kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 2 & Tisdag 3 Augusti 2010



Måndag 2 Augusti 2010;

Godmorgon sa jag typ sådär kl.5.30. Eller ja, 5.45 ;)
Gick upp gjorde mig klar och sen åkte jag mot jobbet, :)
Kom till jobbet och drack massa kaffe och tog rapport och sen vart det jobba av :)
Men vart en kort dag idag, de kan va rätt skönt :) Fick sluta kl.13.

Vart kvar en liten stund på jobbet, men åkte sen in till Tant, som precis hade vaknat efter en powernap :)
Vi drack kaffe och rökte lite, och sådär satt vid datorn ett tag, men sen åkte vi och hämtade Willson :)
Och efter det handlade vi lite. Sen hem och började med maten :) Korvstroganoff med ris :) Nom nom.

Herr S ringde och kom över på kaffe och så. Kul faktiskt, :) Skönt om inte annat, men lite känns det ju, men men :)
Vi pratade ett tag, och drack kaffe, sen åkte han, och vi busade lite med Willson. :)
Duschade och bara hade massa mys. :)  Sen vart det sängdags för den lille, och jag kikade på tv lite under tiden.

Pratade ett bra tag med Bus i telefon med. :) Haha, lilla sötgurkan ;)

Sen rökte vi lite och pratade, lirade lite alfapet med. Gick inte så bra för mig idag, :P Men det kan ju inte gå bra varje gång. ;)

Sen vart klockan mycket och jag vart väldigt trött i ögat. :P
Så det vart sängen. :)

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 3 Augusti 2010;

Lite sovmorgon idag, vart lite skrajsen först imorse, för lilla Willson va vaken och stod och tittade på mig, va itne direkt beredd på det, haha ! :) Men han ville väl bara kolla läget, för sen gick han in till Tant och väckte henne med ett slag i huvudet med nappflaskan, så jäkla klockren ungen är, haha ! Han är inte dum iaf ;)
Jag somnade om ett tag till. Men vart väckt av Tant när hon kom tillbaka efter att ha lämnat Willson på dagis. :)
Hatar att bli väckt :P

Men gick upp iag, klädde på mig lite och så vart det kaffe och en cigg för att vakna till lite. :) Sen for Tant iväg till sjukgymnasten, ta bort stygn och träna lite :)
Och under tiden så dammsög jag nedervåningen, torkade av lite bänkar, och diskhon, och sen handfatet :) Lite duktig va jag iaf :)

Pratade en sväng med pappsen med, och så kom Tant hem igen, och vi rökte lite och sådär. Kollade datorn, och så åkte vi iväg en sväng, åkte till ÖB och sen till Rusta.
Sen hem till Tant, drack lite kaffe och så. Men sen va det dags för mig att åkte till jobbet.
Gjorde mina timmar i lite stress, älska stress. ;)
Men fick sluta och åkte hem kl.20 :)

Åkte till Vallby och handla lite mjölk och så, Elin jobbade så pratade med henne, om massa saker, om en liten fjant till exempel, haha ! SKRATTRETANDE ! ;)
Vart kvar ett bra ta, för vi pratade massa och så. Men sen åkte jag in till Tant, och hon va vaken när jag kom, haha.
Jag åt lite mat och vi rökte lite, plockade och fixade. Sen satte vi oss vid datorerna. Men fick inte sitta så länge, för lilleman vaknade och mådde inte så bra. Stackarn, me det gick till slut.

Han ville att vi båda skulle ligga där inne när han gick och la sig igen, sötnosen :)
Han höll till och med på att somna på mig, på min arm och så låg han på mitt bröst en stund och på magen. :)
Men sen vände han sig om och somnade. Och Tant somnade en stund där efter. Men jag är vaken. :P

Ska lägga mig nu jag med, har vare nere och tvättat mig och så, nu är jag redo att krypa under täcket. :)
Jobba imorn med, och sen ledig en dag. :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback