kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tors 16, Fre 17 & Lör 18 December 2010

Torsdag 16 December 2010;
'
Fick mig en sovmorgon idag, vilket va ganska skönt :)
Lessnade och gick upp ur sängen, tog mediciner klädde på mig och sådär.
Drack lite kaffe och åt lite frukost, kikade lite på tv. Och sådär ett tag.
Satt vid datorn ett tag, men klockan gick, och det var dags att åka mot jobbet.
'
Kom fram, och kvällen gick bra, alltid trevligt med bra kollegor :D
Fick sluta, åkte hem. Kom hem, slog igång tvn. Messade lite med folk, sen vart det soffläge en stund.
Eller ett tag, hade en lång natt framför mig, efter som att jag ska jobba natt imorgon, så skulle jag behöva hålla mig vaken rätt så länge. Och det återstod ju att se hur länge jag lyckades hålla ögonen öppna. :)
'
Genom att titta på tv, vilket jag gjorde och tittade på Paradise finalen med, :)
Jag hade ju hoppats på att Erik och Lin skulle vinna, eller någon av dom, men är ändå glad över att Emanuel van med :D Men vad ska man nu följa ? :P
Efter Paradise så vart det mycket msn, pratade med herr Jocke, skrattade lite och så.
Lyckades hålla mig vaken med, spelade lite kluriga spel på spela.se, haha då vart man lite trött i ögonen. :P
Men när klockan närmade sig 4 så lessnade jag, då sa jag god natt och kröp ner i sängen. :)
'
'
Goodbye, and Goodnight !
'

'
Fredag 17 & Torsdag 18 December 2010;
'
Försökte att sova så länge som möjligt idag, med tanke på att jag skulle jobba hela natten.
Men det var ju inte så jätte enkelt då jag vart väckt då och då. Första gången redan kl.9.
Sen sista gången, kl.14, så då lessnade jag och gick upp. Tog mediciner, tog på mig mjukisarna. Rökte lite, pratade med Thomp som hade ringt mig.
Satt vid datorn lite grann, pratade med svågern en sväng, sen gick jag ner till Ica och handlade lite, sen in, gjorde iordning pizzan, slog igång ugnen, och sen hoppade jag in i duschen.
När jag kom ur duschen så klädde jag på mig, och så. Sen kom Fröken Lindqvist förbi, drack kaffe, rökte och pratade lite. :)
När hon gick hem, så var det dags att äta lite, för så va pizzan klar :)
Och gott som tusan var det, och mätt vart jag med. :) Kikade lite på tv medans jag åt.
Sen vart det msn, och facebook. Klockan gick fort där ett tag, så det vart helt plötsligt dags att åka till jobbet, skulle bara leta fram bilen först :)
Och självklart hamnade man bakom folk som inte kan köra bil på vägen till jobbet, men ja, det gick efter ett tag.
Kom iaf fram och det är väl huvudsaken :) Träffade Maawlin som jobbade kvällen, vi pratade en sväng, sen åkte hon hem och jag startade med mitt. :)
Natten gick rätt fort, men ändå bra. :) Va lite seg och så bara, men det gick.
När man väl börjar med morgonronden så vaknar man till lite, då klarar man av att hålla ögonen öppna tills morgonpersonalen kommer, och tills man får åka hem. :)
'
Drack lite kaffe där, fick sluta. Och så drack jag lite en kopp till innan det var dags att åka hemåt.
Messade med Stephan på vägen hem, han hade också jobbat några timmar på natten.
När jag kom hem, klädde jag av mig och kröp ner i sängen, väldigt skönt måste jag säga. :)
Ställde klockan och så somnade jag runt halv 9 tiden. :)
'
'
'
Vaknade av klockan kl.14, skönt att ha sovit några timmar. :) Fick ett samtal från jobbet när jag hade vaknat, mer jobb på g :) Skrev upp det, och sen fick jag vakna till lite. :)
Tog mediciner, och så klädde jag på mig rökte lite och sådär.
Tog det mest lugnt, en slö dag. :) Pratade lite med Andreas på msn, och så åt jag pizzan som vart kvar igår. :) Nom nom, och så vart det film, och soffmys. :)
Och några filmer till vart det :D
'
Pratade med Herr P på face med, och så messade vi lite. :) Och så messade jag med Tobben med, och med Taantyy :)
Men soffan va min vän idag, skönt, lite tråkigt är det med dock, är ju alltid trevligare med sällskap. :)
Nu är jag inne på fjärde filmen, och får se om det blir fler :)
Pratade med lillasyster för ett tag sen, och vi planerade att hon, svågern och Rocco ska komma förbi och äta lite och kika på någon film imorgon :) Mys :D
Men nu ska jag kika klart på filmen, :)
'
'
Goodbye, !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback