kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Mån 16, Tis 17, Ons 18 & Tors 19 Augusti 2010

Goddagens ! :D


Måndag 16 Augusti 2010;

Klockfaen ringde alltför tidigt idag, men det är alltid så när man jobbar :P Haha !
Men upp och gjorde mig iordning iaf, och så åkte jag till jobbet, njöt lite av att det va en kort dag idag iaf :)
Och dagen gick ju bra ! :D Snabbt och smidigt, men varmt var det, puuah !

Åkte hemåt efter jobbet, åkte och fixade emla plåster hos barnmorskan, och hon visade vart jag skulle sätta det så att det vart rätt. :)
Sen åkte jag till Rasbo igen, vart hämtad av Michan, och så åkte vi mot bjk och badade lite, en aaaningens kallt va det, usch !
Sen åkte vi till henne, åt lite och sen in mot staden. Va där ett tag, träffa lite folk och sådär.
Sen körde hon mig till Rasbo igen, så åkte jag hemåt.
Kom hem, la mig i soffan och kollade på tv, somnade och när jag vaknade så hade Tant ringt några gånger, så skicka ett mess till henne, :P Sen ringde hon upp, så pratade vi lite :)

Sen vart det en film och sen vart det sängen, somnade på engång, en aning trött då :)

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 17 Augusti 2010;

Hade satt klockan på 8, för att gå upp och sätta på plåstret, så gjorde det, sen la jag mig och snooza en stund till :) Väldigt skönt !

Sen gick jag upp, klädde på mig och gjorde mig iordning, och så gick jag till vårdcentralen och upp till barnmorskan, fick komma in rätt snabbt. Och vi pratade lite och så, sen satte hon in p-staven, och det gick bra, klarade mig bra med bara bedövningen från plåstret den här gången, och barnmorskan va väldigt lugn och snäll. :)
Hon satte den där den skulle sitta och den här gången kunde jag känna den :) Så det blir nog bra den här gången :)

Sen gick jag ner till apoteket och hämta ut en ny, och lämna den där uppe och sen hem.
Pratade med Tant i telefon, och så fixade jag lite här hemma, sen packade jag lite grejer och så åkte jag till Tant. :)
Vi pratade lite grann och så :)  Sen hämtade vi Wille, och så handlade vi lite grann.
Sen hem busade med Willson, gav honom lite mat, busade lite till. :)
Drack lite kaffe och sådär :)  Sen vart det dags för lilleman att sova, så Tant gick och nattade honom, och jag åkte iväg och köpte cigg och sådär under tiden.
Sen tillbaka till Tant och lagade lite mat till oss. :) Vart kyckling wook med ris och sweet chili sås :)
Väldigt stark sås, men gott var det :) Rökte lite och pratade lite med :)
Jag va ut och träffade T en sväng och lämna nyckel till honom.

Sen vart det datorerna för fulla slanten :) Mys det med :)
Rökte lite och dödade lite tvestjärtar och så. :P  Sen vart det sängen :)


Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 18 Augusti 2010;

Sovmorgon idag, väldigt skönt :) Vaknade gick upp, kände doften av kaffe :)
Klädde på mig lite och sådär :)  Sen kom Hanna förbi och vi fikade lite och sådär :) Och det regnade ute med, yippie, not ! :P
Sen va Hanna tvungen att fara iväg, och Tant började baka en kaka och jag hoppade in i duschen. Vilket var väldigt skönt men lite obehagligt med en påse på armen :P Eftersom att jag inte får duscha över plåster och sådär efter jag satte in p-staven.

Tant gjorde klart kakan och så, sen duschade hon med. Sen var det dags att hämta lilleman :)
Och regnade gjorde det, uscha !

Sen hem, busade massa med Willson, sen kom M över och fikade lite och åt kaka.
Måste erkänna att det känns att träffa honom, det gör det. Men det är nog mest på grund av sättet vi avslutade det hela, och ja jag saknar honom det gör jag. Men men....

Vi busade lite med Willson och sådär, rökte lite och så. Sen åkte M efter nån timme, och vi busade lite.
Och efter ett tag vart det sängen för lilleman. Jag kikade lite på datorn så länge och kikade lite på tvn och så.
Sen åt Tant och jag lite mat. Och rökte lite och sen gick vi upp och satte oss vid datorerna en stund.
Jag pratade en stund med Bus :)

Wille vaknade till så Tant gick in och försökte få honom att somna, men så kom mannen hem, han gick och la sig på engång. Och jag gick ner med Tant, rökte lite och så, pratade en sväng. Sen vart det sängen för oss med. :)

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 19 Augusti 2010;

Sovmorgon idag med :) Skönt ! :)

Vaknade, gick upp klädde på mig och fixade lite. :)  Hanna kom över och så kom någon arbetskamrat till Marcus över.
Jag, Tant och Hanna drack kaffe och åt lite kaka :) Pratade lite grann och så :D

Sen åkte Hanna iväg och jobbade lite, och vi åkte till Siba jag och Tant. :) Lämnade in min externa hårddisk som gick när dator dog. Men han kunde inte hitta nå fel på den, eller så, men jag fick ut en ny iaf. :) Så det va ju skönt :)
Sen åkte vi till Preem i Eriksberg och köpte cigg, och sen tillbaka hem till Tant. Och då åkte hon och Marcus iväg för att hämta Wille och jag åkte mot jobbet :)
Pratade en sväng med pappa, och sen var det dags att arbeta lite :)
Och allt gick ju bra :)
Stannade och pratade lite med Linda efter jobbet, hjälpte henne att klippa luggen lite, men sen rullade jag hemåt.
Kallt satan ute var det, men men.

Kom hem, kollade läget på datorn och sådär, kika lite på tv. Vart lite irriterad över datorn, så lär ringa han som gjorde den personliga servicen på datorn, så får han fixa till det hela. Så får hoppas på det bästa, annars blir jag riktigt förbannad.

Men men, nu sitter jag och kikar lite på tvn, har pratat lite med Anders på msn, och ska väl snart krypa i säng, har lite ont i armen nu, så får hoppas på att det går över.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback