kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ons 20, Tors 21, Fre 22, Lör 23, Sön 24 & Mån 25 Januari

Hej !


Ja jag vet att jag har vartit fett dåligt på att uppdatera bloggen, och jag skäms lite med.
Men det har varit mycket nu, och har inte mått så jäkla bra, varken psykiskt eller fysiskt.
Och då är det inte heller så lätt att sätta sig och skriva massa blogg, när man helst vill att allt runt omkring ska bli bra innan. Men jag ska försöka nu, och det kommer väl bli lite halvtaskig uppdatering om vad som här hänt det senaste dagarna, men jag försöker iaf. Och hoppas på att det duger för er som läser mig blogg.
Om ni nu är kvar, och fortsätter läsa den.


Onsdag 20 Januari;

Dagen började ju som vanligt med arbete :)
Klockan ringde ju 6.30 som vanligt. Upp och klä på sig lite kläder och göra sig klar, sen ut och starta bilen, och åka till jobbet :)
Komma till jobbet och börja arbeta som tusan ! :)

Vart en timme extra på jobbet med, men vad gör det :) Bara bra med lite extra pengar. :)


Men skönt att få åka hem, :)
Åkte hem, och bara tog det lugnt, la mig i soffan och kollade på tv lite lätt sådär.
Men lyckades somna lite grann :P

Vaknade nån timme senare, men vart väckt av Veronica. Haha ! :P

Pratade med henne, sen kollade jag väl lite mer på tv, och satt väl en del vid datorn.
Pratade med mupparna på msn, och sådär, det gamla vanliga :P

Och självklart så spelade jag och Veronica Alfapet. :)<3

Och sen vart det sängen, för lite sömn.


Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 21 Januari;

Hade sovmorgon, och kunde sova lite skapligt iaf. :)
Gick upp och tog det lite lugnt, åt en smörgås till frukost.
Kollade på tv, och kollade läget på internet. Gjorde lite tester på face, och sådär :)

Pratade med Veronica, och så åkte jag över och fikade lite och lekte lite med Wille :D
Alltid lika trevligt :)

Men sen var det dags att åka till jobbet och slita några timmar. :P
Och det gick ju jätte bra, förrutom att jag hade sjukt ont i magen hela kvällen, och inte faen gick det över heller, och jag visste inte alls vad det var för fel på den. :(
Sjukt ont hade jag iaf. :(

Stannade jag kvar en sväng efter jobbet och pratade lite med Linda, kändes bra att prata. Det är mycket nu.
Men du ska vet att vad som än händer, och sker just nu Linda, så ska du vet att jag alltid kommer att finns här för dig, finns alltid om du behöver prata. ! <3


Kom hem, efter mina timmar på jobbet, satte mig i soffan och tog det lugnt, kollade lite på tv, och pratade lite med tant, och vi lirade väl lite alfapet tror jag, kommer inte riktigt ihåg :P


Men la mig iaf rätt tidigt, för att magen inte ville som jag ville, hoppades på att det skulle släppa om jag sov ett par timmar. :)

Goodbye, and Goodnight !



Fredag 22 Januari;

Klockan ringde för tidigt idag, men gick iaf upp, det stod ju jobb på dagens schema. :P
Och inte lite jobb heller. :P


Åkte iaf till jobbet, efter att jag hade fått på mig kläder och sådär. Kom till jobbet och kände mig helt död, jätte trött. =/
Men det gick iaf bra. Klarade mig igenom det första timmarna, sen hade jag rast en timme, pratade då med pappa.
Skulle åka och hämta dom senare på arlanda, så skulle kolla läget med flyg och när dom landa och allt sånt. :)
Sen låg jag och vilade lite, innan det var dags att gå upp och förtsätta arbeta några timmar till.

Men skapligt skönt att få åka hem sen, åkte hem, gjorde mig iordning, tankade och så åkte jag mot staden, mötte Veronica i staden, och så åkte vi ut mot arlanda.
Men har kommit fram till och märkt att man inte ska hämta eller köra mamma och pappa till arlanda. Natta fick problem med bilen när hon körde ut dem, och jag fick problem med bilen när jag hämtade dom, haha !
Inte bra det där. Men det gick iaf bra i övrigt :)

Och dom hade haft det bra, och så där. Vi körde hem dom till Kölinge där Natta väntade med det nydesignade rummet :)
Som dom hade fixat och donat med under tiden dom varit borta :)
Och dom vart glada och nöjda :)
Och jag fick iaf cigg och parfym :D

Men sen var det dags för mig och Veronica att börja rulla in mot staden igen.
Åkte upp, och kollade lite vid coop/rusta. Där var några och sladdade :)
Men det va inte så överdrivet mycket folk. Och de flesta började röra sig hemåt efter ett tag.

Så vi åkte runt och kollade läget lite varstans, hamnade på select. Vi va ju trots allt inna i staden ganska så sent. Efter att ha kört till Arlanda och sen ut till Kölinge och sen in till staden igen. :)

Men vi hade kul iaf ! :D

Eller jag satt mycket och pratade i telefon, för en viss mupp tyckte att han och jag skulle ha telefontid typ varannan minut :P Men det va ju trevligt det med :)
Men det vart väldigt mycket prata i telefon. :P haha !

Efter massa samtal osv, så kom muppen till select iaf, var väldigt kramglad och lite på lyset :P
Men det var ju trevligt det med. Men dom gick efter ett tag. Och jag och Veronica åkte och åt lite, för vi va lite hungriga :)

Sen åkte vi upp till max i nyby, för där var min bil parkerad, men fick ännu mer samtal.
Och det slutade med att jag åkte ner till Salabacke igen för att prata lite med muppen, innan det var dags att åka hem.

Va hemma runt 7 tiden den morgonen, lite halv trött sisådär, varit vaken över 24 h :P

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 23 Januari;

Jo, vaknade väl rätt sent på förmiddagen, lite sådär trött och seg då. Inte så konstigt kanske :)

Gick upp, hann göra mig iordning och allt sånt, sen var det dags för nya äventyr med tant :)<3
Vi skulle ut utanför Björklinge och hämta en kylare till Tant's bil, så vi bar oss iväg.
Hämtade upp en herre först bara. :P

Och så drivade vi :) kom fram, och folket började skruva lite, och till slut fick vi loss den :)
Och så rullade vi in till staden igen, släppte av herren, och så rullade vi ut till Kölinge för att hämta en herr Thomp, som ville in till staden.

Kom ut, möttes av en glad Caroline :D Fick en kram och sådär :)
Sen satt vi och pratade en stund, och jag drack lite cola. Och väntade på herr Thomp, som alltid är sååååååå snabb, inte alls. :P
Men iaf, vi kom in till staden efter ett tag iaf, och släppte av honom på flurran drog en ride i staden och så åkte vi runt och kollade läget lite var annan stans med. Hann med mycket. :)

Ja just, vi käkade innan vi åkte ut till Kölinge, lite hungriga dååå, och då var det väldigt gott med lite maaaax :D

Det vart en hel kväll inne i staden, jag pratade lite med muppen med, men inte lika mycket. :P

Vi körde ju hem Thomp med, där på natten, och i daglig ordning så hann vi inte ens ur uppsala innan faenskapet somnade. :P

 
Så söt så, när han sover, haha ! :P



Var hemma ganska så tidigt, inte för sent iaf, och kl.7 :p
Kollade lite face och sådär när jag kom hem, och kom väl i säng runt 5 tiden :)


Goodbye, and Goodnight !



Söndag 24 Januari;

Lyckades försova mig lite, skulle upp i skaplig tid eftersom att det var jobbdag på måndag med, och börja kl.7.
Men det vart liksom inte så, vaknade alldeles för sent, men gick iaf upp och gjorde mig iordning, och sådär, kollade lite på face och pratade lite på msn, sen var det dags att åka och jobba.

Åkte till jobbet, och allt gick ju bra, förrutom att bilen låter lite som en sprtbil nu haha ! :P
Har lite avgasläckage, och det har blivit lite större, så det låter lite om bilen nu, haha ! Pappa fixar :D

Kom till jobbet, och skönt att få jobba lite, även fast jag inte alls var upplagd för att jobba :P
Lite trött och sliten. Men det gick jätte bra, och ännu bättre gick det när jag fick åka hem.
Pratade lite med Linda innan jag åkte hem.

Kom hem, slog igång tvn, och kollade lite på face och sådär.
Pratade lite med Finast med, kändes bra, och vi skojade massa och sådär :)
Sen gick jag och la mig i sängen, alldeles för sent, men var inte så trött. Och inte vart det många timmars sömn heller.


Goodbye, and Goodnight !




Måndag 25 Januari;

Efter några ynka timmars sömn, så ringde klockan 5.30. Snoozade en liten stund, men gick sen upp. Klädde på mig, och gjorde mog iordning.
Gick ut till bilen, skrapade lite rutor, och åkte sen till jobbet.
Ringde pappa på väg till jobbet, eller ja försökte men han svarade inte första gången, men andra gången så svarade han iaf, farsgubben. :)
Berättade om bilen, och sa att han skulle kika på det där i helgen, och fixa det andra. :)
Min pappa är bra han ! :D Bästa som finns ! :) <3


Kom till jobbet, och arbetet satte igång, och allt gick jätte bra :) Även fast jag var så trött, så gick allt jätte bra :)
Men fick reda på att jag skulle jobba natt med. Så fick sluta tidigare för att få åka hem och vila lite innan dess.
Pratade med Veronica på vägen hem, kom hem.
Duschade, och fixade, sen la jag mig och sov några timmar, vart 2 timmar och det behövdes.
Sen upp och fixade frillan, som ordagrant stod rätt upp på skallen, :P
Men det fixade jag med den älskade plattången :)
Pratade med Veronica, och skulle bli bjuden på lite mat, och äta med henne :)
Så packade ihop allt jag skulle ha med till jobbet och sådär.
Sen pratade jag med Linda med :)
Och åkte sen till Korsbron, och lagade lite mat :)

Vi åt och pratade en massa, och jag busade lite med Wille :)
Drack kaffe, och så var det dags för mig att åka till jobbet, och som vanligt så fick jag inte åka av Wille, han kom fram och ville komma upp, och så ville han inte gå ner, han ville knappt gå till mamma sin :P
Han tycker om mig den lille :)<3
Och det gör ont i hjärtat att åka när han vill att jag ska stanna kvar. :)

Men åkte iaf, och kom fram till jobbet, och har nu några timmar att se fram emot här, innan jag får åka hem och sova :)

Goodbye !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback