kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 31 Juli & Söndag 1 Augusti 2010


Lördag den 31 Juli 2010;

Vaknade rätt tidigt idag, men låg kvar i sängen och kikade på film och sådär. :)
Pratade med Tant och sådär, och så prata jag med syster.
Kollade på en film till och åt lite frukost. Det vart en powernap, va det tänkt iaf, men vart typ sådär 3 h istället. Det va inte direkt meningen att det skulle bli så. :P

Pratade med Tant igen :) Sen kollade jag på en film till och så lagade jag lite mat sen. :)
Åt maten medans jag kikade klart på en film, sen prata jag med syster igen, och så åkte jag ut till henne, och nya lägenheten.
Va fint där, :)

Sen kom Sara hem, och vi åkte in mot stan en sväng, träffade lite folk och sådär. Pratade ett tag. Men sen vart dom tråkiga och ville åka hem, väldigt roligt att åka in till stan med dom, nooot !
Körde hem dom iaf, och sen in till stan igen, köpte cigg och så prata jag med Tant en stund.
Messade lite med kalas folket ute i Börje. :P haha ! Tjockis och Bus, prata lite med dom med, dom va liiiiiiiite kalas dåå :) Men det är kul.
Kom hem, kikade på film, satt lite vid datorn och så, sen vart det sängen, och lyckades väl somna till en film. :P

Goodbye, and Goodnight !




Söndag den 1 Augusti 2010;

Jo, fick sova några timmar i natt iaf :)  Vaknade till liv och såg att Tantyy hade ringt mig ett x antal ggr. :P Hon ville nog något :P haha ! :D
Ett sms hade jag fått med :P

Ringde upp na och pratade lite. Sen klädde jag på mig och packade lite och så åkte jag in till stan till Tantyy :)
Kom in, vi prata, rökte och drack kaffe. Sen vakna lilleman efter att ha sovit middag en stund. :)
Då klädde vi på lillbus och så åkte vi ut till Ulva, och kollade runt lite på loppisen som va där :)
Hittade inget som vi ville ha direkt, men alltid lika mysigt att gå runt och kika :)
Sen åkte vi till en annan loppis i börjetull men den va bara skit och pannkaka, så vi åkte till mix mix istället :) Kikade runt lite där.
Hittade en fin skylt som jag köpte :) Som jag ska försöka hitta en plats åt hemma :P



Sen åkte vi till Eurostop och kikade lite, vet iaf att jag ska åka dit när jag får tillbaka mona pengar från folk, och köpa nya skor, jag menar jag unnar mig inte så mycket sånt, så tycker att det är dags, och nya skor behöver jag. Och de skor jag hittade där, ääääälskar jag bara :) Gotta have em ! :D
Kikade runt lite överallt, men gick sen in på ica maxi där, och handla lite, sen tillbaka till uppsala :)
Hem till Tant och åt lite och busade med lillbus :) Klockan gick fort och så var det dags för den lille att sova. :)
Jag rökte lite och sen gick jag och duschade :) Oerhört skönt va det :)

Sen kom Tant ner, vi plocka ur diskmaskinen och sen gick vi ut och rökte lite. :)
Och sen upp en våning, satte oss vid datorerna och kollade lite, jag kollade face och så.
Och nu skriver jag lite blogg :)

Va ute och mördade tvestjärtar nyss, hatar verkligen de äckliga sakerna. Usch !!
Får se om lillbus somnar snart, orolig stackarn, annars blir de sängen snart.
Ska trots allt jobba imorn, igen. The week from hell, haha, huah !

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback