kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 Juni - 9 Juni 2010

Nu går det undan :D


Tisdag 1 Juni;

Skönt med lite sovmorgon eftersom att jag skulle jobba kväll idag :) 15-21.
Satt lite vid datorn och så där, sen va det dags att röra sig mot jobbet. Och det gick bra :)

När man fick sluta och åka hem, åkte jag hem, messa med Bus. Lagade lite mat, sen ringde Fredrik, och han ville att jag skulle komma till Alunda och umgås lite :)
Så åt lite och så åkte jag dit. Va där ett tag, pratade lite och sådär.
Sen åkte jag hemåt, kollade lite på tv och gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !



Onsdag 2 Juni;

Fick en liten sovmorgon idag med :) Det är det sköna med att jobba kväll :)
Kikade på tv, kollade face och sådär. Sen åkte jag till jobbet, hade APT möte först, sen jobba till kl.21.
Och båda delarna gick bra.

Men det är skönt att få åka hem efter en lång dag.

Messade lite med Bus, kollade lite på tv, och satt vid datorn. Men gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 3 Juni;

Jobba ännu en kväll idag, lite jobbigt med så många kvällar på raken, men så är det.
Fick sova några timmar till iaf, gick upp satt vid datorn och så, kollade på tvn.
Men va tvungen att åka till jobbet, trots det fina vädret. Måste ju jobba och tjäna pengar ändå. :)

Åkte mot jobbet, klarade av mina timmar och åkte sen hemåt :) Kom hem kollade på tv, och satt vid datorn.
Sen vart det sängen, och ladda inför fjärde och sista kvällen den här veckan, sen ledig lördag och söndag :)

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 4 Juni;

Yes sista kvällen idag, skönt, men så är det ju när man är snäll mot sina kollegor och byter pass :)

Men hann kika lite på tv och sitta en stund vid datorn innan det var dags att åka till jobbet. Men att börja kl.13 är man inte van med längre, men det gick bra iaf :)

Messade med Bus, fick sluta, och fick åka hem :) Böt om och fixade, sen åkte jag till Alunda, drack kaffe med Linda, pratade och sådär. Messade lite mer med Bus :)
Sen åkte jag till Rasbo och umgocks lite med Sara och Natta.
Och sen in till stan en sväng och sen hemåt.
Kollade datorn lite och gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 5 Juni;

Vart väckt vid 12 tiden, Linda ringde och tyckte att jag skulle gå upp då :P
Och det gjorde jag, tog mediciner, och hoppade sen in i duschen.
Och gjorde mig iordning, sen kom Linda över och jag fixade det sista och sen rullade vi mot Öregrund, till Lindas pappa, satt där och pratade ett tag och så åkte vi impala mot stan.
Vi gjorde ett stopp i Gimo, och ett stopp i Stavby, och sen vart det stan, hämta upp Huggiebear. Åkte till max en sväng, och sen mot preem vid Sala påfarten, för att vänta på de andra :)
När vi va samlade så åkte vi mot Vittingeparken.
När vi kom dit, så träffade jag Tjockis och Björn först, dem jobbade lite och ordnade parkeringen. :)
Stod utanför ett tag, men gick sen in.
Träffade Bus där inne :) Så duktig så när han jobbade :)
Va där ett tag och höll honom lite sällskap och pratade lite :)
Klockan gick, och sent vart det.
Så det va dags att åka hemåt, sa hejdå till Bus och Tjockis :)
Och så åkte vi hemåt, släppte av Huggiebear i stan, åkte och käka och sen hem.
Dom släppte av mig i Gimo.
Messade med Tobben och Bus, bytte om lite och packa ner lite saker och åkte in till stan :)
Träffade Tobben och Pp, pratade med dom en stund, sen åkte jag och hämta upp Bus nere vid klubben, och sen åkte vi ut till Läby.
Gick och la oss på engång, jätte trött båda två.

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 6 Juni;

Vakna väl där på morgonen, mys asusual ! :)
Bara busa massa med Bus, va i garaget mecka bil, eller ja, Bus mecka bil :)
Jag va mest moraliskt stöd och sällskap :)
Folk kom förbi och Bus kikade på deras bil. Dom åkte, och så ringde dom igen, så jag och Bus fick åka och hjälpa dom att starta bilen, sen hem till Bus igen, och Bus lagade lite mat till oss :) Och gott var det :)
Kollade lite på film och så. Sen vart det dags för mig att åka hem.
Kollade face och gick sen och la mig.
Jobba imorn igen.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 7 Juni;

Upp tidigt och jobba.
Men vart en relativt kort dag, skönt. :)
Åkte in till stan, hem till Tant och fikade lite, sen åkte vi och handla, köpte hårfärg och så färgade vi håret :)
Mös massa och bara va :)
Åkte hem där mot kvällen, kollade face och allt sånt. Gick sen och la mig.

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 8 Juni;

Sovmorgon idag, ledig :) Välbehövligt :)
Men hade massa planer inför dagen :)

Gick upp gjorde mig iordning, sen åkte jag ut mot Kölinge för att busa med Maya och Carro :)
Lagom fint väder va det, och lagom varmt. Jag och Maya badade lite, vi fikade och pratade.
Hade bara massa mys :)

Pratade med Tant där på eftermiddagen, och hon skulle hämta wille och komma ut och leka lite hon med :)
Dom kom och Maya busa förfullt med Lillbus :)
Dom hade kul och vi hade trevligt.

Efter mågta timmar så åkte Tant och Wille hem, så vart det vi kvar. :)
Men jag åkte hem kort därefter jag med.
Kom hem, kollade face för ovanlighetensskull, och sådär.
Sen vart det sängen.

Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 9 Juni;

Ledig idag med, skönt :)
Men hade planer för dagen iaf :) Skulle busa med Linda. Så gjorde mig klar och åkte till Alunda, drack kaffe och sen rullade vi mot stan.
Pratade med pappa på väg in och han skulle möta upp oss på mekonomen. Vi skulle beställa grejer till min bil :)
Skatteåterbäringen satt fint då :)
Det vart en dyr resa, och köpte bromsar runt om, med skivor klossar, samt ett nytt ok och sen en packning till avgassystemet. Efter det åkte vi till Biltema och köpte ett nytt batteri till min bil.
Hittade även klädsel till sätena i bilen, blå svarta :)
Och sen lite annat jox :)

Jag och Linda åkte till Ikea en sväng med, sen åkte vi till Kölinge.
Pappa böt batteri i bilen, och jag oc Linda gick över och hälsade på Maya och Carro, och Thomp :)
Va där en stund, sen rullade vi hem till Linda.
Beställde mat, åt lite, och sen gick vi ut och klädde om säten i bilen :) Det gick bra, men lite knepigt va det :) Nalle va med han åå :)

Efter några timmar så vart det sent och mörkt, så jag åkte hem och, kollade face lite, men kröp sedan i säng.
En jobbdag väntade imorn :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback