kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 19, Lördag 20 & Söndag 21 Februari

Heeysan !


Jo, det har ju varit mycket nu på senaste tiden. Mycket med Finast, och mycket med jobb och sånt nu.
Så man har ju inte varit sådär mycket på topp humör. Men man har försökt och jag står här och försöker le ändå, för jag kommer aldrig sluta kämpa, jag gör ju det bästa jag kan.
Allt för dom som betyder något för mig, allt för dom som är finaste i mitt liv ! <3


Fredag 19 Februari;

Jo jag vaknade väl till liv där någon gång på eftermiddagen, men sov ju lite sådär halvdant. =/
Men ja, det gick väl bra.
Men bilen immade väl igen lite där på morgonen, haha, Johannes hade lite roligt åt mig, för jag såg inte så mycket. Men han va snäll och torkade bort lite imma åt mig, tror att det är lite fukt i min bil :P haha !
Men det gick ju bra iaf, men lyckades ju hamna bakom en jävla lastbil på vägen hem, och det yrde och hade sig, såg inte så mycket, och vågade inte riktigt köra om heller, för jag såg inte så mycket förbi lastbilen heller, så det vore ju olyckligt om man körde om och lyckades krocka lite :P
Nej så det dissade jag lite.

Men släppte av Johannes, och så rullade jag hem till Gimo.
Kom in och la mig i sängen, kollade lite på tv, försökte slappna av lite. Gick inte så värst jätte bra, men försökte iaf.


Somnade väl till någon gång där på förmiddagen, och sov några timmar, sen upp och klä på sig lite kläder och kolla face och msn och så :D
Bestämde mig för att städa lite där, och tvätta lite med :)
Startade första maskinen med tvätt, och dammade lite och så diskade jag.
Dammsög och torkade golv :)

Sen när jag var klar med städandet så hängde jag upp första maskinen med tvätt och så startade jag andra :)
Lagade lite mat, och så åt jag den med :D
Gott var det. :)

Pratade lite med Tant gjorde jag väl :) Och så där :)
Lyssnade massa på Danish, massa kärlek till honom :) Kan inte bli annat än glad när man lyssnar på honom :D

Kollade på film, och så somnade jag väl där på kvällen någongång, reda för att jobba igen lördag kväll :)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 20 Februari;

Efter en natt med dålig sömn, vilket inte är så jätte ovanligt, så gick jag upp där på morgonen, drack massa kaffe, och fixade och donade.
Kollade Face och gjorde mig iordning för att åka till jobbet.

Gick ut för att leta fram min bil under massa snö och så, och skulle starta honom, men då var han lite grinig, men han gick iaf igång, lät han stå igång medans jag borstade bort snön så att han kunde bli lite varm :)

Sen var det dags att rulla, åkte lite tidigare ifall att det skulle va mycket snö på vägen och folk inte kunde köra bil, men bara för det så kunde folk köra bil helt plötsligt, :P
Så åkte till Vallby och handlade lite lunch, och sen till jobbet.
Pratade lite med Tant i telefon, va ju där lite tidigare, och så åt jag lunchen, och sen satte arbetet igång :)
Och allt gick ju bra, :)
Tills det visade sig att jag skulle stanna kvar och jobba natten med. Men har ju gjort det förr så det går ju bra, men trött är man ju. :P

Och natten gick ju som sagt bra, var inte förberedd bara, hade behövt medicinerna och laddare till mobilen, men fick klara mig utan :)

Pratade lite med Finast där på kvällen med, och det kändes bra, nu vet jag varför det har varit som det har varit på senaste tiden, och han vet att jag finns där för honom vad som än händer. Men det kändes bra, för han litar på mig och han öppnade sig för mig. Och jag märkte på honom att han kände sig lättad.
Han hade velat berätta det, men inte kunnat. Och nu när han hae gjort det så kändes allt så mkt bättre.
Och jag kände med honom, och det gjorde massa ont i mig, :(
Men han vet vart jag finns, och han vet att jag skulle göra allt för honom.

Och så pratade jag ju med min lilla skorpa, Linda med :D <3


Men massa trött var jag där på morgonen, och mindre roligt var det ju när man insåg att parkeringen utanför jobbet inte var plogad, så man fick ju pulsa i massa snö för att hitta bilen, och sen försöka få igång bilen, ja det gick ju inte alls.
Så fick ringa efter min kära och älskade pappa som kom och hjälpte mig, massa med kärlek till min älskade pappa ! <3

Sen åkte jag hemåt, var hemma lite senare än beräknat, men det är sånt som händer.
Va iaf glad över att dom hade hunnit ploga min parkering här hemma när jag kom hem, så det var ju bara att parkera och sen gå in :)


Satte mig en liten stund vid datorn, skrev lite på face. Och sen kröp jag ner i sängen. Kollade på tv försökte slappna av. Men var lite mycket upp i varv, så hade lite svårt att somna.
Men somnade väl där runt 12 tiden, det var iaf då jag kollade på klockan sist.

Goodbye, and for me Goodnight !



Söndag 21 Februari;

Efter lite välbehövd sömn så vaknade jag väl till liv vid 18 tiden, 6 h sömn va väl okej.

Gick iaf upp, slog igång tvn, och kollade datorn lite, uppdaterade mig lite på face, och så klädde jag på mig, och gick ut för att kolla om bilen startade, och det gjorde han, lite grinig dock, men han gick igång. Ringde pappa då, och sa det, men han tyckte att jag skulle ålka ut till mamma och ladda batteriet iaf, men skulle bli sent att göra det idag. Så kanske åker förbi imorn och gör det om bilen vill sig. :)

Pratade med Veronica med, för hon hade ringt under tiden jag sov :)

Sen åkte jag runt lite för att ladda batteriet lite, och så köpta jag cigg, och tankade och fyllde på glykol. :)
Så nu ska det vara bra med bilen iaf en stund.
Sen gick jag upp igen, och hoppade in i duschen, :)
Pratade lite med Finast på msn, och lyssnade på en fin låt, som jag oxå skickade till honom. För att säga att jag finns där för honom, när, var och hur han behöver mig :)

Bryan Adams - I'll always be right there



Och han tyckte att den var fin :) Och det är den. :')

Pratade med Honom ganska länge, och allt kändes så mycket bättre nu när jag vet, och han kan öppna sig för mig. Känns bra att han litar på mig så mycket. Och det känns ju bra för honom med. Hjärtat, baby :) <3

Lagade lite mat mitt i allt gjorde jag med, pratade med Pezze en sväng, och rökte lite med honom.
Sen in och åt lite mat, kollade på tv, pratade lite mer med Finast. :)
Sa godnatt till honom och så, sen gick han och la sig :) Får se om jag får träffa honom en stund imorn :)
Så han kan få sin puff :) <3

Pratade lite med Tant för en stund sen, pratade massa om ja, just det :D
Och nu sitter jag här och uppdaterar min blogg, :P
Ska väl ta och kolla på en film snart, försöka sova lite mer :)
Och njuta för att jag är ledig nu tills på Onsdag :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback