kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 19 Januari


GRATTIS PAPPSEN PÅ 50 ÅRS DAGEN ! :D


Men prutt och bajs på dig för att du och mamma är utomlands nu :P
Tkr inte om er alls just nu :P



Annars idag, fick sova lite grann i natt iaf, det är ju bra. Det kommer tillbaka sakta, sakta.
Men bra att jag får sova lite iaf.
Men saknaden är stor, jag saknar honom varje dag, och varje dag gör det ont.
Jag önskar bara att allt blir som det va. För det här är jätte jobbigt. :(


Iaf, gick upp ur sängen, gjorde lite frukost, kollade på tv. Och kollade läget på datorn och sådär.
Pratade med Veronica, och skulle väl dit och fika lite.
Kollade på tvn lite innan, och pratade med Carro på facebook.

Sen gick jag ut och började borsta bort massa snö från bilen.
Och så rullade jag till Veronica och fikade lite. Busade med William med.
Veronica fick för sig att baka en sockerkaka med, och den va jätte god :)

Men klockan gick fort där, och så helt plötsligt så var det dags att åka till jobbet.
Och det va skönt att få jobba lite, tänka på annat och sådär.
Men det är svårt, han finns alltid med. Även fast jag inte vill, så tänker jag på honom hela tiden.
Och saknar honom bara mer och mer för var dag som går nu.. Allt är bara jobbigt nu.. :(
Jag saknar att bara få prata med honom, och alla sms. Faen varför ska det göra så ont ? :(

I'm runnung out of things to do to get you off my mind.
All I have is this picture in a frame, that I hold close to see your face everyday.
With you Is where I'd rather be, but we're stuck where we are.
It's so hard, you're so far..
This long distance Is killing me.
='/





Det gick iaf bra att jobba, lite ovant bara men det gick bra.
Skönt att inte gå så länge, och skönt att få åka hem kl.21.

Pratade med pappa med, dom hade det bra där borta, och jag är jätte avundsjuk ! Vill också vara utomlands.
Men men.

Kom iaf hem till mörkret och ensamheten, tände lite lampor, och slog igång tvn, och kollade lite på datorn.
Pratade med mupp 1 på msn med, och sådär. Haha ! Ja vad säger man :P
Men han svek och gick och la sig.
Prata med Linda på Face med, och så prata jag med Veronica både på msn och på Face.
Och så prata jag ju självklart med Karro :)

Lagade lite mat, och åt lite. Kollade på vänner :)

Men nu sitter jag här och skriver blogg, men ska väl ta och lägga mig i sängen nu och försöka sova lite.
Får hoppas på att det går bra, ska ju upp tidigt och jobba imorn.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback