kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sön 5, Mån 6, Tis 7 & Ons 8 December 2010

Söndag 5 December 2010;

Skönt med lite motvillig ledighet, :P Sova ut lite när man känner sig hängig och dålig.
Hostar som en tok, och snorar ännu värre. :P Vakna tok täppt i näsan, hatar't !
Så va bara upp och puffa massa massa nässpray. :P Älska Menthol nässpray när man är tok täppt. :P
Det släppte iaf efter ett tag och man kunde andas normalt igen, rätt skönt. :)
Tog det bara lugnt idag, kollade på tv och satt vid datorn, med alvedon i kroppen så kändes det lite bättre iaf. :)
Spelade lite spel och bara va, pratade med Jocke på msn och sådär med, pratade mkt om Vemdalen, och hur kul det ska bli att åka upp :D Längtar en aning nu faktiskt !
Så nu får det mer än gärna bli den 26:e :D
Va ut och träffa fröken L en sväng med, pratade och så :D
Spelade lite mer spel, och bara tog det lugnt. Kollade på tv, och somnade väl någongång där på sen kvällen.

Goodbye, and Goodnight !

Måndag 6 December 2010;

Hade ställt klockan idag, lika bra att komma tillbaka i rätt dygnsrytm. Va tvungen att ringa till tandläkaren idag och boka om min tid, vill ju gärna inte sätta mig i stolen och öppna mun, och bara hosta på tandläkaren, nej då kul ska vi inte ha, så bokade om den, och har en tid i mars istället, oops :P
Tog det lugnt ett tag, åt lite. Kollade på tv, satt vid datorn. Sen vart det dags att röra sig mot jobbet.
Va bara tvungen att skotta fram bilen lite först. Och jag hittade den rackarn, och så bar det av mot jobbet :)
Och det gick bra. Det flöt på, trots att jag va hängig, och snorig, och hostade massa. Usch hatar förkylningar.
Klockan vart 21, och jag fick sluta, och åka hem. Kom hem, slängde mig i soffan på engång.
Kollade på tv, och tog det lungt.
Jag som aldrig blir sjuk annars, har nu åkte på min andra förkylning på raken, tragiskt. Kommer ju aldrig att få åka ut till Kölinge och gosa med Lisen och Maya, och det förtsätter såhär. =/
Gjorde lite nytta med faktiskt, satte mig på csn.se och kikade lite, skaffade mig en e-legitimation. Och skulle sätta mig och söka studielån. Men va tvungen att vänta två dagar innan det vart godkänt.
Tack älskade Taantyy för hjälpen ! :D ♥
Sen vart det tvn resten av kvällen, skönt att bara ligga och ta det lugnt när man är hängig, oj vad jag upprepar mig, men jag är inte van med detta. Knaprar alvedon som tusan. :p
Gick och la mig, kikade på film och somnade till filmen.

Goodbye, and Goodnight !


Tisdag 7 December 2010;

Tog mig en liten sovmorgon idag, ledig. Och sovit dåligt under natten, då jag hostat för det mesta, och vaknat varje timme typ. Vart dock väckt på morgonen av mina kära kollegor, va jobb på gång, men inte idag, så jag fick fortsätta sova lite. :) Skönt, och det behövde jag måste jag säga. :)
Vaknade till, kollade lite på tv, och så messade jag lite med folk.
Lagade lite mat, vart köttfärssås och spagetti, även fast jag hade noll aptit, så måste jag väl äta lite och bli frisk någongång.
Och ja, det va hur gott som helst, så fick i mig maten :D Gjorde matlådor, och så kollade jag på Paradise hotel, och sen vart det duschen. Diskade lite, och så vart det Bartender skolan.
Det va final dags idag, och kul att se. Och ja de två som vann, va värda det hela :D
Pratade med sötan Kate med, planerade lite inför imorn :) Då jag ska bege mig mot Knivsta.
Efter det, så fixade jag frillan lite, och kikade lite mer på tv. Och så la jag mig i sängen.
Kollade lite till, och så somnade jag ifrån tvn igen.
Goodbye, and Goodnight !

Onsdag 8 December 2010;

Sov väldigt dåligt under natten, vaknade hela tiden, är ju tvungen att sitta och sova så att man inte blir täppt och slipper hostan. Men jobbigt att vakna hela tiden.
Klockan ringde tillslut, gick då upp, klädde på mig, tog medicin, och alvedon, satte igång kaffebryggaren, och så gjorde jag mig iordning.
Sen bar det av mot jobbet, efter lite rutskrapning. :) Kom fram, drack lite kaffe, och sen vart det jobba jobba ! :D
Och allt gick bra, fick gå på rast samla lite nya krafter, äta lunch och röka lite, och självklart dricka kaffe.
Sen var det på det igen, och resten av dagen gick bra den med. :)
Fick sluta kl.15, åkte då först till Vallby, köpte nässpray, menthol ofc ;) och så cigg.
Sen bar det av mot Knivsta, och Alsike. Pratade med Taantyy, när jag va på e4an, tills jag kom tilll Knivsta då jag ringde Kate och bad om vägbeskrivning. :)
Hittade enda fram, fick husesyn när jag kom fram, fint hus, och större :D Asnice !
Sen fikade vi lite, drack kaffe och åt paj, som Kate bakat. Och så pratade vi massa. :)
Sen kom Nichlas hem, och vi fikade lite till, sen lagade Kate mat. Det vart någon köttfärsröra med curry, och ris :)
Gott va det med, och efter maten så vart det Paradise hotel, :D Spännande nu när det är så nära slutet ! :D
Man vet aldrig vad som händer. :)
Kikade lite mer på tv, och pratade. Sen vart klockan mycket och jag gäspade mer och mer.
Så kände att det va dags att röra sig hemåt.
Kom hem, fixade lite i bilen innan jag gick upp, det är ju trots allt besiktning imorn, så får hoppas på att det går bra :D Haha, bara jag inte får en spansk flagga så är jag nöjd typ, för 2:or kommer jag säkerligen att få.
Men det visar sig imorn.
Nej nu blir det nog sängen så man orkar kliva upp imorn bitti och åka till Easthammer och besikta bilfaen. :)
Och hoppas på att man känner sig bättre då med.

Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback