kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Onsdag 17 & Torsdag 18 Februari

Tuutteluu :D

Jo, hinner inte riktigt med bloggen jämt, eller så är jag för sliten och trött i skallen för att skriva :D
Men jag sviker inte min alla 16 läsare, som statistiken visade idag, igår. :P
Som bumerangen kommer jag åter :D
Och iaf försöker få ner min vardag på det här lilla arket till bloggsida :D
Och nej, jag har aldrig sagt att jag är normal, men åandra sidan, vem är normal ?!
Hur är man när man är "normal" ?! :O
Nej, det orkar jag inte prata om just nu. :P


Onsdag 17 Februari;

Bosatte mig i staden i natt. Skönt att slippa sova själv. Och få sova äntligen :)
Skönt att få sova ut lite. :)

Men kom upp i bra tid och skönt att få umgås lite med folk :)
Busade med Wille och så :D

Och Lisa kom över och sällskapade oss lite :) Jag och Tant drack kaffe medans Lisa drack cola, ja för hon har ju inte "vuxit upp ännu" :D
Och så åt vi glasstårta och mös :)
Sen gick jag och Wille upp och sov middag, massa mys :D jag kollade lite på film, och somnade med honom en sådär 5-10 minuter :D

Sen gick jag ut och rökte lite, och så åkte vi och handlade lite mat, tacos vart det, och det var massa mumma ! :D
Efter det så gick tant och nattade Wille, och så somna hon med, och jag hade inte hjärta att väcka henne, så jag skickade ett sms och sen åkte jag hem till hålan :)
Hon ringde upp när jag hade kommit till Stavby, :)

Kom hem, kollade lite face och sådär, sen hoppade jag in i duschen, och kollade lite mer Face och så.
Efter det så gick jag och la mig. Och tänkte jag skulle försöka sova lite, men det gick ju sådär.

Goodbye, and Goodnight !

 

Torsdag 18 Februari;

Jo, klockan ringde ju alldeles för tidigt, som vanligt. Men upp gick jag och klädde på mig och gjorde mig iordning, och sen åkte jag mot jobbet, fick iofs sopa bort massa snö från bilen. Vilket inte var sådär jätte skoj sådär tidigt på morgonen och dessutom efter så pass lite sömn som jag fått under natten.
Men iaf, kom till jobbet, drack lite kaffe och så satte jag igång med arbetet. :)

Fick ta rast såsmåning om, och röka :D aarh, så efterlängtad :D
Sen upp och jobba lite till, och för att få reda på att jag skulle jobba natten med, så fick gå lite tidigare, åkte till skyttorp, till Malin drack kaffe och åt kakor :) Mös med Ebba :)

Johan kom hem efter ett tag, och skulle sänka Ebbas säng lite, och Malin är ju som hon är, och kläcker ur sig massa konstigheter. :P haha !
Hon frågar Johan om han hade en sån där "nyhålgörare" eftersom att han var tvungen att göra nya hål för att kunna sänka sängen.
Och Johan svarade, eller så heter det borrmaskin !
HAHA, ja men det var faktiskt ganska roligt, jag skrattade iaf ! :D

Det var ju egentligen meningen att jag skulle hem och sova lite eftersom att jag skulle jobba natten med, men är jag itne trött så kan jag inte sova, även fast jag sover dåligt på nätterna så kan jag inte sova. Och är jag inte trött så blir det ännu värre.

Men iaf, åkte hem efter ett tag, satte mig vid datorn en stund, och så böt jag om lite, och packade ner lite nudlar.
Sen åkte jag till OK och köpte cigg. Och så bar det av mot jobbet, och precis när jag skulle svänga av 288an till jobbet, så plockade jag upp Johannes, så fick han åka med mig sista biten :)


Skriver väl med imorn när jag har vaknat lite :)

Goodbye, and awake. =/


Comments
karro säger:

Duu.. jag e jättenormal ! det vet du väl ;) HAHA!

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback