kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Mån 29, Tis 30 November & Ons 1 December 2010

Måndag 29 November 2010;
Efter natten var man en aning trött och seg, och att sätta sig i en iskall bil va ju inte direkt något man såg fram emot, men fick göra det iaf, för annars hade jag ju inte kommit hem.
Kom hem strax innan kl.8, kollade datorn lite och kom i säng runt kl.9. Ställde klockan och så somnade jag.
Klockan väckte mig 14, gick då upp, ringde Mawlin, :) Sa att jag skulle kika förbi senare och fika lite och så testa snowboard och så :)
Vaknade till lite först, drack kaffe och så. Sen klädde jag på mig, en aning seg, :P
Sen gick jag ut, startade bilen, borstade bort snön, och så åkte jag mot Skyttorp, gick bra att köra, lugnt på vägen :)
Kom fram, pratade lite, mös och så :) Kikade lite på tv och bara hade allmänt mys.
Sen vart det pizza dags så jag, Malin och Madde åkte och hämtade pizzan, på vägen hem höll vi på att krocka med rådjur, men det gick bra, Malin fick ett litet sammanbrott i bilen, :P haha, sötan :)
Kom hem till Malin och Johan igen, åt lite. Ebba fick smala skinka av mig, vilket hon tyckte va gott :) "mer" sa hon :P
Sen vart det kaffe och kaka, :) En god tårta dom hade bakat tidigare under dagen, om man bortser från bananerna så va den jätte god :)
Pratade och mös massa, så testade vi snowbord och ställde om fötterna, skorna kunde jag ha :)
Och stod bra på brädan när vi ställt in det :) Vi spelade lite bilspel, va rätt kul, men gick inte så jätte bra för mig, haha ovant, men tur att man kör bättre irl :)
Pratade mer och klockan gick, så det var dags för mig att röra mig hemåt, kallt och jävligt va det ute. =/
Och så började det självklart att snöa när jag kom till Österby, och så snöade hela vägen mellan Österby och Gimo, mötte lastbilar så man inte såg något, det yrde upp så pass så att det vart som en vägg. Och bara hoppades på att man inte skulle köra i diket. Men det gick bra, och jag höll mig på vägen :)
Kom hem, skickade mess till Malin, och så kollade jag datorn lite, kollade på tv, och så pratade jag med lillasyster en sväng. Och sen vart det Paradise hotel och efter det sängen :)
Goodbye, and Goodnight !


Tisdag 30 November 2010;
Vaknade alldeles för sent idag, usch, inte bra inte bra. Men gick upp iaf, klädde på mig, och sådär.
Messade med Fröken L, och så pratade jag med Taantyy i telefon, och så ringde det på dörren, Fröken L kom förbi :)
Vi drack lite kaffe och pratade och sådär, sen vart det en spontan resa in till Uppsala, :)
Åkte till Gränby, skulle handla lite julklappar va det tänkt, hittade inte så mkt, skit svårt att köpa tycker jag. =/
Hittade iaf lite ljus till mig, och en min adventsljusstake, jätte söt :D
Och så köpte jag en mascara, och ett par täckbyxor, som jag ska ha när jag åker upp till Vemdalen och åker bräda :D
Och så en julklapp till mamma, något annat har jag inte hittat ännu, men som tur är så är det ju inte jul imorn. :)
Sen käkade vi lite, och så rörde vi oss hemåt, då hade vi varit på Gränby ett tag :) Träffade på Anette med :D
Kom hem, packade upp lite, och så testade jag byxorna igen, med skorna, gick jätte bra :)
Sen vart det soffan, tv och datorn, kikade på Bartenderskolan, och så laddade jag upp lite nya bilder på face :)
Och sen vart det Paradise hotel, och ett avsnitt av One tree hill :) Älskart !
Sen vart det sängen, försöka sova lite, innan klockan skulle ringa.
Goodbye, and Goodnight !


Onsdag 1 December 2010;
Yees, klockan ringde, jag gick upp, trött som fan, klädde på mig, tog mediciner, gjorde mig iordning, rökte lite.
Och sen begav jag mig ut i kylan, startade bilen, lät den gå lite och så rökte jag lite och skrapade rutorna.
Sen höll jag på att förfrysa när jag satte mig i bilen för att åka mot jobbet.
Kom fram, rökte innan jag gick in för att byta om. Sen var det vara hålligång :)
Gick på rast, rökte, pratade med Thomp och sa grattis och sådär :D Grattiiiis Thomp på födelsedagen ! :D
Sen in och jobba igen, fick sluta kl.16, ringde pappa och pratade en stund, åkte hem, pratade med mormor, och sen la jag mig i soffan och tog det lugnt. Kollade på One tree hill, och messade lite.
Lagade lite mat, vart kycklinggryta med ris idag, nom nom, kikade på One tree hill medans jag åt, sen la jag mig ner i soffan för att smälta maten lite.
Somnade en sväng, och så vart jag väckt av Fröken L, gick ut och prata med henne en sväng, och sen in igen, och nu sitter jag här, skrivit blogg, ska väl kika på lite med One tree hill, sen blir det Paradise hotel, och sen får man se hur länge jag lyckas hålla mig vaken, :) Ska jobba natt imorn och på fredag, så vore ju bra om man kunde ställa om sig lite, men får se hur det går med den saken :)
Nej nu ska jag slå igång ännu ett avsnitt, och kura ner mig i soffan, :) Sen blir det Paradise hotel, och så One tree hill igen. :)
Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback