kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 10 & Torsdag 11 Februari

Heey ! :)

Varit lite dåligt med uppdatering, men sov ju hos Finast och så har jag jobbat och varit trött :)

Onsdag 10 Februari;

Jo visst, det stod jobb på schemat som vanligt :)
Jobbade mellan 8-15, efter jobbet så åkte jag till Veronica och lånade duschen, och så lekte vi lite :)
Sen rullade jag vidare till Finast, kollade på tv och mös massa :)
Retades med mig gjorde han, men jag kan inte va arg på honom, även fast jag verkligen försöker :P
Det är jätte svårt, för han är så förbannat charmig :) haha ! :D

Hade massa mys för oss, och så kollade vi på 2 fast 2 furious, sen gick vi och la oss och mös massa i sängen :)
Somnade rätt tidigt med, och det var underbart att få sova breve honom igen :)
Sov väldigt bra, och hade mys :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 11 Februari;

Vaknade av ett svagt "god morgon" och en puss i pannan :) awe :D
Och en kram fick jag med, så mys han är :D

Sen gick vi upp, klädde på oss och gick ut och startade bilarna och sådär.
Sa hejdå, och så åkte vi till jobbet :)

Kom till jobbet, lite tidigt, men så är det :)
Sen satte det igång, hade ju några timmar att se fram emot där :)
Och det gick bra idag, känner av ryggen lite, men det är bara då och då, undrar ja om det blir bra med den någon gång eller om den kommer krångla massa nu. =/
Hoppas inte det iaf. :)

Smsade lite med Finast, och sådär under dagen. Och så kom Linda och jobba kl.15 :)
Sen kl.16 fick jag åka hem :)

Ringde Veronica, och åkte in till henne :)
Busade lite med Wille, och så :)
Sen åkte vi till Gränby och skulle kika lite, mötte Albert som hade med sig skivor till oss :)

Gick in en sväng, och hittade lite saker :) köpte tre linnen, och två tröjor, och lite ringar och örhängen :)
Sen åkte vi hem igen, men en sjuk Wille :(

Nattade Wille när vi kom hem till henne, sen pratade vi en stund till och så rörde jag mig hemåt sen.
Kom hem, kollade lite på tv, och kollade läget på datorn. :)
Messade lite med Albert och så :)

Somnade till på soffan, och vaknade efter ett tag, la mig då i sängen.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback