kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tors 9, Fre 10, Lör 11, Sön 12, Mån 13, Tis 14 & Ons 15 Dec 2010

'
'
'
'
'
Torsdag 9 December 2010;
'
Nehepp, vart inte mkt till sovmorgon idag inte, va bara att gå upp när klockan ringde kl.7.
Klä på sig, ta mediciner och göra sig klar, sen dricka en kopp kaffe, för att sedan röra sig mot Easthammer för en besiktning. :)
Kom fram, va där någon minut tidigare, anmälde min ankomst, sen tog jag en cigg, och sen vart det min tur att få rulla in, Taantyy ringde mitt i allt, men sa att jag skulle ringa henne när det va klart.
Fick ett fint litet papper med en liten önskelista på, haha ! Vart 5 2or, :P Men men.
Ringde till Taantyy och berättade om domen, sen handlade jag lite grann på coop, sen hemåt. Åt lite grann, och så vart det soffan och tvn efter det.
Sen var det dags att rulla mot jobbet, börja kl.14 idag. Kom fram, drack lite kaffe och sådär, och så började det hela.
Fick gå på rast där efter någon timme, skönt fick röka och dricka lite kaffe och sen var det på det igen.
Allt gick bra, och fick åka hemåt :)
Kom hem, tog det lugnt. Åt lite, kollade på tv, och så vart det datorn.
'
Tänkte lite, tänkte på Marcus. Saknar dig killen, idag är det 4 år sen olyckan. =/
Det känns inte så, det känns inte som att det va 4 år sen, känns mer som att det va igår.
Tiden har gått så fort, men bilden av dig försvinner aldrig.
Jag saknar dig, <3
'
Kollade på Paradise hotel, och sen vart det sängen. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Fredag 10 December 2010;
'
Lite sovmorgon idag, :) Men va uppe tidigt och gjorde massa nytta :)
Ansökte om studielån och sådär, för att kunna plugga, :) Vilket jag börjar göra i januari :)
Nu kommer det att bli ändring i mitt liv, och det känns ganska bra, men lite pirrigt är det :)
Tittade lite på tv, satt vid datorn. Sen vart det dags att fara mot jobbet :)
Kom fram, och ja det gick ju bra som vanligt :)
Fick sluta, åkte då in till stan till min älskade Taatnyy :) Massa trevligt, vi pratade och hade kul :)
Robbin och Kenneth drack öl, och lirade GH, jag och Taantyy pratade och hade mys ! :D
Åkte ut en sväng och kikade, sen handlade vi lite mat. Och så hem till Taantyy och käkade lite.
Hittade på massa bus, eller ja inte jag, utan Taatnyy och Robbin. :P
Det va lugnt, och så gick vi och la oss.
'
Goodbye, and Goodnight !

Lördag 11 December 2010;
'
Vart väckt av Robbin där på morgonen, elaka människa. :P
Men gick upp, efter ett tag, rökte lite och sådär. :) Åt lite frulle med Taantyy.
Kikade lite på tv, och karlarna lirade tv-spel. Sen va det dags att åka.
Så jag åkte ut till Rasbokil, och drack lite kaffe och pratade lite med Erik.
Sen gick jag upp till stora syster en sväng och pratade lite innan det va dags att åka mot jobbet :)
Åkte först till vallby och köpte cigg och köpte en smörgås, träffade pappa och Natta där.
Och så kom Jocke lite senare med, så vi hade vääsrta träffen typ :P
Åkte mot jobbet, jobba några få timmar, men det är pengar det med :)
Jobbade med min lilla Apaaa, :D Och allt gick kanon braa :D Som alltid.
Efter jobbet vart det ut till Kölinge , Erik skulle hjälpa mig att koppla om slutsteg och så, :)
Och när vi bytt steget så lät det så mkt bättre i bilen, :D  Poppa på rätt bra, och jag va tok nöjd !
Pratade med Taantyy, och efter det så vart det staden, mötte dom i librobäck, och så for vi ut mot Jumkil, eller ja försökte iaf, gick inte så bra. Så det vart staden, jag åkte och käka, pratade med Andreas och träffade dom en sväng. Pratade ett tag, sen bar det av hemåt, trodde jag iaf, men va på väg när Albert skickade sms, så mötte honom vid Gränby, pratade ett tag. Och så kom Taantyy ut igen och lekte lite :) Vi åkte runt och kikade lite, men det va ju inte folk ute, alla va ju ute i skogen och körde rally, så vi åkte och ställde oss under tak och pratade lite :)
Sen vart klockan mkt och det va dags att åka hemåt. Trodde jag då igen, men folk ville träffas så åkte till Gränby igen, och träffade Jan, pratade lite och så. Men sen vart det hemåt som gällde.
Eller ja, ringde till jobbet och åkte dit och sov.
Messade lite med Bus, sen behövde jag sova någon timme.
'
Goodbye, and Goodnight !

Söndag 12 December 2010;
'
Ojah, efter 2 timmars sömn så va det bara att kliva upp. :) Gå upp en våning och starta arbetsdagen :)
Va lite seg, men inte så jätte trött kände jag då iaf, pimpla i mig massa kaffe så kändes det bättre.
Det gick bra iaf, fick gå på min lång rast där 12.30 med, :) Åkte då ut till Rasbokil, skulle hem till storasyster och systerdotter, som fyller 9 år idag :)
Grattade henne, och så fikade vi lite, drack kaffe och åt lite glass. :)
Sen åkte mamma och pappa så vart det bara vi kvar. Då lag jag mig i sängen en sväng, kikade lite på tv, fick då sällskap av Angel :) Hon la sig till rätta på mig hon, men det va mysigt. :)
Somnade en sväng, men bara ungefär sådär, 20 minuter kanske. Sen vart det dags att åka till jobbet igen.
Gjorde mina timmar, och fick sluta sen :) Ringde då till Natta och Jocke och åkte förbi där en sväng :)
Pratade lite och kikade på tv. Natta va lite trött så hon gick och la sig. Så det va bara jag, Jocke och Rocco uppe sen.
Och så vart det dags att röra sig hemåt, började bli en aning trött, :)
Så Jocke och Rocco följde med ut, för att Rocco skulle kissa lite. :)
Sa hejdå och så bar det av hemåt.
'
Kom hem, tankarna börjadet redan på vägen hem, alla tankar. Alla minnen, all saknad, alla tårar.
Det är 4 år sen nu, men det känns fortfarande som att det va igår man fick det där samtalet. =/
4 år Marcus, det är så länge sen du lämnade oss nu. Åren går fort, månaderna går fort, dagarna går fort.
Jag saknar dig, något otroligt. Jag kommer aldrig att glömma dig !
Vila i frid hjärtat ! <3
'
Gjorde inte så mkt, den kvällen, tog det mest lugnt. Kikade lite på tv, och satt på face.
Vart sängen rätt tidigt, tyckte jag, för jag va ju trött.
'
Goodbye, and Goodnight !

Måndag 13 December 2010;
Trööööööött AB ! Ja jag tyckte att jag skulle va duktig att lägga mig tidigt, för att jag va trött. Men nej, somnade inte förns kl.3 iaf. Typiskt, det va den sömnen det. Så nu har det blivit 4 timmar på 2 dygn, lagom pigg man känner sig då :P
Men iaf, det vart till jobbet iaf. Kom fram, och kaffe drack jag !
Sen var det bara att börja arbetet, :) Och allt gick bra, fick gå på rast efter någon timme, rökte och va en sväng till Vallby. Sen på det igen.
Fick sluta kl.13. Åkte då ut till Rasbokil, skulle hem Natta. :) Mellanlandade hos storasyster, pratade lite och så.
Sen till Natta, hon höll på å göra sig iordning, hon skulle på julbord med jobbet på Arlanda :)
hjälpte henne med håret och så. Så kom Tobben och Jocke förbi, som skulle hämta en byrå.
Hjälpte Natta lite till med håret, och så vart hon klar :)
Då gick vi ner en våning. Herrarna åkte, och vi gick in till Tessan och Bobo. Pratade lite, medans Tessan gjorde sig iordning, drack lite kaffe. Gosade lite med katterna. :)
Sen skulle dom åka, så jag åkte hemåt jag med. :)
Kom hem, tog det lugnt. Hoppade in i duschen, lagade lite mat, sen va det jag som bäddade ner mig i soffan till svenska hjältar-galan, och det va ju inte det lättaste att äta under programmet heller, så blödig som jag vart så va det svårt. Gud så känsligt det va, tårarna bara rann på mig. :)
Speciellt när Alexandras inslag kom, Rasbos förebild ! Jag beundrar henne och hennes mod, och hennes styrka !
Hon gick igenom något väldigt svårt, en väldigt stark person ! Grattis till utmärkelsen ! :)
Kollade även läget på csn, och jag vart godkänd, så nu ska jag börja plugga på riktigt, med studielån och så :)
Det kommer bli ändringar i mitt lite, I like it ! :D
Rökte lite och så kollade jag på Paradise :)
Men jobbigt läge vart det när det va paus på Paradise, och jag ville röka, och så kom man på att man glömt de nya ciggen i bilen, och de här inne va slut. Suck !
Fick helt enkelt hålla mig, och vänta tills Paradise va slut, och sen gå ut och hämta de nya. :)
Vilket jag gjorde med, och så kom lilla Linda och åkte med. Så vi sällskapade lite, och pratade en stund, sen gick jag in, och hon åkte hemåt. :)
Jag kollade Face lite, och så vart det tvn lite mer. Och sen sängen, för lite sömn. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Tisdag 14 December 2010;
'
Sov en sväng, rätt skönt faktiskt ! :D Sovmorgon gillar vi efter några jobbiga dagar.
Pratade en sväng med chefen. Kikade på tv, åt lite frulle och så.
Satt på face en stund med. Tog det bara lite lugnt innan det va dags att åka mot jobbet. :)
Åkte till jobbet, kom fram drack lite kaffe och laddade för kvällen som skulle va. :)
Julfest och julmat för våra pensionärer :D
Fullfart, men det uppskattades, och allt gick jätte bra :D Dom va nödja och uppskattade det hela :)
Och maten var hur god som helst :D Julmat är gott, för man äter det inte så ofta :)
Det flöt på, och man fick åka hem kl.20 :) Stannade iofs kvar en stund, pratade lite med cheferna och så. :)
Sen hemåt, satte mig vid datorn, kikade lite på tv, och så gjorde jag iordning lite matlåda tills imorn.
Hungrig va jag ju inte, med tanke på att man ätit mat redan :)
Pratade lite med Andreas och Stephan på msn, och sms :)
Sen vart det tv, och Paradise :) Spännande nu när det är finalvecka och så :)
Efter det så somnade jag med tv på och allt. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Onsdag 15 December 2010;
'
Klockan ringde och det va dags att gå upp, fast hade ju helst velat lega kvar i sängen måste jag säga :)
Klädde på mig och gjorde mig iordning. Sen for jag till station och hämtade upp min kollega. Och så bar det av mot jobbet. :)
Kom fram, drack kaffe och så började det hela :) Och det gick ju bra.
Fick gå på rast och äta lite mat, och röka lite :)
Sen på det igen, och jobba några timmar till. :) Fick sluta kl.15. Åkte då hemåt, kollade face lite grann, och kollade på tv. Och trött som jag va så la jag mig på soffan en stund, och lyckades somna lite. :P
Sov någon timme. Vaknade till, gjorde då iordning lite å äta, :)
Kikade på tv, satt vid face och så :)
Messade lite med Stephan och så pratade jag med Andreas på msn. :)
Och nu sitter jag här och skriver bloggen, ska ta och kika på Paradise, och sen får vi se hur länge man lyckas hålla sig vaken, jobbar kväll imorn, och natt på fredag, sn är jag ledig lite :)
Och nu äre inte långt kvar tills man åker upp till Vemdalen, ska bli hur kul som helst ! :D :D
Längtar verkligen :D
Nej men nu ska jag ta och kika lite på tv, och ta det lugnt en sväng. :)
Sen blir det nog sängen efet Paradise :)
'
Goodbye, and Goodnight !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback