skulle komma till jobbet när jag slutat och så skulle vi åka in och träffa Tyson :)

Jobbade mina återstående timmar och så åkte jag och Linda till Stenhagen och träffade Tyson och Vicky :)
Och sen lilla Diwa med.
Vart bjudna på kaffe och mys från hundarna :) Pratade mycket om Tyson och allt sånt. :)
Gick på en promenad med hundarna och så köpte vi glass och sådär, klockan vart ganska mycket.
Och vi hade varit i Stenhagen ett par timmar.
Så vart det dags att börja röra oss hemåt.
Jag släppte av Linda i Rasbo, sen åkte jag och handlade lite och sen hem till Tant.

Kom dit, lagade lite mat och pratade lite :)
Drack lite kaffe och bara va. :)

Klockan vart mycket och vi kröp i säng :)

Goodbye, and Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback