kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 7 Januari

Heey !


Jo, tro det eller ej, men bilen startade imorse :) Och jag vart överlycklig, jag slapp ringa till chefen och säga att bilen inte startade. :)
Kom iaf till jobbet, innan jag började :) Hur bra som helst ! :)
Satte igång med mitt arbete, och dagen flöt på hur bra som helst :)
Lite kallt ute bara, när man gick för att ta lite "frisk" luft :P haha !
Men det va ju bättre än igår iaf. ;)

Trodde också att jag skulle få sluta och åka hem 15.30. Men det vart inte så, du vet jag som är jobbnarkoman jobbar ju jämt. ;)
Gick på och jobbade kvällen med, :)  Och allt gick bra, kände mig lite vilsen bara, men jag kan ju allt utantill ändå, men ja, efter att ha varit i köket så känner man sig lite vilsen på avdelningen. :P
Men det är ju tur att man har bra arbetskamrater. :)

Fick sluta kl.20 och då var jag helt slut, :P Skönt att få komma hem.
Pillade lite med ljudet i bilen när jag kom till Gajmo, så nu låter det bra, tkr jag iaf :)
Gick sen upp till mig och samlade ihop lite tvätt och startade en maskin, tog med mig min "rök" tröja från jobbet med, var lite dags att tvätta den :)

Sen satte jag mig i soffan och kollade lite på Face och sådär, och kikade på the fantastic four som gick på tvn :) Va ett tag sen jag såg den, så det va ju bra :)

Har hängt upp tvätten nu, för den vart klar :) Och nu satte jag mig precis i soffan igen, och kollar på Scrubs, :)
Ska nog ta och krypa ner i sängen nu, kolla lite på tv. Och se hur länge jag håller mig vaken :)

Får hoppas på att det händer något bra imorn, något som jag har väntat på ett tag nu. Något som gör mig glad. :)
Jag saknar Finast ! <3


Men nu ska jag krypa ner, och verkligen se fram emot att jag är ledig nu fredag, lördag och söndag :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback