kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 5 Feb, Lördag 6 Feb & Söndag 7 Feb

Heey !

Nu blir det lång skrivning igen, men hade jobb helg i helgen och så vart det sen och så orkade jag inte skriva bara :P


Fredag 5 Februari;

Efter att ha gjort illa ryggen igår, så sov jag väldigt oroligt. Men lite sömn fick jag iaf.

Och gick väl upp, när jag lessnade på att virda och vända på mig.
Upp klädde på mig, men det var då inte det lättaste. Det bara högg och hade sig i ryggen.
Men det gick med lite tid, :P

Kollade lite på tv, kollade datorn. Och sen försökte jag få i mig något att äta, för att sedan röra mig mot jobbet :)
Jobbade, och det gick väl sisådär. Stressigt och så känns det som att man försöker så gott man kan med att det blir fel ändå. Och så ska det inte behöva vara. Och ryggen gjorde ju inte saken bättre heller. =/
Så det vart lite sen men ja, det är sånt som händer ibland.

Åkte hem, och när jag kom hem och satte mig vid face så vart jag bara väldigt väldigt irriterad för att dom har uppdaterat sidan till en "mycket bättre och lättare" facebook, men jag märkte då inget bra med den, och inte bättre heller, vill ha tilbaka gamla ffs ! :P

Så struntade i det ett tag och satt mig vid ps och kollade lite texter och sådär :)
Hittade dom jag ville ha och valde typsnitt, och så:)
Och det vart så bra så :)
Och hade bestämt mig helt nu, så messade Mawlin och vi skulle kolla om Johan kunde gadda mig imorn redan :)
Lite senare mot kvällen. :)

Fick lite hjälp av "Albert", haha ! Pratade en sväng med honom på msn och sådär med :)
Och så vart jag bra sugen på godis, så han kom över med godis, och som den snälla själ han är så fick jag min onda onda onda onda rygg masserad, och lyckades somna till en stund.
Och klockan var rätt mycket när jag vakna till, så gick och la mig i sängen, och "Albert" fick inta soffan :)
Ställde klockan och sen försökte jag sova lite :)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 6 Februari;

Yes, efter ynka 2 timmars sömn så var det bara att kliva upp ur sängen, klä på sig göra sig klar och sen se glad ut med :P
Väckte "Albert" så att han vaknade till liv lite. Sen klädde vi på oss jackor och så, och så gick vi ner till parkeringen och startade våra bilar och han åkte hem och jag åkte till jobbet.

Och min rygg ville verkligen inte som jag ville idag, allt blev fel och massa massa massa sterss vart det.
Men min rygg gjorde ju inte saken bättre heller, så va det bra med det.
Totalt stel och öm i hela ryggen, så det gjorde arbetet lite svårare, hängde liksom inte med som jag skulle.
Men dagen gick ju iaf.
Pratade med Veronica när jag slutade, hon skulle på rallyt i Rasbo, och jag skulle hem och duscha lite och packa med mig lite kläder, skulle sova kvar hos Tant i natt.

Kom hem, duschade, packade lite, försökte vila lite, en powernap, men det gick inte så jätte bra.
Sen rullade jag in mot staden.
Åkte direkt till Tant, och vart arg på bilen på vägen, för bromsjäkeln låg på igen, så det luktade skapligt gott om den och segt som tusan gick han, men lyckades få det att släppa en stund iaf.

Vi va kvar hos Tant ett tag, sen åkte vi ut en sväng, träffade lite folk och sådär. Och jag fick bara ondare och ondare i ryggen, ville helst kapa av den. :P
Vart ingen gaddning idag iaf, men skulle eventuellt ta det imorn istället :)
Kollade läget ute en sväng, sen åkte vi hem och sov. Eller ja, jag försökte sova kunde inte ligga bekvämt.
Men lyckades somna iaf:)

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 7 Februari;


Vaknade av Tant imorse. :P Kändes konstigt att vakna där, och inte ensam inte i ett mörklagt rum :P
Men det va bra. :)

William kom hem där på förmiddagen med, och busade lite med oss :)
Vi gick ner och gjorde lite frukost :)
Efter det så pratade jag med Mawlin, och så pratade jag lite med Thomp med :)
Vi duschade Wille, och han tyckte att det var jätte kul :) Och han hade massa konstiga ljud för sig :) Haha !

Vi rörde oss ut till Kölinge skulle lämna in bile hos min personliga bilmeck:) Pappa :D
Han skulle kolla halvljusen och allt sånt där :) Har ju haft lite problem där, men förhoppningsvis så kunde pappa lösa det och laga :)

Efter det så pratade jag med Mawlin igen, och så pratade jag med Natta, träffade på henne en sväng, och sen så åkte vi mot skyttorp.
Kom dit och så fixade vi med gaddningarna, jag fick börja gadda mig, gjorde den på handleden först, och den kändes ju inte så mkt, lite sved det och lite obehagligt bara :) Men fin vart den :)

Och fick mysa iaf en liten stund med Ebba:) Sötungen :)
William var oxå med, och han busade lite med Ebba han med, men hon är inte lika gammal som Wille, men det gick ändå :)
När jag hade kört första, så tog jag en liten paus, och då körde Tant sin :)
Och när hon var klar så körde jag min andra :)
Och den gjorde lite ont, uscha. Skulle ju ha den på ryggen/nacken. Och det kändes ju en del när han körde över ryggraden, haha ! Vibrerade lite sådär, oskönt :P
Men den vart fin den med :) Helt nöjd är jag :D

Det här är den på handleden :)
Det står Per Aspera Ad Astra, med några stjärnor :)
Det är latin för; "Genom svårigheter mot stjärnorna"

Det här är den på ryggen/nacken :)
Det står; Nihil Lacrima Citius Arecsit :)
Det är latin för; "Inget torkar fortare än en tår"



Efter det så körde Tant mig ut till Kölinge, hämtade min bil som pappa lagat :)
Tant åkte hem till sig och jag hem till mig :)

Kom hem gjorde iordning lite mat, åt, kollade på film, uppdaterade mig på face, pratade lite med folk på msn.
Och den har jag pratat med Linda och Tant efter det.

Och nu ska jag faktiskt ta och lägga mig och försöka sova lite, är ganska trött nu :)

Och imorn är det jobbdag igen :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback