kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 13 Januari

Heey !



GRATTIS PÅ 25-ÅRS DAGEN TÄRNAN ! :D


Va bara tvungen att skriva det :P
Bara för att jag kom ihåg hans födelsedag, och bara för att jag nästan sjöng för honon när jag ringde och sa grattis imorse :)


Annars så har det varit som vanligt.
Jobb idag med, klockan ringde 6.30, upp, eller ja, sov ju ändå inte. Kan inte, även fast jag försöker. =/
Men iaf, gjorde mig iordning och så gick jag ut till bilen, rackarns behövde skrapa rutor imorse, jätte jobbigt. :P
Har inte behövt göra det på ett par dagar nu, så man har ju blivit lite bekväm. :P
Men iaf, skrapade skiten och så åkte jag, och det tar ju en liten stund att få upp värmen i bilen nu när det är så rackarns kallt ute. Så får ju köra med vantarna på till typ alunda innan det är varmt och skönt igen :P
Eller ja, det blir ju varmt innan alunda, men tar av mig vantarna där :P

Kom till jobbet iaf, och satte igång med mig arbete, höll igång hela dagen tills jag var klar.
Kunde inte äta idag heller, det vände sig i magen, och är glad om jag får behålla den tugga jag får i mig.
Men det är inte magsjuka eller så, för mår ju inte dåligt på så sätt.
Men det blir så när man blir ledsen, kan helt enkelt inte sova, kan helt enkelt inte äta. Och jag försöker.

Och när jag väl vart klar med allt, så vart jag helt slut, jätte trött orkade inte mycket då.
Kroppen ville inte alls. Pratade lite med chefen och sen rullade jag hemåt.
Jäätte trött...

Kom hem till Gajmo, kom in i lägenheten, satte igång tvn, startade datorn, och satte mig i soffan.
Uppdaterade mig lite på Face, och kollade allt annat.
Försökte äta lite med, men de sluta med att jag fick kasta korvarna, =/
Fick iaf i mig två tuggor idag, då kanske det blir tre tuggor imorn...

Sen pratade jag med Veronica och vi bestämde att vi skulle ut och kolla läget på knut. Mitt första knut med. :)
Hon skulle höra av sig när hon va redo :)

Pratade lite med Han/Finast på msn med, lite småprat bara. Det är inte lätt nu när man inte pratar lika ofta. =/
Men försöker iaf, och hoppas på att allt blir bra. För så här vill jag inte ha det, klarar inte mer nu..
Han skäller på mig för att jag inte äter, och inte sover. Men kan ju inte. :( Och ja..

Sen ringde Veronica upp igen, och det var dags att bege sig ut, så jag drog på mig jeansen över mjukisarna och klädde mig varmt, sen gick jag ut.
Vi åkte runt en sväng, sen åkte vi upp och kollade läget, på gatan.
Och det va massa folk, massa som hade klätt ut sig, med massa masker och sånt. Lite läskigt, för man ser ju inte vilka det är. :P Och en annan hatar ju masker :P
Men vart inte så mkt skrämd, ingen känner ju mig så bra här :P haha !
Men Veronica petade dom på och så :P

Sen vart det massa liv, och så. :P Men men !

Och efter det så åkte vi upp till Ladan och kollade läget där. Och då fick man ju se hur alla såg ut, :P
Mycket folk vare ju, men kallt som satan. Fyy faen va jag frös. Kände inte arslet efter ett tag och benen höll på att försvinna dom med. :P
Men ja, kom hem för ett litet tag sen, och håller på att tina upp nu.

Men nu är iaf mitt första knutmasso avklarat :)

Ska försöka sova lite snart, se om det går. Ska ju upp och jobba imorn igen.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback