kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 19 Juli 2010

Hej, goddag, och godkväll :)

Jo som jag sa igår så skulle jag ju åka till mormor idag som bor i kungenskurva i Sthlm.
Klockan ringde alltså ganska tidigt imorse, redan 7.30 va jag uppe ur sängen, och kaffet var påsatt :)
Gjorde mig klar, packade ner det sista, och sen gick jag ner till bilen och rullade mot Alunda.
Där mötte jag mamma, och fick pengarna och sen åkte jag och tanka fullt i bilen, och sen mot Rasbo för att köpa cigg, och en Loka :)
Sen började min resa, :) Mitt lilla äventyr :)
Lite nervig va jag, men ändå ganska lugn. Kom till Sthlm, passerade och skulle igenom någon tunnel, men då va det tydligen stopp där, för att dom stänger tunneln kl.10 varje dag eller va de är för att dom spränger eller något sånt.
Så det stod stilla ett tag men sen började det rulla på lite fint sådär, sakta men säkert framå. Åkte igenom tunnel nummer 1, och pratade med pappa samtidigt i telefon, vart lite nervig så va tvungen att ringa honom :)
Passerade tunnel nummer 2 och då va det inte långt kvar sen :)
Men hade pappa i andra änden just in case :)

Men sen kom jag fram och så svårt va det faktiskt inte :) Sa hejdå till pappa, och sa hej till mormor som mötte mig i dörren :)
Tog med mig väskan och sådär in, och så hejjade jag på morfar :)
Sen satt vi och pratade ett tag och så började mormor laga lite mat :)

Efter maten så satte vi oss ute på altan och prata lite och sådär :)
Drack lite kaffe och så åkte vi till Statoil och handlade lite grejer.

Satt och löste lite korsord och bara tog det lugnt :)
Messade med Bus, och pratade med Tant :)

Kikade lite på tv för ett tag sen, och det va skönt att få va borta lite och slippa sitte själv hemma jämt. Skönt att få komma bort..

Och nu ligger jag här i sängen, lite trött och sliten efter dagen, och tänkte väl försöka sova snart, men ska kika på en film först tänkte jag :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback