kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 8 Februari

Heeysan ! :)


Jo, fick ju lite sov morgon och det behövdes ju, för jag sov inte så jätte bra idag, men det är sånt som händer.
Vaknade iaf till liv, gick upp tvätta av tatueringarna och så smorde jag in dom lite. :) Klädde på mig, och så kollade jag datorn lite. Sen gick jag ner till apoteket och hämtade ut lite mediciner, bl.a mina inhalations mediciner som va typ tok slut, sen allergi tabletterna med, :)
Och sen ringde jag min läkare, och fick lämna nummer så skulle dom ringa upp.
Och det gjorde dom efter en stund, och då fixade jag nya recept på alla mediciner, :)

Efter det satt jag vi datorn en liten stund, och sen var det dags att rulla till jobbet :)
Skulle få jobba med min kära Linda idag :) Lite konstigt med tanke på att hon jobbar natt i vanliga fall, men jobbar lite extra nu :)

Och det gick ju bra, lite mindre stressigt idag, och skönt att få åka hem kl.20 :)
Men åkte ju inte hem, hjälpte tant med lite saker, och så åkte jag ut till henne en sväng. :)
Men stod i kö efter hovgården på väg in mot stan, det hade hänt en olycka typ vid grönviken, en lastbil med släp hade vält eller vad det va, somna väl bakom ratten eller något sånt.
Vet inte, och hittar inget i tidningar eller liknande, men det är som vanligt.
Men fick väl stå och vänta sisådär 30-40 minuter, :P
Den fick man äntligen passera, och jag åkte till statoil och köpte lite saker, och sen hem till Tant. Vart bjuden på en sallad, och pratade en stund, och sen åkte jag hem. Pratade med Albert på vägen hem, tankade lite gjorde jag med. :)

Och så kom jag hem, kollade läget på datorn, och på face, men det hade inte hänt nå jätte roligt.
Kolla lite på tv, och prata liten stund med Albert.
Och nu sitter jag här och skriver blogg, ska lägga mig nu hade jag tänkt och försöka sova lite, jobbar hela dagen imorn och har en liten känsla av att det kommer bli mycket imorn :)

Så nu säger jag;

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback