kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

25 - 31 Maj 2010

Jag vet, jag vet, det går lite trögt för mig att få ihop allt, men jag försöker och snart, kommer allt att flyta på som förr :)


Tisdag 25 Maj;

Tog det mest lugnt där på morgonen, skönt med lite sovmorgon :)
Gjorde mig klar, och sådär, sen åkte jag till Alunda hem till Linda, drack lite kaffe och pratade lite och så, innan det var dags att röra sig mot jobbet :)

Jobbade mina timmar och degt gick som vanligt väldigt bra :)
Åkte hem efter jobbet, och satte mig och fixade med mina bilder, sorterade och la iordning :)
Efter en stunds pysslande med det, så gick jag och la mig.
Ännu en jobbkväll väntade :)

Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 26 Maj;

Tog det lugnt, skönt med sovmorgon, men lite jobbigt med så mycket kvällar =/
Men åkte till jobbet där mot eftermiddagen, jobbade, och efter jobbet så åkte jag till Natta och pratade lite med folket där :)
Åkte hemåt, duschade, startade en tvättmaskin, lagade lite mat. Men mitt i allt så gick proppen =/
Ringde till Linda, hon va i Öregrund, hon oach Jennie kollade om det fanns något propp där som jag kunde få ta, men det hade hon inte, men Linda kom förbi iaf.
Så åkte vi till Alunda och så hittade vi en propp där som jag kunde ta, Linda min räddande ängel :)<3
Kom hem, böt proppen fixade klart med tvätten och gjorde klart maten, åt, hängde tvätten och sen gick ajag och la mig.

Goodbye, and Goodnight !



Torsdag 27 Maj;

Ledig idag, och det är skönt att få vara lite ledig sådär mitt i veckan :)
Gjorde mig iordning och så åkte jag till stan och lekte med tant :)
Vi åkte till Thuns, handlade lite kläder och så, hittade lite saker som passade :)
Bland annat en kjol, två par vita leggins, ett par sommar tofflor, en tunika och lite annat smått och gott :)

Åkte sen och handlade på city gross, vart förmånskunder :) köpte grejer till tacos :)
Så åkte hem och lagade mat och åt, och mös en massa :)

Åkte hemåt där mot kvällen, satt vid msn och kollade face :) Och fick några "grattis" meddelanden där efter tolvslaget :)

Kollade datorn en liten stund till, men gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 28 Maj;

GRATTIS till lilla mig på 22 års dagen ! :D

Tänk dig, idag för 22 år sen föddes lilla jag, haha ! :P Typ sådär kvart över 2 på natten :)

Vaknade, och kollade telefonen, hade fått några grattis sms, och något missat samtal :)
Lika söta allihop <3
Hade fått några roliga från Natta, typ sådär 4 st, typ sådär kl.4 på morgonen, och det fortsatte under morgonen, awe :)

Gick upp ur sängen, hoppade in i duschen, kollade datorn lite, satt vid msn och sen kollade jag face, fick ännu fler grattulationer :)
Pratade med Annso på msn, hon och Lisa kom över och fikade med mig och pratade lite, och fick en present och sådär :)
Sen gjorde jag mig klar, och åkte ut mot Kölinge, Annso och Lisa åkte samtidigt. :)
Kom ut dit, fick en kram av mamma och så fick jag en blomma, eller ros va det ju faktiskt, och så fick jag en el-grill :)
Sen kom Natta med, och fick blommor av henne med :) Sötan :)
Hälsade på Maya och Carro, fick höra en lite låt truddelutt av dom när jag kom :)<3 Fick lite kramar och så, även av Thomp som kom hem där mitt i :)
Maten vart klar där mitt i, så jag Natta och mamma åt lite, och skrattade en massa :)

Efter mat och sådär, så gick jag över till Carro och Maya igen, vi gick en liten promenad, busade lite och sen stannade vi hos mamma och fikade lite :)
Satt kvar hos Carro där på kvällen och pratade en massa :) Messade med Bus under kvällen med :)

Efter ett tag så åkte jag hemåt, pratade med Bus då med, så jag åkte hem och böt om lite, sen så åkte jag ut till fyrväpplingen till grabbarna för att Bus ville det :)
Satt där ett tag vid brasan, sen åkte vi till Rasbo hem till Patrik och Frida, träffade Ekman, Patrik, Frida och några till :)
Sen åkte vi mot stan, köpte cigg, åkte runt lite och kollade läget. Sen åkte vi tillbaka ut till fyrväpplingen, på vägen dit mötte vi Natta, hon va på väg till jobbet, pratade en stund med henne.
Vi stannade hos Tjockis en sväng, han skulle hämta lite grejer. Jag och Bus pratade lite under tiden :) Han är lite charmig när han är onykter :)
Sen åkte vi vidare, grabbarna somnade på vägen ut :) Kom fram tillslut, så väckte grabbarna, och så gick vi till stugan och la oss. Fick dela bädd med Bus, :)

Det vart en helt underbar födelsedag ! :D <3

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 29 Maj;

Efter att vi fått sova någon ynka timme, eftersom att vi va tillbaka i fyrväpplingen vid 4 tiden, så vart vi väckta kl.8 av de andra som va där, bland annat Tjockis pappa. Huah !
Men vi gick väl upp kort därefter, motvilligt. Pratade lite, och jag vart kallad "Mickan bilen" :P haha ! :P
Det var bara grabbar där, men sen så var det grabbhelg med :P
Men vi pratade lite, skrattade massa och hade det trevligt :)

Bus och några till gick ner och fiska lite, men jag, Tjockis och Tjockis pappa stannade kvar och pratade lite.

Efter ett tag gick vi och la oss, för det började regna, sov lite för vi va faktiskt lite trötta, jag snodde åt mig Bus sovsäck och säng medans han ändå va borta och fiskade :)

Vaknade lite senare av att Bus kom och kröp ner han med, han var alldeles blöt och kall stackarn. Men vi sov lite till.
Senare kom resten av folket ner till stugan och massa liv vart det.
Vi pratade massa, och så lagade Tjockis lite mat :) Det vart hamburgare och potatismos, sen vart klockan lite mycket och det vart dags för mig att åka hemåt.
Tjockis och Bus åkte med dom å, släppte av Tjockis i Rasbo och så åkte jag och Bus vidare till Läby.
Släppte av honom, hjälpte honom in med lite grejer, pratade lite och sen rullade jag hem till Gimo.
Skulle trots allt jobba imorn, tyvärr. Kom hem, duschade och kollade face och kröp sedan i säng, ställde klockan och sov.

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 30 Maj;

Yes, jag var jätte sugen på att gå upp när klockan ringde, not !
Men gick upp iaf, klädde motvilligt på mig kläder och gjorde mig klar och rullade till jobbet.
Fick en liten fanfar utav en av mina älskade kollegor :) Och det gjorde min dag sådär på morgonkvisten :)
Sen började det, jobba och slita.
Skönt med lite rast mitt på dagen och få vila lite :) för att sedan fortsätta jobba till kl.21.
Lagom trött och mör när jag kom hem. Kollade fave och sådär, gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 31 Maj;

Väldigt skönt att få vara ledig och sova lite. Men vaknade där på förmiddagen, pratade med Linda och så gjorde jag mig klar och åkte sen till alunda och hämtade upp Linda, för att sedan åka in till stan och handla lite, vi åkte till City Gross och handla.
När vi hade handlat klart så åkte vi hemåt, stanna i Alunda och plocka in Lindas mat, och så åkte jag till Gimo och förberedde maten lite, Linda skulle jobba natt, men vi åt tillsammans innan, och det vart en invigning av nya el-grillen som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent :)
Vi åt och pratade lite, sen var det dags för Linda att åka till jobbet, och jag plockade undan lite och fixade :)
Satte mig i soffan, kollade lite på tv, fixade med bilder och så. Kollade face och satt på msn.
Men klockan gick, och det var dags att röra sig mot sängen :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback