kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 15 & Tisdag 16 Februari

Heeysan hej !


Eftersom att blogg.se inte ville sammarbeta med mig igår så vart det ingen blogg då, haha ! Ifall ni undra ;)


Måndag 15 Februari;

Yes, kom väl i säng ganska skapligt igår iaf. Och sova ganska bra, jag menar jag brukar kunna sova bra bara jag slipper sova själv.
Sover bäst med sällskap, så är det bara. :)

Vaknade iaf där på morgonskvisten, men låg kvar i sängen rätt så länge. :) Jätte skönt, medans Tant va ute och ordnade lite ärenden. :) Men hon kom och väckte mig till liv sen. :P

Gick upp, klädde på mig, och startade datorn. Kollade läget på face och hela fadderullan. :D
Pratade lite med folk på msn, gick upp och åt lite. Pratade med Herr; J på msn, haha, alltid lika roligt :D
Kom iaf fram till att vi skulle va rökkamrater innan jag skulle röra mig till jobbet.
Så packade ihop och åkte till Heidenstam :)
Rökte lite med min rökkamrat, och träffade på Jocke med. :D

Sen rullade jag till mitt älskade jobba, ironi :P
Slet några timmar, men det gick ju bra iaf ! :D
Liiiiite aningens jobbigt bara när det typ vart kolsvart i hela, och då menar jag hela Rasbo igår, va inne hos en pensionär och så vart det bara jätte svart ! :P
Och klockan va då ca.18:50. Och den tiden är det inte ju så jätte lägligt att det blir svart på jobbet.
Men vad gör man, haha ! :D

Och det höll i sig lite mer än en timme, så då är det tur att man har bra lampa på mobilen så man såg något :)
Och strömmen kom tillbaka igen strax efter kl.20. Men försvann igen vid kl.20:30.
Och var borta några timmar vad jag vet. Men vi fick iaf åka hem kl.21.
Körde hem två arbetskamrater, och sen hem till min ensamma lägenhet.
Satte mig vid datorn, pratade lite på msn och kollade läget på face :)
Pratade med Finast, och V :D Och Muppen så klart :D Haha !

Och skulle ju somsagt uppdatera bloggen med, men det gick ju inte alls med tanke på att blogg.se inte ville sammarbeta alls med mig, tråkigt jobbigt :P haha !

Så jag fick gå och lägga mig utan bloggen, :P haha !

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 16 Februari;

Jo, upp tidigt idag, och jobba :)

Väldigt jobbigt, men så är det :D Bara gilla läget, när man ändå fått vara ledig 3 dagar :D
Kom till jobbet och slurpade i mig massa kaffe, sen satte man igång :D
Och allt gick ju bra, skönt med lite rast och få röka lite med :D

Pratade med Carro på rasten och vi bestämde att jag skulle kika förbi där efter jobbet. :)
Sen gick jag in och jobbade massa igen, och massa trött va jag och det va ju kul, haha !
Jag hade iaf kul :P  Busade lite med pensionärerna, haha !

Och Malin kom kl.15. Och hon hade bara jobbat med mig i 30 minuter och hade redan lessnat på mig och min övertrötthet. HAHA !:D
Men fick iaf gå hem kl.16, eller ja jag fick ju jobba över lite, men det är sånt som händer :P

Åkte sen hem till Carro och Thomp, och mös lite med Maya :D Drack lite kaffe och sådär :)
Vart kvar ett bra tag, och mös med min älskade extra familj :D <3


Men klockan vart ju mycket och det var dags att röra sig hemåt, :)
Kom hem, satte mig vid datorn, och pratade lite med Finast på msn. Pratade om det mesta, och pratat igenom lite saker nu. Så får se hur allt urartar sig from now on :)
Hoppas ju alltid på att det lutar åt det bättre. :)

Men nu ska jag nog ta och lägga mig och försöka sova lite. :)
Ledig imorn, och det är ju lite skönt :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback