kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tors 14 Jan, Fre 15 Jan, Lör 16 Jan, Sön 17 Jan & Mån 18 Jan

Det har varit en del de senaste dagarna, och sen så hade inte varit sådär jätte bra heller, så har helt enkelt ine haft någon lust alls att skriva i bloggen, har inte haft någon lust till mycket alls. Men har kämpat på, och försöker iaf.


Tosdag 14 Januari;

Efter endast någon timmes sömn så var det dags att åka till jobbet igen, och det gick ju bra, men började känna av magen under eftermiddagen, så det var skönt att få sluta och åka hem.
Kom hem, till ensamheten och eländet, drog ur alla säng kläder, satte igång en maskin tvätt och bäddade rent i sängen.
Sen satte jag mig i soffan och kollade läget i internet världen.
Försäkte få i mig något att äta men det gick inte alls. Mådde bara illa och fick ont i magen.
Tittade på tv och tog det lugnt.
Närmare kvällen så började jag frysa som en tok, frös hur mkt som helst och kände mig jätte konstig i kroppen, hade onte överallt, kände av lugnorna med.
Inte alls bra. =/
Och en timme senare började jag må illa med, och fick ont i magen. Och jag som ska jobba imorn med.

Gick och la mig i sängen och försökte sova lite, så jag skulle kunna jobba dan efter.
Men sömnlös natt vart det iaf. =/

Goodbye, and almost Goodnight !



Fredag 15 Januari;

Som jag trodde så var det en sömnlös natt, var vaken fram tills kl.7, då pratade jag med chefen, och sa som det var. Sjukanmälde mig och så fick ta till hjälpmedel för att kunna sova lite.
Sov någon timme, sen ringde Veronica. Pratade en stund med henne, gick upp och klädde på mig lite, mådde bättre idag, sen åkte jag över till Veronica och fikade lite, pratade med jobbet, och sådär.
Busade lite med William, och drack kaffe.
Sen kom farmor och hämtade Wiliam, och så kom Marcus hem.
Dom åt lite, och så pratade vi lite och sådär.
Sen skulle dom ner och rensa lite i garaget, så jag åkte hem och försökte få i mig lite mat.
Duschade lite först, sen lagade jag lite mat, och fick i mig maten, utan att må illa och utan att få ont i magen, hur bra som helst.
Efter det så vart det en vända in till stan, åkte runt och kollade lite. Men det var inte lika mkt folk idag. Så det var lite halvtråkigt.

Åkte till Brantingstorg och träffade Robban, och Zack en sväng. Men vart dissad av Robban, som vanligt. Han gör inget annat han eller.
Sen vart det massa kalabalik, och ja, vi försökte lösa det på bästa sätt och så vidare. Men det är svårt att göra det när folk inte kan svara i telefonen.
Men men, det gick ju bra till slut iaf. :)

Åkte hemåt och va väl hemma runt 4 tiden, och pratade en sväng med Robban på vägen hem, och så när jag kom hem.
Sen la jag mig i sängen och försökte sova lite.

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 16 Januari;


Fick iaf sova nån timme här och där i natt. Och det ska man väl vara glad över.
Gick upp, kollade lite på tv, kollade läget på datorn och allt sånt.
Klädde på mig, gjorde mig iordning och sådär.

Väntade på att klockan skulle gå typ, men sen vart klockan 15, och väntade bara på att Tärnan skulle ringa så jag kunde åka dit och fika lite.
Men fick ett sms 17 minuter över 15 :P Så gjorde mig klar och åkte sen ner till OK och handlade lite, och åkte sen ut till Alunda och hem till Tärnan.
Det var inte så många kvar när jag kom, men Heffo, Cissi och Mats va där, och Tärnan såklart :)
Så vart bjuden på smörgåstårta och såå fick jag nån annan tårta, och kaffe :)
Pratade en massa, sen åkte dom andra hem, så det vart bara jag och Tärnan kvar, vi pratade lite och jag fick husesyn. :)

Sen började annat folk komma, och det vart liv i luckan.
Va kvar ett tag och prata lite med folket, smsa lite med Danne, och åkte dit för att fika lite och umågs med han och Annso.
Kollade lite på film, och drack kaffe, :)

Sen ville folket att jag skulle komma tillbaka til Alunda så åkte dit, och fulla var dom allihop.
Vart kvar en stund, sen körde jag hem lite folk, och så åkte jag hem och försökte sova lite.


Goodbye, and Goodnight !




Söndag 17 Januari;

Fick iaf sova nån timme här och där, men inte en hel natt. Det är omöjligt.
Men lite fick jag iaf sova lite grann, och det va jag tacksam för med tanke på att det stod jobb på schemat idag.
Gick upp iaf, försökte få i mig lite att äta, gjorde mig iordning, kollade lite på tv, och kollade lite på datorn.

Sen började klockan närma sig, så gjorde mig iordning, och så åkte jag till jobbet. :)
Kom fram och det kändes lite konstigt att gå upp och jobba, speciellt kväll, med tanke på att jag varit i köket så länge, och inte jobbat kväll på ett tag.
Men allt gick bra, lite stressigt bara :)
Men helt slut vart jag, inte så konstigt kanske när man inte sover ordentligt, och så jobbar man på som man gör.

Så det var skönt att få sluta kl.21.
Åkte ut till Kölinge då, Natta va där ute. Mamma och Pappa är ju utomlands nu, *host*svikare*host*.
Bara lämna en kvar här hemma i det kalla, lite elakt tycker jag. :P
Så Natta är ju där och tar hand om katten, och övriga djur :)
Va där ute en stund och drack lite kaffe, med henne och Jocke och Bonzo, eller ja, Bonzo drack inte kaffe dock.

Sen vart jag alldeles för trött, så då åkte jag hemåt. Pratade med Veonica på hemvägen, kom hem.
Kollade lite på tv, och kollade datorn.
Smsade lite med Linda, och sen vart jag alldeled för trött och hoppades på att få sova en hel natt.
Men nej, somnade till iaf, vaknade efter en liten stund, och sov bara till och från. Inte direkt utvilande. =/


Goodbye, and Goodnight !



Måndag 18 Januari;


Efter lite sömn här och där, så vart jag väckt av jobbet, lite fler turer, blandannat imorn, :)
Så nu blir det jobb tisdag, onsdag, torsdag och fredag :)

Efter det så la jag mig igen och kollade lite på tv. Sen upp och kollade lite Face och sådär.
Insåg då att jag inte skrivit blogg på ett tag, och så kan det inte vara, så började skriva lite. :)
Sen pratade jag med Veronica, och åkte dit och fikade. :)
Och busade lite med William :)
Pratade och sådär :)

Smsade lite med Finast med, vilket jag inte gjort på flera dagar. Så det va ju kul att han svarade.
Får se hur allt blir nu, saknar verkligen honom nu. :(

Vart bjuden på mat :) Tack :D Och så åkte jag och Veronica ner och handlade lite :)
Efter det så åkte jag hem, hängde upp lite tvätt, kollade facebook, pratade lite med mupp 1 och mupp 2 på msn, och face. :P

Hoppade in i duschen, och pratade lite mer med mupparna och Veronica efter det. :)
Ena muppen gick och la sig, och pratade med Karro med :)<3

Fortsatte prata med Mupp 2, och Veronica. Spelade lite Alfapet med V :)
Pratade med Mupp 2 a.k.a Robban i telefon, och han va ju lite snäll iaf, men lite halv störd sådär :P
Men det är ju bra, man skrattar ju iaf när man pratar med honom, haha !
Sen la vi på för han skulle sova, och jag och Veronica fortsatte spela Alfapet.
Och fortsatte prata med Karro med, pratar med henne fortfarande :)
Veronica gick och la sig nyss. :)

Ska väl krypa ner och försöka sova lite jag med snart, och hoppas på att få sova lite :)

Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback