kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 5 Januari

Heeysan hej !


Ja, i daglig ordnig så var det ju dags för jobba idag igen, klockan ringde 6.20, men snoozade en liten stund.
Gick sen upp, klädde på mig och gjorde mig iordning. Ville vara ute i god tid idag ifall bilfaen inte ville starta idag heller.
Men han är duktig ibland, han startade och gick relativt bra för att var fryssen.
Kom iaf framåt. Är lite stolt över bilskrället, ibland, bara ibland.

Kom till jobbet i bra tid med, började med allt som jag skulle göra, och slog på lite kaffe och sådär. :)
Dukade och fixade. :)
Och dagen flöt på ganska bra, och inget gick snett idag iaf. Vilket var lika bra, med tanke på hur min gårdag såg ut. :P


Men det va ju skönt att få åka hem när man väl slutade, :)
Åkte hem på en gång, och värmde lite mat, hungrig som en varg, hade inte ätit något på hela dagen.
Men fick i min lite mat då iaf, och kollade lite på tv, och så svarade jag på lite mail angående the gift for my babe :)
Lite hemlig äre ju, för det är ju en present :) Och självklart en present till mig själv med, glömma det gamla och in med det nya, eller hur säger man ? :D
Kollade läget på face och bdb, och självklart msn och allt sånt där :)
Kollade lite mer på tv, smsade lite, försökte smsa lite. :P

Men ja, först och främst så var jag ju tvungen att få upp värme här hemma, så va tvungen att tända typ 500 ljus, för dessa amartörer som inte kan fixa mina element, det är inte bra om det är iskallt här inne, och elementena inte ens är varma även fast dom står på full spruta. =/
Då är det nått som inte stämmer, men neh det är ju inga fel på mina element, säger dom. Amartörer !

Efter att ha tänt alla dessa ljus, så hoppade jag in i duschen, fick upp lite värme där med. Skönt !
Älskar värme ! :)

Efter duschen bäddade jag ner mig i soffan en stund och kikade lite på tv, och nu ska jag bädda ner mig ännu en gång och kika på en film, om jag nu orkar titta på hela vet jag inte.
Och efter det så blir der nog sängen, jobb imorn igen. :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback