kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 31 Dec - 09 & Fredag 1 Jan - 10

Heey !

Yes mkt nu, och det känns jäätte konstigt att skriva - 10, det känns fel liksom. :P
Kommer ta ett tag innan man lär sig det där ordentligt :P haha !
Men men, here it goes. :)


Torsdag 31 December 2009;

Jo, jobb stod ju självklart på schemat, vilket det har gjort varje storhelg det här året :P
Men det är ju pengar så wth :P
Klockan ringde iaf 5.30, upp och göra sig iordning och sen ut för att leta reda på bilfaen :P
Och så rulla mot jobbet, kom fram efter ett tag och starta dagen med lite kaffe :)
Resten av dagen rullade på, lite konstigt och lite ovan när man är van att gå nere i köket, och så ska man upp på golvet, haha ! Men jag har ju inga probelm alls med det där så allt gick ju bra :)

Och så vart ju klockan 15, och det var dags att åka hemåt, och fixa lite :)
Så när jag kom hem, hoppade jag in i duschen, och så fixade jag lite, försökte ta en powernap men det gick inte alls, så jag fortsatte med det andra istället. Packade klart och gjorde mig iordning :)



Sen var det dags att åka :) Fick leta fram bilen igen, för självklart så snöade det ute. Haha ! Jävla snö !
Och så ut och åka, och nej vägarna var inte det minsta plogade, men det förstår man ju, det är ju trots allt nyårsafton, men ändå, vilken dåååålig timing av snön då !
Men kom iaf fram efter några om och men, :)
Natta kom ungefär samtidigt, och jag fick ställa in min bil i garaget hos mamma och pappa. :)

Vi pratade lite med mamma och pappa, och Jocke som körde Natta, och sen gick vi över till Thomp och Carro, :)
Alla var där och maten var redan klar :) Så vi började med att äta och sjunga lite snappsvisor :)
Och så drack vi lite vin och sådär :)

Lyssnade på massa musik, och dansade, och så drack vi lite mer :) Thomp hade ju en plan för mig, haha !
Men på något konstigt sätt så bet inte kroggarna på mig, jag drack och drack men kände liksom inte av något, roligt att ens fortsätta dricka då, INTE :P

Men vi hade trevligt iaf :) Eller ja, vi hade kul på någon annans bekostnad, eller hur va det, C'lin ? :P HAHA !

Skickade lite sms med Finast under kvällen, men sen vart det tyst, haha ! Men så kan det gå :)
Vi hade väl trevligt då :)


Singstar vart det ju självklart med :) Och jag sjöng sönder rösten efter 2-3 låtar, haha, lagom skojj ! :P
Men vi hade kul iaf ! :D
Och alla var vakna till 00-slaget, och vi kollade lite på raketer :)
Och så vart det mer Singstar :)

Men sen gick tiden fort med mkt dans och musik, och helt plötsligt så vart alla trötta, både allmänt och på en person. :P
Så det vart läggdags, men det var skönt det med :)


Goodbye, happy new year, and Goodnight !




Fredag 1 Januari 2010;

Nej, det känns fortfarande jätte fel och konstigt att skriva 2010. :P haha !
Kommer nog att ta lång tid det här :P

Hmm, vart iaf väckt på morgonen, eller som alla säger, förmiddagen, av Thomp.
Sen kom både Thomp och C'lin in, och då vare bara att gå upp, för då skulle vi minsann äta frukost, haha !
Så klev motvilligt upp, och klädde på mig och sådär. Och så åt vi frukost och pratade :)
Gick ut och blossade, och kollade på snön, haha !

Sen gick tre av fem och la sig igen, och två av fem la sig i soffan och kollade lite på tv :)
Jag och C'lin va dom enda som var vakna där nån timme eller så :)
Vi hade mys för oss själva i soffan och kollade på tv.

Sen började alla komma upp igen. Och så vart det fart på alla. :)
Marcus och Hanna åkte hem, och Thomp och C'lin skulle åka och hämta Maya, och jag åkte hem jag med.
Lite trött och lite seg, men ringde Linda när jag kom till Gajmo, men hon svarade inte, hon låg och sov.
Så jag åkte hem, och fixade lite, packade upp min packning.
Och sen fick jag sms från Linda, och hon skulle komma över.

Så jag fixade lite till och så började jag laga lite mat, sen kom Linda.
Jag åt lite, Linda drack kaffe och åt choklad fingers :P
Vi kollade på film, Baksmällan, hahha ! Och skrattade massa ! :D:P Hur kul som helst !

Brände en skiva gjorde vi med, drack massa kaffe och rökte :)
Sen följde jag med Linda ut när hon skulle åka till stallet, tog en cigg och pratade lite :)

Efter det gick jag upp, kollade läget på datorn och allt sånt.
Och nu sitter jag här och skriver blogg :)


Saknar min finast, tkr inte om att jobba helger, då kan jag inte träffa honom, men förhoppningsvis så får jag träffa honom imorn iaf, får se hur det blir :)
Men det är rätt tyst i telefonen, men han är ju iaf ledig så det är klart han inte är nykter. :)
Men saknar honom iaf ! <3

Men nu blir det faktiskt sängen, för en annan ska ju jobba imorn, och hela dagen dessutom. :P

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback