kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Mån 9, Tis 10, Ons 11 & Tors 12 Augusti 2010

God dagens :D

Har missat en del dagar nu, men det har varit mycket nu med jobb och allt sånt. ;)
Men ni vet ju hur jag är, jag kommer alltid tillbaka med massa att läsa, allt ni har missat, ;)
Jag försöker iaf, och hoppas på att ni är nöjda med mig iaf :D


Måndag 9 Augusti 2010;

Leeedig idag, väldigt skönt må jag säga, och väldigt välbehövande :D
Tog en dusch på morgonen när jag väl hade vaknat, pratade en sväng med Tant och sådär, sen vart det soffläge för hela slanten, väl behövande, och väldigt skönt må jag säga :)

Lagade lite mat, och så satt jag vid datorn, kikade på film och sådär :)
Kollade på The last song, väldigt bra film, men lite sorglig så bölade ju som en jag vet inte vad här hemma i soffan haha, tur att ingen såg mig, dom hade ju trott att någon hade dött eller så. :P
Men den va ändå bra. :)

Kollade lite på tv och sådär med, och så vart det en annan film :) Remember me, men en av Twilight stjärnorna, ;) Och den va nå grymt bra, men ändå sorglig den med. :) Så bölade lite då med. :) haha !

Sen vart det tv, och soffläge resten av kvällen, väääääldigt skönt ! :D
Pratade med T på kvällen, han hade lite panik, behövde lite hjälp med datorn, så ska åka dit imorn och hjälpa honom med den efter jobbet. :)

Sen vart det sängen, för att få lite sömn innan det var dags att gå upp och jobba lite.


Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 10 Augusti 2010;

Jo jag var oerhört lycklig när klockan ringde på morgonen, haha, omänskligt vafaen. :P
Men satte igång kaffet, och så gjorde jag mig iordning och så. Tog med mig kaffet och sen åkte jag till jobbet.
Hade en heeel dag att se fram emot idag, massa skojj :P
Men det gick bra, jobbade ju med kanon kamrater idag :)

Men skönt att få gå på rast emellan :) Vila lite och sådär,  :) Sen va det bara på det igen :)
Och kvällen gick väl bra den med :)  Meen det var vääääldigt skönt att få sluta och röra sig in mot staden sen.
Åkte hem till T och fixade med datorn och sådär, hittade först inge fel på den, men sen så :)
Fixade och gjorde en återställning, men det ville sig inte. Hmm, men klockan vart mycket och det var dags att sova lite.

Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 11 Augusti 2010;

Skönt med lite sovmorgon idag, men vaknade vid 5 tiden iaf ja, för en viss herr inte vaknade av sin klocka så fick buffa på honom och väcka honom lite, och det gick bra, haha, upp med dig sa jag :P
Och han gick upp, klädde på sig och sådär, och så vände jag mig om och somnade om. :P

Vaknade lite senare, och kikade lite mer på datorn, men det tog sån tid med allt, så hann inte med det riktigt.
Åkte till jobbet och gjorde mina timmar, och fick åka hem när det väl va klart.
Köpte lite mat och så åkte jag till T och vi åt, sen fixade jag med datorn, och lyckades göra en återställning och då funkade det som det skulle :) Och T vart nöjd, sen hoppade jag in i duschen.
Och efter det kikade vi på film, och sen vart det sova lite.


Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 12 Augusti 2010;

Jobba kväll idag med, men fick ändå väcka T imorse, haha, sömntuta. :P
Men upp gick han, och jag fick somna om :) Massa skönt :)

Men gick upp, pratade med Tant, gjorde mig iordning och så satt jag lite vid datorn och så.
Kollade lite på tv och fixade lite.

Men klockan gick fort där ett tag, så det vart dags att åka till jobbet.
Jobba mina timmar, vilket slutade med en jävla huvudvärk och smärta lite överallt. *mummel*
Men men, pratade lite med T och sådär, sen messa jag lite med Linda, och åkte förbi där, pratade med Tant med.
Drack lite kaffe, och rökte lite, och hämtade externa hårddisken, ska lämna in den imorn hade jag tänkt, för den strök med när hårddisken på datorn gick. Så får se vad dom kan göra :)

Åkte hem, kom hem, packade upp lite och slog igång tvn, kollar på film nu, ska väl lägga mig snart tänkte jag.
Jobbar dag imorn, :) Sen är man lite ledig :D


Nej nu är jag trött, så nu blir det sängen :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback