kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 4 Februari

Heey !

Vart inte sängen för mig tidigt igår iaf, hade ett långt samtal med min kära vän Simon.
Och mycket underhållande samtal med, om jag får säga det. Skrattade ganska mycket, men det brukar vara så.
Nej men han har inte haft det så bra på senaste, varit mycket som har hänt nu, och vi pratade lite om det och sådär.
Och så pratade vi gamla minnen och så :)
Pratade iaf ganska länge, sen orkade jag inte va vaken längre så då la vi på och så la jag mig :)


Efter att ha kommit i säng sent igår, så vaknade jag runt 10 tiden, gick upp klädde på mig, slog igång tvn och datorn, och så gjorde jag mig iordning, och satt lite vid datorn, och sådär :)

Sen var det dags att åka till jobbet, och det gick ju bra, även fast det snöade, igen. Blir så less på den här jävla snön ! Kan det inte bara bli sommar nu !

Kom till jobbet iaf, drack lite kaffe och så var det igång, hann iaf äta min matlåda med. :)
Och fick lite extra fyllnad idag med :)
Och det mesta gick väl bra idag på jobbet, men stressade som ett djur gjorde jag, och ja det vart mycket där.
Plus att jag lyckades ramla och slå i ryggen ordentligt. :( Så nu har jag jätte ont i ryggen..
Men det fattades ju bara, typiskt nu om jag får problem med den, igen.. Har inte råd med det.
Men får hoppas på det bästa.
Jobbade iaf med käka Malin :) Och det va ju trevligt och kul :)

Tack för en stressig men bra kväll på jobbet Malin :)
Vi pratade en massa om tatueringar med, om att Johan ska få gadda mig när jag väl har bestämt mig för vad jag vill ha. :) Men hon tipsade iaf om lite ställen och så, så ska bara bestämma mig :)

Efter jobbet så tog jag och Malin en cigg och borstade bort massa snö och sådär från våra bilar, pratade lite till ochs en åkte hon hemåt, och jag tog en cigg med Linda, och så åkte jag med hem :)
Och det var ju inte världens bästa väglag inte heller världens bästa luft, väldigt dimmigt och så.
Sen så funkar ju inte mina hlavljus heller, och det gör ju inte saken bättre. Men ska väl vara glad att jag har automatiska halvljusen, trots att dom inte lyser lika bra, så är det iaf något. :P:)

Kom hem, kollade läget på datorn, och slog igång tvn. Pratade lite med Malin på face.
Och kollade om det hade hänt något speciellt i facebook världen :P
Satt på msn, pratade med Tant.
Och ja, du ska veta att jag finns här för dig gumman, även fast allt känns tungt och jobbigt just nu, så blir det bättre, det lovar jag dig.
Se mig som ett exempel, man kan övervinna det mesta. Bara man har rätt personer vid sin sida !
Och jag går ingenstans, kommer alltid att finnas för dig. När du behöver mig. <3

Pratade lite med "Albert" på msn med, haha !
Och har väl mest suttit här och saknat och tänkt massa på Finast, hoppas att han mår lite bättre idag, och att han har kul nu i helgen :)
Men det är ju jobbigt för mig, för nu är han ju såå långt borta. :(
Men han kommer ju hem trots allt, så får väl våldgästa honom då, och få lite kärlek :)

Har även suttit och kollat lite på tatueringar, och har bestämt mig nu :)
Ska prata med Malin, och kolla med henne när Johan kan gadda, så jag får det gjort :)
Och tror att det kommer att bli bra :) Wiie, längtar nu :D


Men nu ska jag snart gå och tvätta bort mitt smink, och ta en värktablett eller två och sen försöka sova lite.

Ny dag imorn, och jobb igen.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback