kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 9 Februari

Heey !


Jo idag var det dags igen, upp när klockan ringde och åka till jobbet och slita ett par timmar.
Eller ja, det vart väl sisådär 13 timmar. :P
Men allt gick bra, men efter massa spring så kände man ju av ryggen med, =/
Hoppas att den blir bra snart. Orkar inte med detta. :P

Men dagen gick iaf bra, och eftersom att jag har jobbat mellan 8-21 så har jag inte hunnit med så mycket idag. Annat än att jobba.

Efter jobbet åkte iaf Jossan med mig till Gimo, och sen åkte jag hem, hoppade in i duschen.
Smorde in tatueringarn, klädde på mig lite kläder, och så satte jag mig vid datorn.
Pratade lite med Finast, eller ja, pratade massa med Finast :)
Pratar fortfarande :)  men ska väl försöka sova lite snart tror jag. :)
Upp och jobba imorn igen, :P

Får se om jag eventuellt ska träffa Finast imorn, :) Skulle vilja det :) Få lite kärlek.

Men nu ska jag nog ta och röka lite, och fixa till frillan och sen försöka sova lite. :)

Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback