kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ons 4, Tors 5, Fre 6 & Lör 7 Augusti 2010



Onsdag 4 Augusti 2010;

Det va en slö dag idag, lillbus mådde inte så bra, vart dåligt med sömn under natten. Så va lite slöa på dagen, men det får man vara ibland. :)
Gick iaf upp sen, åt lite frukost och drack kaffe, hann inte med å göra så mkt mer.
Och jag skulle ju jobba med, och Tant skull köra lillbus till farmor på eftermiddagen med.

Jag jobbade iaf mina timmar, och det gick väl bra. :) Fick sluta och åkte hem till Tant, pratade med Bus, duschade och messa mer med Bus och så åkte jag ut till honom, och mös lite. Prata, kikade på film och så :)
Och Tant va i stan och härja :)

Vart sängen rätt tidigt idag, men mys det med :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 5 Augusti 2010;

Mys att vakna där på morgonen med. :) Gick ut och rökte, kikade lite på tv, va ute i garaget och sådär :)
Jag rensade mina skivor i bilen, igen. :P Lyssnade igenom och så slängde jag de jag inte ville ha.

Åkte därifrån efter ett tag, pratade med Annso, och bestämde att jag skulle komma ut och dricka lite kaffe och sådär :) hämta upp Lisa och så åkte vi dit.
Kul att träffa dom igen, :)  Drack kaffe och pratade och sådär :)
Träffade finast med, han va där och busa med Danne, men kul, prata lite med honom, och hjälpte honom att raka huvudet, för det gick inte så bra för honom, han såg väl mer eller mindre ut som en ursäkta uttrycket "cancerpatient", små toffsar lite här och där, så då fick jag hjälpa honom lite. :)
Pratade lite sen och så, sen åkte Finast och Danne på road trip, och jag åkte in till stan och så :)
Åkte hem till Tant, handlade lite först och så bara. :)
Lyssnade på gratis reaggefestival ;) haha, hörde vissa låtar som va bra. :) Här behövde man inte köpa nå dyra biljetter, för man kunde bara gå ut på altanen hos Tant så hörde man hur bra som helst, man hörde till och med publiken. :P haha.
Pratade med en vän, på face och på mess ;) Träffade nnen en sväng. Och sådär med. :)
Men det vart en sen kväll, eller natt kanske man ska säga. Va vaken rätt länge, men jag vet någon som njöt iaf. ;) :)


Goodbye, and Goodnight !




Fredag 6 Augusti 2010;

Jo, vaknade där på morgonen, efter alldeles för få timmars sömn. Huah, eller jag vart mer eller mindre uppjagad typ :P Jag skulle minsann inte sova längre. :P
Haha, åkte hem till Tant iaf, och åt lite frulle och drack kaffe och så åkte vi ut och gjorde lite ärenden, åkte till Bauhaus, såg några snyggingar, mums ;)
Åkte till återbruket och sen till Gränby och kikade lite, sen vart det hem till Tant igen, lillbus va lite trött, så hem och låta honom sova lite middag. :)
Jag och Tant pratade en stund men sen var det dags för mig att åka och jobba.

Och det gick väl bra, lite stressigt bara, och ibland blir man lite less, men vad gör man. Messade lite med min vän under kvällen, ;)
Fick iaf sluta kl.21, pratade med Linda ett tag efter jobbet, sen vart det hemåt, pratade med Tobbe en sväng och med Tantyy :)
Pratade rätt länge med henne, massa mys, massa rökljuga, älskart :)

Kikade på film, och laddade ner lite musik och brände en ny skiva, sen vart klockan alldeles för mycket så det var dags att krypa i säng. :)

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 7 Augusti 2010;

Usch ja, inte alls laddad för att gå upp när klockan ringde imorse, ville bara dra täcket över huvudet och somna om, åh så skönt det hade varit. :)
Men gick upp iaf, och så gjorde jag mig klar, tog med mig matlådan och så åkte jag, trött som få.

Kom fram, drack massa kaffe och så satte det igång. :)
Och allt gick ju bra idag :)

Men det va väldigt skönt att få sluta kl.15.30 :)  Åkte hem, startade en maskin med tvätt, och hade planerat att powernapa lite, men vart en film istället, The last song, men Miley Cyrus, och den va typ jätte bra. :) Fast en å annan tår kom ju, men den va lite sorglig, men ändå bra. :)
Så det vart ingen nap. :P

När filmen va slut så hängde jag tvätt, och så diskade jag och torkade av i köket.
Sen vart det duschen, och lite mat. Och nu sitter jag här, ska väl mysa ner mig i sängen nu, blir upp tidigt imorn igen, jobba hela dag, yippie, jag längtar. :P

Kolla face lite, och sen röka, borsta tänder och krypa i kojs :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback