kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 18 Juli 2010

Heej !

Yes, äntligen jag är äntligen här igen, men det tog ett tag att komma hit :)
Men nu är det gjort och ni som har missat massa, eller ja, när jag inte kunnat skrivit, nu har ni massor att läsa :)
För det är uppdaterat utav bara tusan, :P


Annars, har inte gjort sådär jätte mycket idag, mest tagit det lugnt, kollat på tv, film och suttit vid datorn :)
Lagade lite mat där på eftermiddagen :) Det vart kyckling och broccoli gratäng, mums :)
Hade i lite curry så att det vart curry smak på det hela :) Eftersom att jag går på min diet, och har gjort det några veckor nu, har minskat lite, men jag själv märker inte så mycket skillnad, utan andra gör det, så måste man laga lite speciell mat, :) Inga kolhydrater bara massa fett :P Låter äckligt men så är det.
Och det går väl bra, men ibland har man lite brist på maträtter då kan det lätt bli så att man bara gör något enkelt och gott :)
Får ju äta massa kött och sådär, och sallad och allt möjligt. :)
Men idag vart det broccoli gratäng med kyckling och curry :)
Åt maten, medans jag kikade på en film, och sen gjorde jag mig klar och åkte ut till mamma och pappa för att städa och tvätta bilen. :) Mormor ringde när jag va på väg dit, prata lite om imorn och så. Ska ju åka dit imorn är det tänkt, eller jag ska, men lite nervig är jag, ska köra ner alldeles själv :P Men det ska nog gå bra ska du se :)
Har gps som jag fick låna av Linda. Så, så svårt kan det inte va, och om jag skulle åka på några problem så har jag alltid mormor och pappa jag kan ringa :)

Kom iaf ut till Kölinge, flyttade på lite bilar och så körde jag fram min bil och började dammsuga den invändigt, och sen torka av lite invändigt med :)
Sen åkte slangen fram och jag spolade av det värsta och sen skummade jag in den :)
Och fin vart han, tog fälgrengöring på fälgarna och så vart allt så jätte bra :D
Jag vart nöjd iaf :)

När jag va klar så körde jag undan min bil och körde tillbaka mammas bil och pappas firmabil :)
Sen rökte jag lite med mamma och sen åkte jag hemåt, stannade hos Linda och hjälpte henne med datorn och externa, eller ja, försökte iaf :) Men får titta på det en annan dag :)

Sen rökte vi lite och jag åkte hemåt. Hoppade in i duschen, och så kikade jag klart på en film, och nu sitter jag här :)
Ska krypa ner i sängen snart hade jag tänkt, ska möta mamma i Alunda kl.9 imorn, och få tillbaka lite pengar så att jag kan tanka, och sen åker jag mot Sthlm och till mormor och morfar :)

Skriver mer imorn om mitt lilla äventyr :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback