kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 28 Juli 2010

Hej ! :D

Ledig idag, väldigt skönt må jag säga :) Vet inte vart jag har fått de uttrycket ifrån men säger det typ jämt :P
Iaf, vart väckt av Tant imorse igen, hon tyckte att jag hade sovit tillräckligt. :)
Kaffet va klart så jag klagade inte :)
Gick upp, ner gick på toa och sådär, gjorde mig iordning lite, tog en kopp kaffe och så betalade jag lite räkningar, som är så himla roligt, nooot ! :P
Gick ut och rökte och så satt vi vid datorn lite, och sen fick vi för oss att åka till Österby, kolla skroten och sådär.
Så klädde på mig lite andra kläder och så åkte vi, men självklart så va skroten i Österby stängd, öppnar igen v.32, så hela den vägen for nothing, :P
Men vi åkte till Bjk ist, messa med Albert och kolla om den va öppen, och de va den.
Men vi hittade inte det vi sökte där, så de va ju lite tråkigt.

Jag ringde och bokade tid för att få p-stav med. :) Skönt att ha det ist om inte annat.
Sen åt vi lite lunch, och så åkte vi upp till Gränby och kikade en sväng. :)
Hittade nått linne och så, :)
Kikade efter lite kläder till Lilleman med, men hittade inget som vi behövde. Synd.


Efter det åkte vi hem, böt bil och så åkte vi upp och hämta Lilleman, och sen till ÖB en sväng.
Handla lite och så. Pratade med mvc och fick en tid den 17:e för insättning av stav och så. :)
Ska bli spännande, igen, haha, sist fick man ju bedövning, undrar om man får de nu åå :)
Hoppas de, annars lär de göra sjukt ont med den där stora big size nålen. Huah !
Pratade lite med C'lin med, och bestämde inför kvällen. Ska dit och ha lite kräftskiva :)

Kom hem efter allt, busade lite och sådär, sen åkte jag ut till Kölinge, handlade lite på vägen, lite kött och sådär.
Träffa på Pp med, pratade en stund med honom sen rullade jag ut. Och jag va först där, men så brukar de va :)
Förberedde lite och så, sen kom folket en efter en :)
Vi lekte lite fem kamp, och det va ju kul :) Men man va ju inte så jätte bra eller :P Men det va kul och det är ju de som räknas :)
Vi åt efter femkampen, och pratade och skrattade massa :)
Jag messade lite grann med Bus med :)
Spelade kubb, tjejerna mot killarna, vi vann en varsinn gång. :) Sen satt vi och pratade och skrattade massa massa massa, iaf jag och C'lin :)
Tiden sprang iväg, men den brukar göra de när man har kul :) De börja regna, och jag vart trött, så jag rörde mig hemåt, eller hem till Tant.
Rökte lite och så nu sitter jag här, ska lägga mig nu för jag ska ju upp tidigt imorn och åka till jobbet.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback