kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 25 & Torsdag 26 Augusti 2010



Onsdag 25 Augusti 2010;

Ojah, idag var det jobb igen, men en kortis idag skönt :D
Och det gick väl bra att jobba första delen av dagen, sen fick jag lite rast och rökte lite, men sen när jag kom tillbaka från rasten så vart dagen mer eller mindre förstörd, för inte va jag glad. Mer sårad och nertryckt igen..
Så det va inte så jätte roligt att jobba dom sista timmarna jag hade kvar. Men det är väl så det ska va. Jag är väl van, men det gör lika ont varje gång..

Men iaf, efter jobbet så åkte jag iaf ut till mamma och pappa och hälsa på lite och hämta en byrå.
Pratade lite med pappa och kollade på när mamma klippte gräsmattan :P

Pratade lite med en kollega J med.

Åkte hemåt, bar in byrån och sådär, som var väldigt tungt btw ! Sen fixade jag med kläder och sådär.
Pratade lite mer med min kollega, sen vart det en oplanerad powernap :P
Hade några mess när jag vaknade till och några missade samtal, ringde upp och pratade lite, sen gick jag över gården hem till min kollega och drack kaffe och pratade en massa ! Vi hade trevligt, och det va skönt att få prata av sig lite om det som hade hänt under dagen. Tack J !

Sen gick jag hem, åt lite grann, och kikade på tv4 play, Fångarna på fortet :)
Messade lite, men sen vart det sängen efter ett tag, helt död slocknade jag.
Skönt, men samtidigt, när man inte mår så jävla bra, så blir man trött, för man orkar inte göra så mkt, och man vill inte heller. Så det vart sängen.



Grattis älskade Marcus !

Du skulle ha fyllt 23 år idag, och även nu, 4 år senare så gör det fortfarande lika ont att inte få ringa till dig och säga grattis. Som jag brukade. =/
Jag saknar dig helt enkelt, det gör jag ! Tårarna kommer ibland, och det gör ont.
Jag önskar fortfarande att du va här ! Önskar att du kom hem igen.

Men jag hoppas att din dag har varit bra iaf ! Men önskar att du hade funnits här nere och delat den med oss.

Vila i frid, sov gott hjärtat !







Goodbye, and Goodnight !





Torsdag 26 Augusti 2010:

Sov väldigt länge idag, men det behövde jag, men ändå väldigt trött. Förstår inte.
Orkar inte heller. Men men..

Låg kvar i sängen väldigt länge, vart inte mkt gjort idag.
Kollade datorn och sådär. Pratade med jobbet, jobba lite extra imorn, sen prata jag med syster med.

Pratade med Tant med :)  Det finns en som verkligen förstår mig, en som verkligen bryr sig tillräckligt för att förstå mig, och det är Tant. Hon finns där genom allt, samma jag för henne !
Vi pratar om allt. Du ska veta att jag älskar dig min vän, mitt hjärta !
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig !
Du är guldvärd, och i mina ögon kommer du alltid att vara unik, och för mig kommer du alltid att vara någon, någon speciell !
Jag behöver dig, så lämna mig inte ! / din Tant ! <3


Kikade på tv, messade med Stephan, och tvn igen. Åt lite. Sen vart det soffläge med filt och tända ljus igen.
Hela dagen, orkade inte så mkt mer. Orkar inte mkt mer nu heller.
Pratade med Tant för en stund sen med, har pratat några gånger till och från under kvällen.
Men nu skulle hon lägga sig och försöka sova lite, och jag ska väl göra samma sak, för Stephan somnade ju ifrån mig, väldigt elakt. :P

Jobbar ju imorn, så lika bra att lägga sig så man får lite sömn.

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback