kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 8 Januari

Heey !


Joo, va ju ledig idag, hur skönt som helst. Fick sova ut på morgonen. :)
Lågc och drog mig i sängen rätt länge, bara för att jag kunde.
Och verkligen njöt av ledigheten. :)

När jag väl kom upp ur sängen, så kollade jag lite på tv, och kollade läget på internet.
Sen tyckte jag att det var dags att städa lite här hemma, städa bort julen lite :)
Så jag gjorde det, började med att byta gardinerna i köket, bort med julgardinerna och upp med de blåa igen :)
Bort med julduken, och bort med julstjärnan. :)
Så nu är det blått och fint i mitt blåa kök igen :)

Sen städa jag resten av lägenheten med, dammade, dammsög och torkade golv :)
Fint vart det, och rent dessutom, och så luktade det gott :) Nöjd som tusan ! :)

När jag väl va klar med det, så började magen kurra lite, hade ju inte ätit något alls, så det va ju inte så konstigt.
Så lagade lite mat, och så slog jag igång Transformers och åt medans jag tittade på den.
Och när filmen var slut, så pratade jag med Veronica, och vi skulle leka lite.
Men jag skulle in i duschen och sådär först.
Så jag gjorde det, rekord duschade med, och så fixade mig och sådär. :)

Otåliga Veronica ringde några gånger, men jag var på g ju :P
Gick ut till bilen, och han startade, wihoo ! :)
Och så tankade jag lite först sen åkte jag och hämtade upp Veronica i Mällby :)
Och så rullade vi mot staden, åkte först till select och kollade läget, och köpte oss en varsin dricka.

Sen åkte vi runt och kikade läget. Åkte upp till Rusta och kollade läget, och där va ju alla grabbar :)
Och det va kul att kika på dom. :) Sen kom Jocke, Natta och Lisa förbi, och Bonzo såklart.
Busade lite med Bonzo, och sådär :)
Vi stod kvar där ett bra tag, sen kom farbror blå fröbi en stund.
Sen vart det fullrulle på grabbarna igen. :) Och vi stannade en stund till. Sen åkte vi och kollade läget lite var stans.
Hittade några på Biltema. Men där va vi inte så länge. Men så hittade vi dem på Gränby.
Och där var det fullrulle :) Kul hade vi med. :)
Tack för den kvällen Veronica. :)<3

Vi vart iofs stoppade av farbror blå, körkort och blåsa :P haha ! 3:e gången på ett år :P

Men efter det började allt dö ut lite, så rörde oss hemåt.
Och det tog ett tag att röra oss hemåt. Känns längre att åka hem, än in till stan :P
Men ändå, släppte av Veronica, och så åkte jag hem, tvättade bort sminket, borstade tänderna och gick och la mig.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback