kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

10 Juni - 16 Juni 2010



Torsdag 10 Juni;

Gick upp i lagom tid idag även fast jag hade sovmorgon. Fick ett samtal från mekonomen, så gjorde mig klar för att åka in till stan och hämta ut mina grejer jag beställde igår.
Pratade med Tant, och vi skulle mötas vid gränby för att sedan åka till mekonomen och hämta ut mina nya bromsar och sådär :)
Sen kollade vi runt lite på gränby, och köpte lite grejer.

Men sen vart klockan så mycket, så det var dags för mig att åka till jobbet :)
Så sa hejdå till Tant och åkte mot jobbet, och gjorde mina timmar och det gick bra, som vanligt :)

Fick sluta, åkte hem kollade face, satt på msn men gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 11 Juni;

Yes, upp rätt tidigt idag med, åkte in till stan, hämtade upp tant, så åkte vi och solade lite. :)
Drack kaffe och bara va ett tag :) Kolla lite i affärer och så :)
Tills det var dags för mig att åka till jobbet och jobba lite :)
Upptäckte att jag hade lyckats bränt mig när jag kom till jobbet, och det va inte så jäkla jätte skönt eller :P
Brände mig på massa osköna ställen, så det kändes lite att ha byxor på sig :P haha !
Men det fick gå iaf. :)
Fick iaf en smörja av ssk på jobbet, så smorde och sådär när jag kom hem, kändes lite bättre då. :)

Kollade face, satt vid msn. Och tänkte för mycket, som vanligt. =/

Gick och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 12 Juni;

GRATTIS MAMMSEN PÅ 52 ÅRS DAGEN !! <3


Yes jobb stod på schemat, upp tidigt och jobba :) Men det gick ju bra iaf :)
Åkte ut till mamma efter jobbet, eller åkte till vallby först och köpte en blomma och så till lilla mamma, som fyller år :)
När jag kom ut så va mormor också där :) Och storasyster och systerdotter.
Fick lite mat, drack lite kaffe och pratade lite :)
Efter någon timme därute så åkte jag hem, hoppade in i duschen, gjorde mig iordning messa med Anders och åkte in till stan.
Hämta upp lilla Anders i stenhagen och åkte runt lite :)
Åkte till shell, träddade den ökända "finast", va ett tag sen nu, prata lite och sen kom resten av grabbarna dit.
Prata med Tant i telefon, och så kom hon ut och busa lite med mig och Anders :)
Messa med Bus, gjorde jag å, och prata lite i telefon, han va i Östervåla med klubbe, och va lite sisådär onykter :P
Men charmig som få :)

Sen åkte vi ett varv på stan, vart stoppde i kontroll utanför saluhallen :P

Polisen; Jaha, hur var det här då ?
Jag; Bara bra.
Fick blåsa, och visa körkort.
Polisen; Är det pappas bil eller?
(min bil står på pappa)
Jag; Ja precis :)
Polisen; (tittar på framrutedekalen, där det står Mickan i rosa text, flinar) Okej, är det han som heter Mickan också eller ?
Jag; Haha, nja inte riktigt:)
Polisen; (skrattar lite) Ha en trevlig kväll !
Jag; Tack detsamma !

Efter det så åkte vi inte igenom stan mer :P
Åkte tillbaka till Shell, träffa Nina och lite annat folk där :)
Men så vart det sent, och jag skulle ändå jobba imorn, så Tant åkte hem, och jag körde hem Anders och så åkte jag hem till en kompis och sov :)

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 13 Juni;

Yes, jag va jätte taggad på att jobba idag, not !
Men åkte och jobba även fast min vän låg och grisa i sängen, haha !
Gjorde mina timmar, även fast jag va lite trött.

Fick sluta och åkte hem, :) Kom hem och satte igång med att städa och göra lite fint här hemma. Tvättade massa kläder med, och diskade, hade fullt upp :) Duschade när allt var klart :)

Satt vid face, och lagade lite mat och sådär :)
Kikade lite på tv, och sen vart jag lite trött och gick och la mig :)

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 14 Juni;

Ledig idag, väldigt skönt :)

Men gick upp relativt tidigt iaf, och åkte in till stan och busa med Tant :)
Vi drack kaffe och så åkte vi ner och solade lite :)
Men jag tog det lite lugnare idag, med tanker på att jag brände mig sist :P

Efter solningen, kollade vi runt lite, och så åkte vi och hämtade Willebus, och sen hem och busade lite, drack kaffe och lagade mat :)
Massa mys :D

Men åkte hem där mot kvällen, skulle trots allt jobba imorn.

Kom hem, kollade läget på face, och kröp sen i säng :)

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 15 Juni;

Jobba idag igen, ibland är det kul :) Och det är så man tjänar pengar har jag hört :)
Dagen gick, och mina timmar vart gjorda :)

Slutade, åkte hem. Kollade face, satt vid msn, kollade på tv, kikade på någon film.
Tog det bara allmänt lugnt :)

Skönt efter en arbetsdag, men kröp i säng där mot kvällen.

Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 16 Juni;

Jobb, jobb, jobb ! Känns som att det är de enda man gör :)

Men det vart en kort tur idag, fick sluta kl.13. :)
Åkte då in till stan, hem till Tant och busade lite :)
Drack kaffe och pratade, lekte med William, handlade och lagade mat, och åt :)

Va kvar där ett bra tag, men åkte hemåt, när det vart sent, och jag börja bli trött..
Vart för mycket tankar som vanligt. =/

"Du gjorde mig ledsen, fast jag trodde jag hört allt.."

Kom hem, försökte kolla face, men det gick inte så bra, internet ville inte med sig.
Så gick in på telefon ist :)

Och gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback