kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 29 & Fredag 30 Juli 2010



Torsdag 29 Juli 2010;

Klockan ringde tidigt idag med, upp och jobba vart det.
Lite jobbigt äre, tror inte att jag är van än att gå upp tidigt sen semestern. :P
Men är snart inne i det igen :) Det går iaf bra på jobbet :)
Och det va skönt att få sluta även fast jag jobbade över lite.

Åkte in till stan till Tant iaf, drack lite kaffe och pratade. Satt vid datorn en sväng.
Sen åkte vi och hämtade Lilleman :) Och sen till Willys och handlade lite grann.
Sen hem till Tant igen, och busade och sådär med Willson :) Skrattade och hade mys :)

Lagade lite mat, och så åt vi :) Sen busade vi lite mer och Willson badade lite :)
Vi gick upp och kikade lite på tv, och mös lite. Sen vart klockan sovdags för Willson :)

Och när han hade somnat så gick vi ner och rökte lite och sådär. Sen upp och spela lite alfapet :)

Sen var det dags för mig att röra mig hemåt, åkte först och handlade lite mjölk och grädde och så.
Sen hem, fick med mig väskor och påsar och så in, packade upp lite, pratade med Bus en tag och så hoppade jag in i duschen, pratade med Tant en sväng :)
Satt vid datorn lite, men gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 30 Juli 2010;

Efter några timmars sömn så var det dags att gå upp igen, göra sig iordning och sen åkte till jobbet :)
Skönt när det inte är så mycket bilar på vägarna nu under semester tider :)

Kom till jobbet, drack lite kaffe och så började jag arbeta. :) Och det gick ju bra som vanligt, full fart, gjort massa nytta, om man jämför med andra. Typ...

Efter jobbet så åkte jag hem, startade en maskin med tvätt och så skulle jag ta en powernap va det tänkt, men nej vaknade 3 timmar senare, suck !
Kollade datorn lite, pratade med Tant en stund. Och en stund med Tobben.

Kollade på film, och satt vid datorn lite, åt lite mat. Och tog det bara lugnt.
Har precis kollat på en annan film och ska väl krypa ner i sängen nu, trött och seg, sen så finns det inte så mycket mer att göra tycker jag, massa tråkigt..

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback