kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 6 Januari

Heey !


Jo visst, jäkla kyla, jäkla vinter, jäkla snö, jäkla bilar !
Varför tillverkar man inte bilar som klarar av både värme och kyla ?
Skulle man göra det så skulle man inte ha dessa jäkla problem när det väl har varit lite minusgrader ute.
Som nu, visst han har startat hur bra som helst nu hela kvällen, går igång klockrent, men ja, jag vet ju inte hur det blir imornbitti.
Och imorse ska vi inte ens tala om.
Han startade ju självklart inte imorse, jag gick upp i god tid så att jag skulle hinna med allt med skrapa rutor, få bilen varm och får igång han va ju prio ett !
Men nej, jag verd om nyckeln men biljäkeln bara hostar. Knappt det.
Så jag och karl jag har ute på parkeringen var inte så mkt sams idag, vi var väldigt mkt osams. Nog det största bråket vi har haft, han och jag.
Och det fortsatte hela morgonen.

Fick ringa till pappa, men först testa jag Veronica, men inget svar men det va ju värt ett försök iaf. :)
Men pappa svarade iaf, och han skulle komma och hjälpa mig. Stackarn på lediga dagen så måste han gå upp kl.6.
Men han sa själv att jag skulle ringa om jag inte fick igång bilen. Och så vart det.
Efter det så ringde jag jobbet och berättade hur det låg till, och sa att jag skulle bli lite sen.
Och eftersom att man har så bra arbetskamrater som förstår, och inte hatar en för att bilen inte startar.
Jag menar det är ju inte mitt fel.
Men iaf, dom förstod och jag kom ju iaf till jobbet :)

Satte igång med arbetet på engång när jag kom dit, körde på och allt gick bra ! :)
Lite ovan bara att gå på golvet nu, när man går i köket annars :)
Men allt, eller ja, det mesta går ju bra för mig så :)

Men skönt att få sluta kl.14 och åka hem då. Eller ja, åka hem fick jag ju inte, åkte ut till Kölinge och skulle hämta min bil och sådär. Och pappa hade satt batteriet på laddning och så.
Så han fick stå och ladda en stund till, medans jag gick över till Thomp och Maya en stund :)
Busade med Maya, pysslade lite, och badade henne. Hon valde själv :)
Lite kul, man vart ju lite blöt även fast man inte badade, sprattlig den ungen :) Men klockren <3
Massa kärlek till den underbara ungen ! :D<3

Efter lite busandes och sådär, så åkte jag hem till Gimo. Ringde Veronica på vägen hem, pratade en stund med henne, hon var inte hemma. :)
Hade fått sms av Sara som gjort presenten till Finast, och en till mig själv, dom var klara så kunde komma och hämta dom under dagen :)
Ringde Linda med, men hon svarade inte heller, men skickade sms, sa att hon skulle ringa efter duschen.

Kom till Gimo, och så ringde jag upp Sara, men hon hade inte riktigt tid just då, så skulle ringa om en stund igen.
Åkte runt lite i Gajmo, åkte till OK och handlade lite, sen en vända till i Gajmo.
Och så kunde jag äntligen hämta upp grejerna :)
Och dom va jätte fina, och jag är jäätte nöjd :D
http://madebysaraedin.blogg.se
Jag tipsar lite, och det finns massa fint på bloggen, :)
Och dom blir jätte fina ! :)

Efter det åkte jag hem, pratade med Linda. Och så värmde jag på mat och åt :)
Kollade lite på tv, kollade Face och sådär.
Smsade lite med Finast :) Får hoppas på att vi ses nu i helgen :) Verkar så iaf :):D

Sen ringde Linda, hon va ute med Johanna och Johannes, och tyckte att jag skulle komma ut jag med.
Så jag gjorde snällt det, :) Jag som hade tänkt bädda ner mig i soffan och kolla på film.
Men åkte gärna ut och lekte lite :) Det var väldigt trevligt och roligt :) Man har ju väldigt bra kollegor och kompisar :)
Efter allt, så körde vi hem Johannes, jag körde :P Och kollade till Galantia och resten av alla söta hästar, sen körde vi hem Johanna, och sen släppte jag av Linda.
Och som jag sa tidigare så har bilen startat klockrent varje gång ikväll. Så jag hoppas och ber att han startar imorn bitti med, och man tycker att han borde göra det som har stått och laddat idag :)

Nu sitter jag och kollar lite på Face, och sådär. Och skriver här, men ska ta och krypa i säng nu. Jätte trött, och ska upp imorn och jobba igen, sen ska det bli skönt att vara ledig i helgen :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback