kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 22 Februari & Tisdag 23 Februari

Måndag 22 Februari;


God dag :D


Hursomhelst, vaknade av mig själv efter dålig sömn, och väldigt lite sömn med, men vaknade gjorde jag ju självklart.
Upp startade tvn kollade ett tag på den, sen satte jag mig vid datorn, kollade läget där :)
Pratade med Tant, och kom överrens om att jag skulle ut och kolla om min bil starta, och om den inte gjorde det så skulle hon komma ut och hjälpa mig.
Gick ut och kollade om han ville starta, men det ville han ju självklart inte göra, så jag ringde Tant på en gång, och hon skulle bara fixa lite sen skulle hon åka ut hit. :)

Kollade även mitt lönebesked, och vart mer än nöjd :) Woho, blir en ny dator nu, och så blir det en ny externhårddisk och virusskydd till nya datorn :)
Massa trevligt :)


Tant ringde efter ett tag  och sa att hon inte kunde komma, för hennes bil inte va så kry, så fick försöka få tag på någon annan som kunde komma och hjälpa mig :)

Gick ner till apoteket en sväng, hämtade ut mina allergi tabletter, och sen ringde jag Linda, och hon kom ju självklart och hjälpte mig :) Min räddande ängel i nöden, :)
Men vi drack lite kaffe först och pratade massa och rökte, åt lite brownies :)
Jag packade ner lite grejer, för tanken va ju att jag skulle sova i staden :)

Och sen gick vi ut och försökte få igång bilen, och det gick ju jätte bra den här gången :)
Så lät bilen stå och gå lite, så vi rökte lite under tiden och pratade lite :)

Sen rullade jag in mot staden :) Försökte få tag på Finast, men han hade inte riktigt tid att prata :P
Men träffa honom iaf sen.
Pratade lite och så fick han Puff :) Och så gick vi in, och han fixade med de nya grejerna han hade köpt idag, :)
Och jag satt bara och skrattade lite åt honom, för han va så söt :)
Och hoppas att han tar hand om Puff nu :D

Pratade med Tant med :) Men hade fullt upp med att skratta åt Finast :)
Kollade på tv gjorde vi med, och mös massa :) Kändes bra att va där igen, och bara mysa med honom :)
Ta hand om honom, och få honom att må bra lite :) Det tycker jag om :)

Men klockan sprang iväg där, och han vart trött och skulle lägga sig, och jag skulle ju vidare. Så han väntade och såg till så att min bil startade innan han släckte ner och la sig :)
Och bilen startade ju, och jag kom iväg :)

Men saknade honom, redan när jag åkt en bit.
Men förhoppningsvis så ses vi snart igen :)

Åkte till tant en sväng, pratade lite tog en cigg, men sen åkte jag hem, och bilen startade ju klockrent varje gång, duttig bil :)

Kom hem, och det var massa kallt ute, satte mig i soffan en sväng och kollade läget på face och sådär :)
Pratade med Linda på msn :) Och kollade på film.
Vart lite sent för bloggen, orkade inte riktigt skriva. :)


Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 23 Februari;

God eftermiddag :D

Eftersom att jag har fått varit ledig nu några dagar, så har jag haft mobilen på ljudlöst, eftersom att jag vet att det alltid är någon som ringer från jobbet. :P
Och mycket riktigt. :)
Hade några missade samtal och ett röstmeddelande när jag väl tittade på telefonen :P
Och det var ju jobb det gällde. :) Ska jobba i natt istället för imorn på dagen :)
Skönt det med, tycker om att jobba natt :)

Pratade lite med Tant med en stund :) 
Och så kollade jag läget på face :)
Prata med älskade Linda med, pratar med henne fortfarande, och hon, min älskade räddande ängel, ska komma och hjälpa mig ifall min bil inte startar sen :)

Pratar med mitt myscäppe, Karro med :D Tjock och glad är hon, snart kommer den lilla :D
Och jag ska mysa massa med bäbiis då :D  Så nu får bäbiis komma ut tycker jag :D

Ska snart laga lite mat tänkte jag, och ladda inför nattens jobb :)  Ska skicka mess till Johannes med och kolla om han vill åka med mig till jobbet :)
Det vill han nog säkert, så slipper han åka bussen :)

Nej nu ska jag kolla om det har tinat klart där ute i köket, och sen laga lite mat, och kanske bjuda över mig sköna på lite kaffe :)
För att sen åka till jobbet :)

Skriver mer imorn när jag har vaknat :)

Goodbye :D



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback