kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 3 Februari

Heey ! :)


Det var ju jobb dags idag. :) Klockan ringde 6.20. Alldeles för tidigt, och det tog ju emot lite, med tanke på att jag egentligen skulle ha vart ledig idag, men tog på mig lite fyllnad. :P
Men motvilligt gick jag iaf upp ur sängen, klädde på mig, gjorde mig klar och gick ut till bilen.
Starta åbäket, och så åkte jag till jobbet.

Tog en kopp kaffe där, och så började arbetet :) Och allt gick bra, och vi va klara i bra tid :)
Mellan 10 och 12 så gick jag på utbildning, hade lite paus gympa och paus massage, och det var rätt skönt, :) Sträcka ut alla muskler och så, och få lite massage på det :)
Sen hade vi lite avslappning, men det vart lite farligt, lyckades somna till under den, och efter det så vart man ju jätte trött !

Åt lunch och så gick jag upp och jobbade igen, men jag lovar, jag gäspade nog mer eller mindre hela tiden från 12.30 tills jag slutade kl.16.

Va skönt att få åka hem, ringde tant när jag va ute på parkeringen, och så träffades vi en sväng, för hon hade vare ute i Gajmo, på bvc och sådär :)
Så vi träffades och tog en cigg eller två :)

Efter det så åkte jag hem messade lite med Linda på vägen, kom hem satte mig i soffan. Fortfarande trött.
Kollade lite på tv. Loggade in mig på datorn och kollade Face och msn och sådär :)
Pratade lite mer med Tant, skulle ta och laga lite mat, men kom på att jag behövde lite grejer från affären iaf, jag som trodde jag skulle slippa handla, :P
Men gick ner iaf, och köpte det jag behövde, och så började jag med maten. Det vart kebabgryta med ris. Och den är ju alltid lika god :)
Åt den. Kollade på tv.

Och efter maten så pratade jag lite med folk på msn, blandannat Finast. Som inte va så jätte glad idag.
Men jag försökte iaf prata med honom, och hoppas på att det hjälpte lite. Han sa iaf att jag gjorde det bättre i hans liv, med mig i hans liv så var det bättre. :)
Berättade att han alltid kommer att vara Finast för mig, och att han alltid kommer att betyda mycket för mig.
Och han vart lite glad då :)
Sen gick han och la sig. Han hade packat och fixat inför helgen. För imorn sticker han iväg över helgen och sådär :) Kul för honom, och hoppas att det blir bra :) Han behöver ha lite skojj !:)

En annan ska ju jobba hela helgen, men skönt ändå, har bara jobb varannan helg nu, så det är ju skönt :)
Men kommer väl glida ut på lördag om inte annat, :)

Och nu sitter jag här, somnade till en stund på soffan, vilket inte va så bra. Men vaknade till och så hoppade jag in i duschen, och nu sitter jag här. Tok trött, ska skriva klart här, och prata klart lite på msn, och sen lägga mig och titta lite på tv. :)
Jobbar ju kväll imorn så får ju lite sovmorgon iaf :)

Nej nu ska jag försöka få på mig lite kläder och sen röka lite och krypa ner i sängen. :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback