kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tors 2, Fre 3 & Lör 4 December 2010

Torsdag 2 December 2010;
Jag lyckades hålla mig vaken till kl.4 i natt/imorse. Bestämde mig för att kolla klart på säsong 7, :)
Och det gjorde jag, och vart lite arg, och ledsen, haha, känsliga avsnitt där i slutet.
Men ändå, min favvo serie, och fick reda på att det kommer en säsong 8 med :D Överlycklig :D
Somnade iaf efter det. Och så sova jag rätt länge, behövdes om man ska orka jobba hela natten. :)
När jag hade sovit klar, så gick jag upp, klädde på mig, tog mediciner, slog igång lite kaffe och drack det och rökte och så.
Värmde på lite matlåda och sådär. Kollade på film, och bara tog det lite lugnt tills det va dags att röra sig mot jobbet :)
Kikade på Paradise hotel, och sen vart det avfärd mot jobbet. :)
Kom fram, parkerade bilen på parkeringen, och sen in böt om och började arbeta. :)
Goodbye, !

Fredag 3 December 2010;
Natten gick bra, fast man är lite slö första natten, men det går bra :)
Kom hem vid 8 tiden på morgonen, kollade face och sådär, och kröp sen ner i sängen.
Somnade runt 8.30. :)
Vaknade vid 16 tiden, gick upp, tog mediciner och så, rökte och så hoppade jag in i duschen.
Kollade datorn lite grann, och kikade lite på tv med. Klädde på mig, fixade frillan, och sådär.
Åt lite mat, och sen vart det dags att röra sig mot jobbet. Fick dock skotta fram bilen först, :)
Sen till Alunda och hämta upp en kollega, och sen bar det av mot Rasbo. :)
Kom fram parkerade bilen, in och böt om, och sen började man arbeta. :)
Fick jobba med Mawlin, min lilla apa. Kul kul :D
Och självklart så sa hon något super kul, haha, störd :P
Men vi skojjade runt lite, haha ! Och så sa hon, I'm stuck in silocone valley :P haha !
Ja men det va kul då iaf. :)
Sen fortsatte arbetet.
Goodnight !

Lördag 4 December 2010;
Natten gick bra, men det va skönt när man väl fick åka hem på morgonen ! :D
Kom hem efter 8 någon gång, för det hade ju snöat under natten, och dom hade då inte plogat vägen alls, så det gick inte att köra så jätte fort eller.
Men hem kom jag efter ett tag iaf, och fick krypa i säng. För eventuellt ännu en natt på jobbet.
Vaknade till en gång när Taantyy ringde mig, pratade en stund med henne, sen somnade jag om en stund till.
Vaknade runt 15 tiden, och låg kvar i sängen. Skönt.
Gick sen upp, klädde på mig, och tog mediciner, rökte lite och så. Pratade med Taantyy igen, och så vart det lite matlagning.
Åt maten, och kollade på tv, tog det lite lugnt bara, innan jobbet.
Pratade lite mer Andreas på msn, och sådär. Pratade med Taantyy igen, och vi skulle mötas i Alunda för att ta en cigg, och prata lite. :)
Och jag skulle handla lite inför natten.
Hann in och börja plocka på mig lite, då ringde dom från jobbet, jag behövdes inte i natt. Så köpte en cola och cigg ist, och så åkte jag hemåt, medans jag pratade lite med Taanty :)
Kom till Gimo, tankade bilen, och sen hem, och in.
Diskade lite när jag kom in, sen vart det soffan :) Skönt, att ta det lite lugnt.
Kolla på film och så :)
Pratade en stund med Taantyy, men fick avsluta då lilleman vaknade. Så jag kikade vidare på Face.
Fick lite besök med, alltid trevligt. Och så vart jag ner trackad av lite onyktra personer, meen kände mig inte riktigt kry, ont i kroppen, och ont i halsen, och hostar. Trodde att jag skulle bli frisk nu, men nej.
Vi kikade iaf på film, och så kikade vi på Shan Atci, haha, hur kul som helst.
Nu kikar jag på Sex and the city 2, och ska försöka sova lite.
Goodbye, and Goodnight


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback