kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 8 Augusti 2010


Godkväll !

Jag va verkligen lycklig när klockan ringde 5.40 imorse, nooot !
Men det va bara att gå upp, göra sig klar och sen åkte till jobbet, och se glad ut typ.
Men jag visste ju också vad jag hade framför mig, en heldag, med delad tur, yippie.

Men kom till jobbet iaf, drack lite kaffe och så satte det igång, och allt gick ju jätte bra, blir så när man jobbar me bra personer :)
Gick på rast, åt lite lunch, och sen tillbaka på golvet och jobba lite, sen vart det rast på eftermiddagen med, åkte över till Elin, och tog en cigg och pratade lite grann och så, men sen var det dags att återgå till arbetet, och kvällen gick rätt smidigt den med :)

Men trött va jag och skönt va det att få åka hem, eller ja, åkte över till Elin igen, och pratade lite grann och sen hemåt, stannade på jobbet igen, nej jag är inte arbetsnarkoman, glömde bara matlåda och sådär på jobbet. :P

Kom hem för en stund sen, och kikar nu på en film på 3an, ska väl snart krypa i säng, en aningens trött nu då.
Ska bli skönt att vara ledig imorn, och får se vad dagen har att erbjuda :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback