kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lör 9 Jan, Sön 10 Jan, Mån 11 Jan & Tis 12 Jan

Heey !

Jo, de flesta vet att de senaste dagarna inte har varit speciellt bra. Det är fortfarande inte bra.
För när man väl tror att allt ska bli bra, och tro att allt är bra så faller allt isär åter igen.
Men det mesta är för personligt för att skriva i bloggen, men jag ska försöka.



Lördag 9 Januari;

Jo, ledig dag igen. Fick sova ut, eller ja om man kallar det sova. Försökte iaf sova.
Vaknade till på förmiddagen gick upp ur sängen, kollade läget i internet världen, och kollade på tv.
Pratade med Veronica, försökte prata med Finast. Pratade med Natta med.

Det vart bestämt att jag och Veronica skulle glida in till staden idag med, och vi skulle träffa Natta och co där inne med. :)
Vi kom in till stan efter en stund, mötte upp Natta, Jocke och Lisa på select.
Efter det så åkte vi runt och letade efter sladdgrabbarna, men det va lite dåligt med folk idag.
Men ja, vi åkte runt iaf, och jag busade lite med Bonzo.
De va inte lika mkt drag idag, som det va igår.

Men ja, tråkigt vare ju, och jag va inte så glad heller. Fick inte tag på Han, och ja.. Det vart bara jobbigt. =/

Men tack vare Veronica så försökte jag tänka på andra saker, och hon försökte få mig på andra tankar. :)<3
Men vi va inte kvar i staden så jätte länge, Natta, Jocke och Lisa åkte tidigare, vi tog bara ett varv till efter det. Och så åkte vi hemåt.

Pratade massa på vägen hem, känns bra att prata om det, även fast det är jobbigt, och gör ont.
Men tack ändå, för att du lyssnar och förstår, och för pratstunden :) <3

Släppte iaf av Veronica på korsbron, och så åkte jag hem, och la mig. Försökte sova lite.


Goodbye, and Goodnight !




Söndag 10 Januari;

Vaknade till liv, efter den lill måttliga sömn jag fick. Kände mig inte alls så pigg på att vara vaken alls denna dag.
Allt bara kändes fel, ville inte alls vara med idag.
Pratade iaf en liten liten stund med Finast på msn, sen försvanna han.

Som jag sa så ville jag inte alls va med idag, kände mer för att gå och gräva ner mig eller något sådant. En riktig depp dag. Men inte så konstigt när man vet vad det handlade om, och sådär.
Ont göre och ledsen är jag.

Fick ett samtal från Tärnan iaf, fick en inbjudan om att äta smörgåstårta och dricka kaffe och sådär hon honom i helgen, eftersom att han fyller år på Onsdag. Och ja, om jag va ledig så kunde jag komma :)
Trevligt. :)

Pratade med Linda och pratade med Veonica senare på dagen. Pratade med Annso med.
Men allt va bara fel, fick ingen kontakt alls. =/

Orkade inte göra så mkt, fick lite tråkigt besked, och mådde inte alls bra.
Men så är det väl, hade det väl på känn, men har lessnat på att bli sårad och har lessnat på att vara ledsen.
Men kan ju inte göra så mkt åt saken nu heller. Men ont gör det, det gör förjävla ont, och tårarna bränner det gör dom.
Och saknaden är enorm. :(

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 11 Januari;


Dags för jobb igen, efter en ledig helg.
Tungt att komma upp ur sängen när man inte sover så bra. Men det va bara att gå upp och se glad ut, eller ja,
Åkte till jobbet, körde mitt race. Va skönt att få tänka på andra saker för en stund, även fast det inte varade så länge.
Men försökte iaf, trött som en jag vet inte vad. Hungrig som faen, men kunde inte äta alls. Försökte äta på jobbet, men mådde bara illa och fick ont i magen så fort jag försökte. Så struntade helt enkelt i det.
Tog ciggaretterna som tröst istället, och kaffe i mängder.

Dagen tog slut efter ett tag iaf. Och det var dags att åka hem, eller jag åkte inte hem. Åkte först och handlade lite, sen rullade jag mot Skyttorp. Till Annso och Danne. :)
Kom fram efter ett tag, och parkerade bilskrället, och gick in.
Annso hade inte kommit hem ännu, men Danne va hemma.
Pratade lite med honom, sen pratade jag med Annso, hon var på g, och sådär.
Pratade med henne tills honom kom hem.

Vi drack fikade lite, och pratade och så busade jag lite med Tommy.
Rökte gjorde vi med, sen lagade Annso mat. Och Tommy drog med mig in i sovrummet, och så kollade vi på film. Sötnosen :)

Sen vart maten klar och vi åt, kunde faktiskt äta då, men fick sjukt ont i magen efteråt. :(

Vi drack lite mer kaffe och rökte, och pratade.
Sen rullade jag in mot stan. Åkte ut till Ramsta. Ringde Honom, och han svarade.
Han skulle komma ut och prata lite. Så vi pratade väl lite grann, men det va lite jobbigt. =/
Han fick sin present iaf, och han tyckte om den, :) Sa han iaf, och hoppas att han gjorde det.
Vi stod väl ute ett par timmar, kallt vart det.
Kramades lite, och jag hade lite svårt att hålla tillbaka tårarna. =/

Sen rörde jag mig hemmåt, motvilligt. Kom väl hem runt 00 tiden, trött, ont i magen och fryssen. =/
Men kunde inte sova. :(

Goodbye, and Goodnight !



Tisdag 12 Januari;

Jobb idag med, men va sjukt trött, orkade inte mkt egentligen. Efter att inte kunnat sova på hela natten, så blir det ju kämpigt att hålla sig vaken. Men ändå så kan man inte sova, trots att man försöker, hatar det här... :(

Jobbade iaf på som vanligt, försökte tänka på annat.. Hade iaf bra för Anne jobbade, så fick någon att prata med ibland när det var rökdags.

Städade och fixade iordning i köket, och gjorde det fint i brist på annat.
Vart klar med det, och dagen gick rätt fort.

Och fick äntligen åka från jobbet, pratade med Veronica på vägen hem, åkte förbi där ock fikade lite med, och busade med Wille :) Pratade och sådär :) Tack för att du lyssnar. <3

Vi åkte ner och handlade lite, och sen åkte jag hem, försökte få i mig något att äta, men det gick inte alls idag, en tugga och det vände, va glad att jag fick behålla den. :( Hatar när det är så här. =/ Man mår ju inte bättre för det.

Pratade lite med Honom på msn, men inte mkt. Gick ut och rökte lite med Veronica, och åkte en sväng i Gajmo.
Sen hem igen, pratade en stund till med Han. Duschade och så.
Sen var det dags att försöka sova lite. Skulle ju jobba imorn.
Men det gick inte alls. :(

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback