kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 27 Juli 2010

Hejsan hej, :)


Yes, 2a dagen på arbetet efter semestern, känns fortfarande lite tungt, men ändå skönt på ett sätt. :)
Dom har ju saknat mig på jobbet iaf :) Tur det.

Men det kändes lite halv tungt att kliva upp kl.5.30 när klockan ringde imorse, men det va bara att kliva upp det, gick ner satte på lite kaffe, gjorde mig iordning, drack kaffe rökte lite och så åkte jag mot jobbet.
Ovant, men ändå. :)
Drack lite kaffe under rapporten, och sen satte man igång.
Och det gick bra, varmt och klibbigt va det, men höll igång som en tok med.
Skönt att få sluta och åkta "hem" efter jobbet. Ringde Tant när jag va på väg.
Mötte henne vid Ikea, och så tog vi en vända där. Tant köpte lite plast lådor och sådär.
Sen åkte vi över till City Gross, handlade lite mat och så, sen hem och lagade lite mat. Och så åt vi, nom nom.

Gick ut och rökte lite efter maten, sen bada jag lilleman, och så busade vi lite grann, kollade lite på tv, och sen vart det säng dags för the little one. :)
Så Tant nattade honom och jag råkde ta en power nap på soffan under tiden. :P Haha !

Jag åkte och handlade tampoons, och hårfärg och så, sen hem och började dra upp slingor på Tant, för att sedan blondera dom :)
Men Lilleman vaknade och så vart vi avbrutna, men så kan det va :)

Tant försökte, men gick sen ner och sköljde ur färgen, och sen upp och tog med sig lilleman in och la sig.
Tiden gick, jag kollade lite på tv och så kollade jag datorn och så. Sen gick jag ner en våning, rökte lite och sen hoppade jag in i duschen, väldigt skönt må jag säga :)

Sen plockade jag lite inne, tömde diskmaskinen, och så vek jag tvätt från tumlaren, sen ut och rökte natt ciggen, och eldade upp massa snuskdjur, de där hemska tvestjärtarna. :P

Och nu sitter jag här och skriver, kikade in i sovrummet för en stund sen och dom sover som bara den där inne. :) hehe ! Sötnötarna. :D

Och jag ska väl lägga mig snart jag med, börjar bli en aningens trötter i ögat :P
Men ledig imorn så det är skönt, :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback