kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Onsdag 24 & Torsdag 25 Februari



Onsdag 24 Februari;

Natten gick jätte bra, va lite trött bara, men det är jag alltid nu för tiden, så det är ingen nyhet.
Men det var skönt att bilen startade på morgonen iaf, och att man kunde köra normalt så man kom hem :)
Släppte av Johannes, och så åkte jag hemåt.
Men som vanligt så var jag inte trött när jag kom hem, även fast jag varit trött hela natten.
Så somna va ju bara att glömma när man man kom hem.
Låg och titta på tv en stund, och försökte somna lite, men det gick inte så bra.
Somnade väl efter ett tag..

Och det blir ju så när man jobbar natt och så, så sover man bort dagen och är vaken på natten.
Så dagen gick, och jag gick upp ur sängen runt 17 tiden, och då hade jag legat i sängen och kollat på tv en stund innan jag gick upp med.

Klädde på mig, gjorde mig iordning, och så gjorde jag lite mat och åt lite.
Satt vid datorn lite, och sen var det dags att gå ut och kolla så att bilen startade.
Och det gjorde han ju, så jag for iväg till jobbet :)

Kom till jobbet och mötte Jossan i omklädningsrummet, och bestämde vart vi skulle va och så började vi jobba. :)


Goodbye !



Torsdag 25 Februari;

Natten gick bra nu med, men vart lite trött där på mogonen, men det är typ standard. :)

Men skönt att få åka hem, och bilen startade ju nu med, :) Men va tvungen att skrapa massa rutor, och hjälpte Jossan att skrapa lite med :)

Sen bar det av hemåt, :) Va hemma lite senare än va jag brukar men det var okej, och självklart så kunde jag inte somna på engång när jag kom hem heller, satte mig vid datorn lite, och inta vart jag trött då heller.
Men gav upp när klockan vart 9, då stängde jag ner och så la jag mig i sängen och kollade lite på tv istället.
Och lyckades somna efter ett tag, och sov lite till och från. Men vaknade helt kl.15.
Låg kvar och kollade lite på tv då med, men gick upp efter ett tag.

Pratade med Tant, och kollade läget på datorn.
Och kollade lite på tv med, :)

Sen prata jag med Linda med, och så gick jag ut och rökte lite med henne. :) Pratade en stund.
Sen gick jag upp, startade ugnen, och så hoppade jag in i duschen. :)

Pratade lite med Muppen på msn, och så lagade jag mat, och åt lite :)


Sen la jag mig i soffan och kollade på en film, och nu sitter jag här och kollar lite på tv och skriver blogg.
Pratade med Simon för ett tag sen, och så pratade jag med Linda nyss :)

Ska väl lägga mig och försöka sova lite nu, om det går vill säga.
Jobbar som vanligt imorn, och sen ska jag väl in till staden :)
Köpa ny datorn och sådär :D

Goodbye, and Goodnight !




Comments
Anne säger:

Hej! Läser din blogg lite då och då, intressant emn blir lite förvirrad på dina smeknamn "Finast" och "Muppen". Undrar bara vem den där finast är? Inte vad han heter för känner inte ens dig men alltså, vad har du för relation till honom?

mvh Anne

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback