kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 26 & Onsdag 27 Januari

Heey !

Jo eftersom att jag har jobbat natt nu 3 dagar, så har jag inte haft så jätte mycket att skriva om i bloggen, för jag har ju sovit på dagarna och så jobbat på natten, och när jag jobbar så jobbar jag ju. :P

Har faktiskt inte hunnit med så mkt på dagarna heller.
Suttit vid datorn och kollat på tv och sådär.


Varit väldigt irriterad för att det har snöat tok mycket nu de senaste dagarna. Och jag har lessnat totalt på den här förbannade jäkla snön !

Igår va jag ju tvungen att gå ut och leta fram en insnöad bil, och det är ju så jätte kul. Inte alls !
Det tog väl ungefär en halvtimme innan jag hittade faenskapet. Och sen skulle man ju ut och köra, och det va ju inte så kul det heller, för vägarna i Gimo såg inte alls roliga ut, och va inte roliga heller. =/
Slirade omkring lite innan jag kom ut på 288an, stannade och hämtade upp Linda och så åkte vi till OK och handlade lite godis och sådär, sen rullade vi mot jobbet.
Och det gick ju bra det iaf, för den va fint plogad iaf till Alunda, så det gick att ligga 80-90 utan problem. :)
Men efter Alunda vart det lite värre, fick sakta ner till 60-70 där.
Men vi kom fram iaf, och kunde jobba :)

Och det gick ju bra, alla mina 3 nätter har gått bra :)
Och det va skönt och kul att få jobba med Linda igen, va ett tag sen jag jobbade natt nu, men alltid lika trevligt att jobba med Linda då :)

Tog ett tag att komma hem imorse, dels för att jag var tvungen att leta fram en insnöad bil, igen.
Hittade den efter ett tag, och fick ju skrapa lite rutor och så med.
Men kom hem efter 8 tiden iaf, och släppte av Linda hos henne.
Åkte hem, och kollade lite Face och sen gick jag och la mig. Lite trött då. :P


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback