kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 12, Lördag 13 & Söndag 14 Februari

Heey !

Jo det är ju som vanligt, jag med min helguppdateringar, haha ! Funkar inte riktigt som det ska :P
Men ska väl försöka så gott det går :)


Fredag 12 Februari;


Väldigt skönt att få vara ledig :)  Men lyckades iaf försova mig lite halvt sådär, haha.
Men vaknade till liv, och så smsade jag lite med Linda. Hon hade också sovit lite länge idag, men det va ju inte mer än rätt med tanke på att hon skulle jobba natt med :)

Men iaf, gjorde mig iordning och så åkte jag till henne och drack lite kaffe och sådär, sen åkte vi in till staden:)
Vi åkte till Gränby och kikade lite, vi köpte lite kläder och så, jag köpte en tröja som jag tittade på igår, när jag va in med Veronica men som jag inte köpte då, men nu så slog jag till :)
Sen åkte vi till Chilli med, och kollade efter en filt till och börja med, men det slutade med att jag åkte därifrån med två enorma kuddar istället :D hehe !

Sen åkte vi till Willys och handlade massa mat :) Och lite dyrt vart det minsann :P  Men fick ju massa mat ! :D
Träffade på Thomp utanför, haha, såg inte att det var han på engång, men såg det sen, så vi rökte en cigg med honom och sen rullade vi hem mot Gimo :)
Släppte först av Lindas grejer hemma hos henne, sen åkte vi hem till mig och lämnade mina grejer och packade upp lite, slängde in i frysen och sådär. :)
Sen åkte vi hem till Linda igen och satt där lite, drack kaffe och pratade lite :)
Sen var det dags för henne att åka till jobbet och jag hem och duschade och fixade.
Sen smsade jag lite med Albert, och pratade lite med Veronica :)

Albert kom över och sällskapade mig lite, :) Och så fick jag sovsällakap.
Pratade lite med Veronica igen, och så pratade jag lite med en lagom glad Pezze. :P

Sen somnade man, ganska sent, men ändå. :)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 13 Februari;

Yepp, kändes konstigt att vakna med en annan person i lägenheten, :P haha !
Men iaf, gick upp gjorde lite kaffe och så pratade jag med Veronica :)

Väckte Albert till liv och sen klädde jag på mig lite kläder började göra mig iordning, och sådär.
Sen åkte Albert hem för att duscha, och jag fortsatte göra mig klar.
Pratade lite mer med Veonica och så åkte jag in till henne i staden.
Och så åkte vi och handlade lite mat, till kvällen. :)
Åkte runt en sväng, sen hem och så lagade jag lite mat. :)

Och det uppskattades massa :D  Lagade, lövbiff, kroketter och så gjorde jag en sallad till det :)
Massa gott ! :D

Efter det så kollade jag lite dator, och sen pratade jag med Muppen.
Och va snäll mot Muppen med, åkte hem till honom för att köra ut honom till Norrhagen, men han va ju sååååå snabb, inte !
Till och med Mupp nr 2 va snabbare :) och han hade nästintill klivit innanför dörren och hoppat in i duschen, vissa är ju snabba, och vissa är mindre snabba. :P

Men efter lite om och men så åkte vi iaf, åkte först till Fyrishov och hämtade upp Hanna, för hon höll på att somna och hade tråkigt :P

Sen körde jag ut mupparna till Norrhagen och så åkte jag och Hanna till statoil och köpte lite nykter dricka och sen åkte vi hem till Veoronica :)
Och så va vi där en sväng, och sen rörde vi oss ut. :)
Åkte lite i staden och träffade lite folk. Sen fick jag ett samtal av Muppen, och han ville bli hämtad lite. Så åkte och hämtade honom, och åkte hem till honom en sväng sen körde jag honom till Red Room, och mötte på Veronica, Albert och Hanna där, eller ja, dom kom dit.
Pratade en stund med dom, sen gick Muppen in på Red Room en sväng, och vi åkte runt lite.
Sen åkte vi och släppte av Hanna, och så hem till Veronica och släppte av henne, jag fick ett samtal när jag stod utanför henne, Muppen ringde så åkte och hämtade honom och en kompis. En gammal kompis till mig med. :)
Släppte av honom hemma hos honom, sen åkte jag hem til Veronica och hämtade lite grejer och tillbaka till Muppen. Somnade till där, alltid mys med sovsällskap :)

Juust jaa, fick en tidig alla hjärtans dag present av Muppen, såå charmig :)<3

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 14 Februari;

Vaknade breve en varm mupp, och sådär. Haha ! :P
Skrattade en massa, och fick sova lite mer medans Muppen var och badade lite. Massa skönt ! :)

Men fick iaf skratta en massa åt både Muppen och Mupp nummer 2. :P haha ! Tråkigt kul :P
Fick lite bilder med, men tror att jag håller dom för mig själv eller så lägger jag väl upp dem på Face, får se :P

Pratade med Veronica, och skulle åka tillbaka till henne med. :)
Muppen skulle åka buss han så, vi fick inte va kvar. Så jag körde Mupp nummer 2 till Mupp nummer 3 som jag släppte av vid fyrislund igår.
Och efter det så åkte jag vidare till Veronica, och gosade lite :)
Nördade lite dator, tog en powernap, och så pratade jag med lite folk på msn. :)

Sen skulle vi åka och handla lite söndagsmys grejer, och då kom ju Albert precis, så han fick köra.
Vi åkte ner till Willys, handlade lite grejer, sen åkte vi till en mack och köpte gräddfil som inte fanns på willys :P
Sen hem till V ochjag hoppade in i duschen på engång, vilket var grymt skönt ! :D
Kunde typ stå där hela kvällen :P

Efter duschen blandade jag lite dipp och väntade på att Tant skulle bli klar i duschen. Sen tog vi med oss söndagsmys grejerna upp en våning och kollade på Wallander :)
Fick massage med :) Tack Albert:)

Efter att jag va klar så var det V's tur, och jag kollade klart på Wallander och pratade med massa på msn :D
Bland annat med , Finast, Muppen och M :D Haha :D

Och nu sitter vi här, med en varsinn dator i knät, och kollar på något på tv 6. Ska väl ta mig en cigg nu, och sen får man se hur länge man håller sig vaken. :P

Har iaf kommit fram till att jag läängtar tills jag får köpa min nya dator och sådär :D


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback